SGW Diepenheim 18 19 20 oktober 2019

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
nummie
Berichten: 410
Geregistreerd: 28-11-11
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 14:25

kamsel schreef:
Ik had hem echt niet durven rijden zonder stiften. Het bosstukje wel, maar dat gras niet. Wel knap dat je hem uit hebt gereden. Volgens mij startte ik een paar combi's na jou.

En een plassend paard, ik denk dat je als starter niet veel anders kan dan laten starten op de officiële tijd.


Ik had een aantal stukjes die ik wel link vond idd, in het bos in het begin een paar bochten en de verplichte doorgang + het stukje voor de ophaalbrug was heel glad. Maar het gras was juist heel goed te doen vond ik, beetje sompig waardoor ze niet gleed maar meer een beetje vastzoog ofzo.. heb haar ook geen moment onzeker gevoeld, moest haar juist heel erg tegen houden.

H'tje: Quidaro (Quidam de Revel x Corrado I) x Quasimodo vd Molendreef x Julio Mariner = M2 dressuur - ZZ springen - CCI 2* eventing
Co'tje: De Niro x Saros XX x Wolfgang = L2 dressuur - B springen - B SGW (augustus 2015 verkocht)



Motje11
Berichten: 2264
Geregistreerd: 25-04-07
Woonplaats: Nijbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 16:57

Gefeliciteerd Rowo, MS_eventing en Elsemiek98, met jullie prijzen! En verder iedereen die een fijne ronde heeft kunnen rijden.
Jammer dat je niet hebt kunnen starten Kelan. Maar liever nu een keer overslaan en straks nog lang van je paard kunnen genieten.
Nummie, fijn dat je zonder proppen toch een fijne ronde hebt kunnen rijden.
En organisatie, bedankt voor weer een prachtige cross! +:)+

Wij hebben gisteren meegedaan in de B.
Het springen ging niet zo goed, bij hindernis 3 stopte Otto bijna maar sprong alsnog dwars door de hindernis. Ik verloor daarbij mijn beugel en kreeg een klap voor mijn hoofd dus ben daarna maar even stil gaan staan om mijn beugel op te vissen, cap recht te zetten en even adem te halen. Daarna het parcours gelukkig af kunnen maken wat niet heel fijn ging maar we mochten gelukkig door naar de cross. *\o/*
De cross ging lekker. In het begin aarzelde hij nog wel wat maar ik kon hem doordrukken op de hindernissen. Ik zag nog het meest op tegen het bruggetje met de rubber tegels maar daar galoppeerde hij zonder aarzelen overheen. De tweede helft kreeg hij de smaak te pakken en begon flink aan te pakken en sprong zonder aarzelen. Ik laat mijn 21-jarige topper zelf zijn tempo bepalen en ga hem zeker niet opjagen, maar als hij de tweede helft zin heeft om lekker te rennen hou ik hem ook niet tegen. :D

Ik was er zaterdag om de cross te verkennen maar mocht helaas nog niet betalen en m’n nummer meenemen voor zondag. Jammer, want dat scheelt me zondagochtend heen en weer lopen naar het secretariaat en dan had ik de nummers vast in de houder kunnen doen. Maar toen ik zondag kwam betalen bleek mijn nummer per ongeluk aan iemand anders meegegeven. Gelukkig konden ze het nummer opnieuw voor me printen en men ging op zoek naar de andere nummer 47. Ik werd daarna nog verschillende keren aangesproken of ik Marieke of Jolijn was, hahaha. :P “Nee, ik ben de echte nummer 47.”

De bodem vond ik reuze meevallen. Gelukkig was de meeste ondergrond zanderig waardoor het niet zo glad werd. En ook al was ik alleen op pad, ik heb toch een heel gezellige dag gehad. Ik was heel blij met de spontane hulp met losduwen toen ik weg wilde rijden en niet van mijn plek kwam.
Volgende week Barchem en dat is de laatste van dit jaar.

[ITP] Otto en Marieke, in 10 jaar van onbeleerd naar onbeteugeld
Zelf je jonge paard inrijden met professionele begeleiding!
Neem eens een kijkje op mijn website: www.onbeteugeld.nl
Ontspanning begint bij jezelf. O:)
Onbeteugelde Otto: dr. M1+7, spr. B+24, SGW M+3

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 bezoekers