Vraag trouw vervoer Tinkers

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Verwenneke
Berichten: 3
Geregistreerd: 29-08-20

Vraag trouw vervoer Tinkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-20 16:50

Wij hebben trouwplannen en zijn eigenlijk op zoek naar een koets met Tinkers er voor. Of wat we ook hebben gezien zelf rijden naar bestemming met Tinkers. Wij zijn opzoek naar mogelijkheden en prijzen. Wij komen zelf uit Leerdam. Wie kan mij hierover meer vertellen of heeft tips


mvdbijl
Berichten: 3663
Geregistreerd: 29-06-09
Woonplaats: Zeist

Re: Vraag trouw vervoer Tinkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-20 17:15

Tinker stamboek een mailtje sturen, die weten misschien wel mensen waarbij je dat kan informeren?

cp112
Berichten: 14710
Geregistreerd: 08-03-05
Woonplaats: Zuidwolde (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-20 21:17

Verwenneke schreef:
Wij hebben trouwplannen en zijn eigenlijk op zoek naar een koets met Tinkers er voor. Of wat we ook hebben gezien zelf rijden naar bestemming met Tinkers. Wij zijn opzoek naar mogelijkheden en prijzen. Wij komen zelf uit Leerdam. Wie kan mij hierover meer vertellen of heeft tips




Zoek op facebook even Albert Hooyer op. Heeft een prachtig span tinkers. Wie weet of hij er open voor staat.

Stal van 't Heideveld
' t Heideveld Horse Transport. Paardentaxi en internationaal transport.

Verwenneke
Berichten: 3
Geregistreerd: 29-08-20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-20 10:15

cp112 schreef:
Verwenneke schreef:
Wij hebben trouwplannen en zijn eigenlijk op zoek naar een koets met Tinkers er voor. Of wat we ook hebben gezien zelf rijden naar bestemming met Tinkers. Wij zijn opzoek naar mogelijkheden en prijzen. Wij komen zelf uit Leerdam. Wie kan mij hierover meer vertellen of heeft tips




Zoek op facebook even Albert Hooyer op. Heeft een prachtig span tinkers. Wie weet of hij er open voor staat.


GA ik doen dank je
mvdbijl schreef:
Tinker stamboek een mailtje sturen, die weten misschien wel mensen waarbij je dat kan informeren?


Verwenneke
Berichten: 3
Geregistreerd: 29-08-20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-20 10:16

mvdbijl schreef:
Tinker stamboek een mailtje sturen, die weten misschien wel mensen waarbij je dat kan informeren?



Bedankt voor de tip


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 52 bezoekers