Manen in een boog knippen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anastasia24
Berichten: 2678
Geregistreerd: 07-10-17
Woonplaats: 'T mooie zuiden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 16:37

Een echt fjordenboog dat weet ik ook niet behalve als je het heel kort doet. Mijn shetlander zijn manen heb ik ook afgeknipt omdat ik niet zo tegen dat gepluis kan.
[ img ]
Nu word het alsnog een grote pluizenboel en begint het te vallen. helaas ook geen soort grote fjordenboog voor ons dus.
[ img ]

De rijkdom zit hem in de stilte tussen de woorden. De rust tussen de activiteiten.


Anastasia24
Berichten: 2678
Geregistreerd: 07-10-17
Woonplaats: 'T mooie zuiden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-21 17:08

Paar jaar terug had ik ook een appaloosa merrie waarvan haar manen niet meer groeide. Vond het erg leuk staan bij der eigenlijk.

[ img ]

De rijkdom zit hem in de stilte tussen de woorden. De rust tussen de activiteiten.

Anastasia24
Berichten: 2678
Geregistreerd: 07-10-17
Woonplaats: 'T mooie zuiden.

Re: Manen in een boog knippen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-21 20:57

Staat stoer! Hier bij de shetlander laat ik het niet meer lang groeien.. Vind zo'n boog wel echt iets hebben, nu heeft mijn shetje ook een smalle nek, dus het vult het een beetje op. :')

De rijkdom zit hem in de stilte tussen de woorden. De rust tussen de activiteiten.

Anastasia24
Berichten: 2678
Geregistreerd: 07-10-17
Woonplaats: 'T mooie zuiden.

Re: Manen in een boog knippen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-21 14:38

Misschien met een eczeem deken dat het een beetje kan groeien?
Hier heb ik de boog van mijn shetlandertje weer even bijgepunt, het groeit erg snel. :')

De rijkdom zit hem in de stilte tussen de woorden. De rust tussen de activiteiten.

Anastasia24
Berichten: 2678
Geregistreerd: 07-10-17
Woonplaats: 'T mooie zuiden.

Re: Manen in een boog knippen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-22 22:52

Ohh, je laat me haast twijfelen om er één bij mijn haffie te maken. Mijn shetlander gaat nog steeds door het leven met een wilde boog en ik vind het wel ontzettend leuk.
Toch zijn de manen van mijn haflinger nog even te veel waard. Maar ik ben ontzettend benieuwd hoe het uit gaat groeien bij m'!

De rijkdom zit hem in de stilte tussen de woorden. De rust tussen de activiteiten.

Anastasia24
Berichten: 2678
Geregistreerd: 07-10-17
Woonplaats: 'T mooie zuiden.

Re: Manen in een boog knippen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 18:57

Hier na ik denk 2 jaar weer gedaan bij de shetlander. Ziet er nu niet uit maar ga de boog bijhouden, vind die lange manen bij een al flinke berenvacht op een shetlander van 70cm, net iets te veel haar. :') Tinker blijft ongedeerd... Voor nu.

De rijkdom zit hem in de stilte tussen de woorden. De rust tussen de activiteiten.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Binau, diemth, Facebook, Siami, SuperMinx en 44 bezoekers