NSVT - JHK, HK & Kampioenskeuring hengsten 2020

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Poosje81
Berichten: 21194
Geregistreerd: 13-08-02
Woonplaats: La Douce France

NSVT - JHK, HK & Kampioenskeuring hengsten 2020

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-20 15:16

Jonge Hengstenkeuring, Dekhengstenkeuring & Kampioenskeuring

Op 28 maart staat een groot evenement op de planning! Nieuw sinds 2020 is ook de kampioenskeuring voor de hengsten! Hiervoor wordt elke hengst geselecteerd die deze dag een 1e premie of aanwijzing voor de dekdienst heeft ontvangen! Echter mogen ook alle reeds goedgekeurde hengsten zich inschrijven voor de kampioenschappen!
Er worden, naast de bekers en linten, hele mooie extra prijzen beschikbaar gesteld!
Wat dacht je van een schitterend portret door Miha Arts (https://www.facebook.com/MihaArt/) voor de Best Over All! Of een op maat gemaakt zadel van Well Saddles (www.wellsaddle.nl) voor de publieksfavoriet!
Inschrijven? https://www.nsvt.eu/inschrijfformuliere ... n-keuring/
En let op! Vanaf 2020 is het niet meer verplicht om lid te zijn om te kunnen deelnemen!

Datum; 28 maart 2020
Locatie; Manege de Mallejan te Achterveld

Zo staat de aankondiging op FB inmiddels!

Zelf druk in overleg dat ik er 1 sowieso overstuur vanuit Frankrijk om deel te nemen *\o/* _/-\o_

Wie komt er nog meer? Meedoen of kijken?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101725
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: NSVT - JHK, HK & Kampioenskeuring hengsten 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 16:02

Ik denk dat ik met camera kom. :D Het is voor mij op loopafstand namelijk. :))

Caily

Berichten: 12518
Geregistreerd: 02-09-07
Woonplaats: Noord Nederland

Re: NSVT - JHK, HK & Kampioenskeuring hengsten 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-20 21:12

Hopelijk kunnen we komen met Finnegan. Hij wordt 5 in juli, dus kan zijn voorlopige goedkeuring omzetten in goedkeuring voor het leven. Even afwachten hoe de drachtige merries zich tzt gedragen

Ashlan blijft thuis. Hij is in oktober goedgekeurd. Dus hopen op meer punten is een beetje naïef, hij is weinig veranderd, en met 24/7 op de wei is wassen een verschrikking. En wat als de punten lager zijn, dat risico nemen we liever niet :=

Jammer dat er geen mogelijkheid voor show is zonder dat er punten of competitie aan vast zit. Daar had ik wel wat leuke ideetjes voor.

Poosje81
Berichten: 21194
Geregistreerd: 13-08-02
Woonplaats: La Douce France

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-20 15:39

Caily schreef:
Hopelijk kunnen we komen met Finnegan. Hij wordt 5 in juli, dus kan zijn voorlopige goedkeuring omzetten in goedkeuring voor het leven. Even afwachten hoe de drachtige merries zich tzt gedragen

Ashlan blijft thuis. Hij is in oktober goedgekeurd. Dus hopen op meer punten is een beetje naïef, hij is weinig veranderd, en met 24/7 op de wei is wassen een verschrikking. En wat als de punten lager zijn, dat risico nemen we liever niet :=

Jammer dat er geen mogelijkheid voor show is zonder dat er punten of competitie aan vast zit. Daar had ik wel wat leuke ideetjes voor.



Reeds ggk en niet voor model is rechtstreekse deelname aan de kampioenschappen. Natuurlijk worden ze 'opnieuw' beoordeeld, maar niet opeens afgekeurd of iets dergelijks ;)

Mijn hengstje heeft in oktober 1e premie & JK gehaald, maar kans is aanwezig dat hij nu ook minder scoort. Neemt niet weg dat ik aas op dat zadel :D :')