maxolo de mes amis

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
barb70
Berichten: 46
Geregistreerd: 08-08-10

maxolo de mes amis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-10 20:56

Hoi ik ben de nieuwe eigenaresse van hengst Maxolo de mes Amis.
Ik heb zoveel gelezen over hem en nakomelingen dat ik het leuk vind mij op dit forum te melden.
Ik ben nog niet echt bekend met dit dus fotos volgen!
Max is nu 8, hij is altijd als dekhengst gebruikt en leert nu de 'andere' dingen in het leven.
Rij hem dressuur en dat gaat goed! Buiten is die ook rustig en reageert op niks. Maar...een merrie of andere hengst
is opletten.


barb70
Berichten: 46
Geregistreerd: 08-08-10

Re: maxolo de mes amis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-10 22:15

Wat gezellig hier. Ja met die fotos zit ik nogal te rommelen.

barb70
Berichten: 46
Geregistreerd: 08-08-10

Re: maxolo de mes amis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-10 22:16

En ja hij blijft hengst bij me. Hij is braaf en mooi , hopen dat het zo fijn blijft gaan!

barb70
Berichten: 46
Geregistreerd: 08-08-10

Re: maxolo de mes amis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-10 18:36

Hey allemaal. Leuk dat zoveel Max al kennen! Max is na nikita dekhengst geweest, verder niks en nu bij mij dus het valt nog mee! En ja...ik ben nu een maandje met m bezig. Buitenbak, buitenrit, strand, bos met andere hengsten en merries in de buurt en er is niks aan de hand. Ben benieuwd hoe die is als ik alleen met hem een buitenritje ga maken.. vind ik namelijk fijn. Zonder al die anderen om me heen maar ook weer een beetje eng.. zo de 1e keer. Voor Max is het ook wennen na al die tijd niks gedaan te hebben maar het verkeer daar geeft ie niks om! bedankt nikita ;) galop vind ie ook vermoeiend (ik ook ) dus tinkertips zijn welkom he. Er staan wat fotos op mijnalbum. ben niet verder gekomen dan het in mijn profiel te zetten. Nieuwe apple... en das ook niet makkelijk!


barb70
Berichten: 46
Geregistreerd: 08-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-10 18:41

cp112 schreef:
Hey, toch het forum gevonden dus :D
Ik dacht zelf dat Maxolo ouder was :o T'is een mooie kerel, wel jammer dat hij nu niet meer om de hoek staat maar weet zeker dat hij het super gaat hebben :)

Helaas is mijn Maxje veulen van dit jaar overleden ;(

Jaaaa, bedankt! :D

barb70
Berichten: 46
Geregistreerd: 08-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-10 19:28

:o
Paintlinger schreef:
Gefeliciteerd met je knapperd!

Aangezien deze in je profiel staat als link, mag ik hem vast wel plaatsen.

Mooi hoor!!
[ img ]

:o :o :o ben ook erg
blij !!!! dank je !

barb70
Berichten: 46
Geregistreerd: 08-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-10 20:47

*D Hoi Kytha, 3 kinders van hem??!!! Leuk zeg!
Hij is nog stoer, en lief en errug dol op kletsen, zodra die mensen ziet en ik loop wat rustig stopt ie om 'bij te kletsen'! Maxolo is Hagenees nu! :) Trouwens die 2 van jou zijn ook mooi zeg!

barb70
Berichten: 46
Geregistreerd: 08-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-10 10:23

:D

barb70
Berichten: 46
Geregistreerd: 08-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-10 10:25

sorry wilde andere foto van mijn album erop zetten, ging t weer mis. |( ga vanavond even er voor zitten. :))

barb70
Berichten: 46
Geregistreerd: 08-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-10 20:06

ja max staat nu nog bij woerden want daar is het lekker buiten, grote bak, alles op en aan maar in de winter komt ie denk wel naar mij in den haag. :j

barb70
Berichten: 46
Geregistreerd: 08-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-10 19:24

ansje325 schreef:
Max is 7 jaar geleden van mij geweest. Wij hebben hem als 1,5 jarige van een handelaar gekocht, die hem die week uit Engeland had gehaald. Toen was het al zo'n leukerd! Naderhand is Max in Maxolo de mes amis veranderd. Geef hem maar een dikke knuffel.

Wat leuk om te horen!!! Ik was er zo benieuwd naar. Nikita , waar hij later dan van was , daar heb ik wel contact mee omdat ik wilde weten hoe en wat er allemaal in zijn leventje gebeurd is. En dat is best wat. Heb jij misschien nog meer info voor mij ? `welke handelaar dat was bijvoorbeeld of fotos. ?!
Leuk joh!!! Maar die van jou is ook mooi, en ik las ook errrug lief ! Dat is voor mij het belangrijkste!l ;) ik hoop wat van je te horen!
:D

barb70
Berichten: 46
Geregistreerd: 08-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-10 18:31

ansje325 schreef:
hoi barb, wij hebben max toendertijd bij een handelaar in Boekel gekocht, en die haalde ze uit Engeland. maar wel met tientallen tegelijk(per maand), dus die zal er niks meer van weten. Dus heel veel weet ik zelf ook niet. Max is niet zo heel erg lang bij ons geweest. Wij kochten toendertijd een tinkermerrie, en daar liep max toen bij. (ze was niet zijn moeder). Hij heeft dus een tijdje bij ons op de wei gestaan. maar omdat wij geen hengst wilde, en we het zonde vonden om hem te laten "helpen" hebben we hem verkocht aan ene diny die hem toen Maxolo de mes Amis heeft genoemd. Jaren later zagen we hem te koop staan, en toen zijn we nog een keer naar hem wezen kijken, maar toen vonden we hem te onstuimig. Ik praat nu wel weer over een aantal jaren geleden. maar als jong paard was het een ontzettend lief dier. groetjes

Leuk dat ik dit hoor nu zeg. Ik heb hem ook weer van een handelaar. Hij stond als dekhengst aangeboden. Mijn man vond m super en zijn gaan kijken. Hij werd alleen gepakt voor dekken , ben wel even op m gaan zitten en vond hem heel vriendelijk. Buiten kwam die ook direct bij ons staan. Aandacht vragen. Nu rij ik hem een maand of 2 en toevallig van de week is hij de stad door gereden, langs de kermis, druk verkeer, plastic zakken op straat werkelijk alles.! Ging goed. Hij zal nog veel moeten oefenen , maar hij heeft zo'n lief karakter. Ik ben veel bij hem, verwen hem, poets hem veel, geef extra lekkere bijvoeding dus.... hij went wel gauw hoor !!! :D
Ben in ieder geval blij dat hij die kans nu heeft, niks dekken, lekker wat anders doen. De wei in, rennen, gek doen , dan rijden..buiten en binnen en geknuffeld worden door alle kindjes die m zooooo mooi vinden!!!
Ik vind het wel leuk dat je net weer even meer wist te vertellen over hem. Heb je geen fotos...wil ik zo graag! ;)

barb70
Berichten: 46
Geregistreerd: 08-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-10 18:34

Biancaa schreef:
Hai Barb, ik heb een dochter gehad van Maxolo, Angel. Ze heet nu ondertussen Jinthe en de nieuwe eigenaresse zit hier ook op bokt: irisenjinthe Er staan mooie foto's van haar in haar profiel :D

Ik heb ook een zwak, ik heb toen een merrie willen laten dekken door hem, maar helaas werd ze niet drachtig van hem :( Als hij weer in Den Haag staat wil ik wel een keer komen kijken als het mag, ik vind het ook een superhengst en vind het jammer dat hij nog steeds niet is goedgekeurd! Hopelijk komt dat ook nog goed!

Dan laat ik het je toch weten! leuk! :D

barb70
Berichten: 46
Geregistreerd: 08-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-10 09:00

ansje325 schreef:
hoi,

ik heb helaas geen foto's van Max. Wel gehad maar door een verhuizing zoek geraakt. Ik hoop dat hij nou een blijvend fijn tehuis heeft gevonden, Max heeft al teveel baasjes gehad. Geef hem maar een dikke knuffel van ons.

Ga ik straks voor je doen! :D

barb70
Berichten: 46
Geregistreerd: 08-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-10 18:45

:D Leuk !!!! heb je een fotootje???
JobR schreef:
Ik heb een dochter van hem,
Ook gekruist met een fjord ;)

barb70
Berichten: 46
Geregistreerd: 08-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-10 21:51

Echt leuk om te zien . Die sokken heeft ie wel lekker meegegeven he!
Die zijn Viessss nu! Max moet in bad!! ;)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: uiltje001 en 89 bezoekers