Dag sokken, hallo gladde beentjes!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
YoeriTinker
Berichten: 257
Geregistreerd: 02-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-18 23:26

tones schreef:
Misschien omdat TS het goed aan wil leren, en niet gaat lopen klungelen met stops zonder plates. Zo help je juist je paard de vernieling in.

[WN-AM] Wie rijden en rijding met of zonder sliding plates?


Ja precies dit dus. Juist als je het gaat aanleren moeten ze er onder, zonder plates kan een paard niet goed glijden en kan het pijnlijk zijn, en als dat gebeurt durven ze niet meer te stoppen...

Yoeri <3 Freek <3 Finn <3 Archie <3


YoeriTinker
Berichten: 257
Geregistreerd: 02-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-18 23:29

Fanou schreef:
Wauw wat staat dat leuk bij hem. Waarom heb je gekozen voor western met hem?


Omdat mijn interesse echt bij western ligt en ik hem heb en geen quarter kan betalen haha. Dus ik doe het met wat ik heb :P En hij doet het echt wel leuk voor een Tinker.

Yoeri <3 Freek <3 Finn <3 Archie <3

Lonan
Berichten: 1960
Geregistreerd: 25-03-05
Woonplaats: plaggehut

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 16:53

Het staat haar /hem prachtig !
Soms kies je voor een paard ongeacht het uiterlijk maar de klik die je hebt, ik heb ook een Tinker zonder sokken. Als ik nu fotos zie met sokken denk ik dat was ook mooi maar ik heb hem de hele winter kort gehouden ivm jeuk, in de zomer gewoon door geschoren. ( idd om de 2 weken moet echt.) We gaan nu de winter weer in en hij blijft kort misschien dat ik aankomende zomer weer ga kijken hoe het gaat met sokken.

[ img ]
Laatst bijgewerkt door Lonan op 24-09-18 17:02, in het totaal 2 keer bewerkt

VanHuisUit
Berichten: 6675
Geregistreerd: 06-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 16:56

Dat is toch ook het leuke aan tinkers ze zijn door hun karakter voor van alles geschikt met of zonder sok <3

Vind jij ook dat diplomering in zorg en welzijn voor volwassen zij-instromers veel te ingewikkeld is? Onderteken dan mijn petitie: https://mbozijinstroom.petities.nl/

Lonan
Berichten: 1960
Geregistreerd: 25-03-05
Woonplaats: plaggehut

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 16:56

Silver_Bolly schreef:
Ik gebruik de moser max 45.

ik ook

Toffeltje
Berichten: 527
Geregistreerd: 08-08-09
Woonplaats: Friesland

Re: Dag sokken, hallo gladde beentjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 17:11

Ik vind het wel mooi staan, die sokloze tinkers (maar met mooie sokken is natuurlijk ook niets mis).

Ik moet alleen wel een beetje lachen om de sokkenreclame (sokken voor mensen) die ik te zien krijg bij dit topic!

YoeriTinker
Berichten: 257
Geregistreerd: 02-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-18 23:06

Toffeltje schreef:
Ik vind het wel mooi staan, die sokloze tinkers (maar met mooie sokken is natuurlijk ook niets mis).

Ik moet alleen wel een beetje lachen om de sokkenreclame (sokken voor mensen) die ik te zien krijg bij dit topic!


Whahaha geniaal!

Yoeri <3 Freek <3 Finn <3 Archie <3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: miszblueeyes, Naat3, puppy1128, Ubermetrics en 93 bezoekers