Eventing Rekken 2 & 3 november

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
paschester
Berichten: 124
Geregistreerd: 02-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-19 07:47

Appie bosch was er en esveo fotografie ook. Weet niet wie er in de ochtend bij de picknick banken stond

Heb ook super gekrosd, foutloos springen met een jolig blij paard en foutloos binnen de tijd in de kros.
3de prijs dus super mooi afgesloten het seizoen


kamsel
Berichten: 3410
Geregistreerd: 12-07-08

Re: Eventing Rekken 2 & 3 november

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-19 10:11

Crosskip, complimenten aan de hele organisatie!
Prachtige cross, mooi terrein. Heel snel de omwaaiende hindernissen opgelost.

Had helaas 2 weigeringen op de water insprong, maar verder heerlijk gereden.

nummie
Berichten: 410
Geregistreerd: 28-11-11
Woonplaats: Twente

Re: Eventing Rekken 2 & 3 november

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-19 10:57

Vond het ook een hele leuke en gezellige cross, voor ons zeker volgend jaar weer!!

H'tje: Quidaro (Quidam de Revel x Corrado I) x Quasimodo vd Molendreef x Julio Mariner = M2 dressuur - ZZ springen - CCI 2* eventing
Co'tje: De Niro x Saros XX x Wolfgang = L2 dressuur - B springen - B SGW (augustus 2015 verkocht)

Cioccolato
Berichten: 6598
Geregistreerd: 13-12-11

Re: Eventing Rekken 2 & 3 november

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-19 13:00

Ik vind het ook een leuke cross! Ik zou persoonlijk de start alleen op het weiland doen, ipv het maisland er voor. Overgang van bodem, nare sprong als hindernis 1.. Heeft niet mijn voorkeur.
Ik heb B gereden. Niveau was prima! Eerder vriendelijke dan pittig. Leuke afsluiter van het seizoen! Hindernissen zagen er mooi uit, ik vond het sturen en kronkelen leuk in het parcour. Leuke uitdaging erin als hindernis 9ab. Bodem heeft het prima gehouden. In de ochtend in ieder geval _O-

Alleen jammer dat ik een zak brok heb gewonnen, die ik af moet halen in Lichtenvoorde..... A 131 km enkele reis. Zorg dan dat de zakken er al staan, op locatie zodat ze meekunnen :+


rowo
Berichten: 19288
Geregistreerd: 18-02-05
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-19 15:13

Cioccolato schreef:
Alleen jammer dat ik een zak brok heb gewonnen, die ik af moet halen in Lichtenvoorde..... A 131 km enkele reis. Zorg dan dat de zakken er al staan, op locatie zodat ze meekunnen :+


Oh dat is ook wat :+ met een cross inderdaad niet erg handig.

Ik vond de cross ook leuk en afwisselend. Van elk type hindernis/sprong had je wat. Ik vond hem goed te doen maar nou niet zo makkelijk dat iedereen foutloos crosst in de B.
Verder was het vooral een leuke en gezellige wedstrijd. Zeker voor herhaling vatbaar.

Bij mij was de bodem ook meer dan prima. Ik heb alleen de L paarden en M pony’s zien springen en toen werd de bodem heel snel slecht. Vreemd vond ik het dan ook dat geen enkele hindernis verzet werd. In de L werd echt heel slecht gesprongen.

Shelly21
Berichten: 1766
Geregistreerd: 17-03-11

Re: Eventing Rekken 2 & 3 november

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-19 15:54

Hier vandaag de oefencross gereden. Hindernis 2 was ff spooky omdat je dan die doorgang hebt met de bomen ernaast naar een ander weiland. Hebben we nog nooit echt goed geoefend kon het hem niet kwalijk nemen. En de laatste hindernis was ook ff moeilijk met die oude landbouw werktuigen erachter haha. Hij lette daar zo op dat hij schrok dat de hindernis er al was. De rest ging eigenlijk heel goed.

Zag een fotograaf bij hindernis 3 vanmorgen. Weet iemand wie dat was?


Xaffier B +26 l L1 +23 l L2 +21 | M1 +8

ramaskri
Berichten: 345
Geregistreerd: 15-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-19 16:22

Alle foto's van Rekken - alle klassen van de hele dag - staan nu online op Eventingphoto & onze Oypo account

+:)+

Anoniem

Re: Eventing Rekken 2 & 3 november

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-19 17:48

Ik heb vandaag ook heel fijn gereden, foutloos gesprongen en 1 weigering in de cross op 9b bij het bankje, mijn fout, mijn stuurkunsten hebben gewoon nog oefening nodig, hihi.

Vond de bodem nog erg fijn en goede organisatie :D

Koekeroekus
Berichten: 3321
Geregistreerd: 18-08-13
Woonplaats: Enter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-19 17:55

Hier ook meegereden aan de oefencross. Fijn rondje parcours!

De start van de cross ging super lekker! Die van mij heeft wat moeite met het weg galopperen van het inrijterrein. Paar zigzags bij het verlaten van de startbox maar daarna mooi voorwaarts naar 1 kunnen rijden. Super tevreden daarover. Tot hindernis 5/6 fijn kunnen rijden.

Kwam alleen op het veld daar achter twee andere ruiters tegen. Die vonden mij een mooie kans om achteraan te rijden. Die zaten er zo dicht achter dat die van mij hindernis 7 niet meer durfde te nemen. Hij wil dan ook niet meer voorwaarts.

Voel me dan altijd een stom wijf maar gezegd dat ze niet achter me aan moeten komen. Die van mij stopt dan gewoon met lopen. Maarja, ritme kwijt en jammer genoeg ook niet meer voor elkaar kunnen krijgen. Baalde daar behoorlijk van.

Vind het wel een super leuke cross, staat voor volgend jaar ook weer in het lijstje!

Iemand een Kerstmuts gevonden?

Crosskip
Berichten: 1100
Geregistreerd: 19-02-07
Woonplaats: het mooie Rekken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-11-19 23:16

Dank voor jullie complimenten!! :D :D

We zijn zelf ook zeer tevreden hoe alles gelopen is. Geen noemenswaardige problemen/ongelukken dus top. Weer viel ook enorm mee... *\o/* vandaag zelfs een heerlijk zonnetje.

@Cioccolato... -O- Oeps... wist ik niet!! Andere voerleverancier had nl. prijzen die gratis thuis geleverd werden. Stuur me anders even een scan via pb, dan kijk ik even of we wat kunnen fixen!

Scum
Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Re: Eventing Rekken 2 & 3 november

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 11:49

Wij zijn ook voor het eerst in Rekken geweest. Bodem was goed, en het was heerlijk weer. Regen kwam pas 's avonds toen we thuis waren. Vond de cross mooi aangekleed en fijne lijnen. Paardje had er zin in.
We hebben deze cross op het lijstje gezet voor volgend jaar :)

nummie
Berichten: 410
Geregistreerd: 28-11-11
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 20:07

Zijn bij de andere Rekken starters toevallig al de uitslagen in mijn knhs bij gewerkt? Sgw Rekken staat erbij nog niet tussen..

H'tje: Quidaro (Quidam de Revel x Corrado I) x Quasimodo vd Molendreef x Julio Mariner = M2 dressuur - ZZ springen - CCI 2* eventing
Co'tje: De Niro x Saros XX x Wolfgang = L2 dressuur - B springen - B SGW (augustus 2015 verkocht)

tine10
Berichten: 5075
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 20:14

nummie schreef:
Zijn bij de andere Rekken starters toevallig al de uitslagen in mijn knhs bij gewerkt? Sgw Rekken staat erbij nog niet tussen..

Ja hoor, vorige week al.

Amerigo (ruin): Welsh A, schimmel, 30 jr of veel ouder;
Thor (ruin): IJslander, vos, 13 jr M1+1, WE0, TREC0
Phantom (ruin): Zangersheide, schimmel, 8 jr, dressuur L2+1; springen 1.10 +19, sgw B+3, L2+1

Cioccolato
Berichten: 6598
Geregistreerd: 13-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 20:14

Bij mij staan ze er al in. Toevallig dat jij het nu noemt, ze hebben mijn paarden omgewisseld.. Met het paard waarmee ik een stop had, heb ik 2 wp. En het paard dat foutloos liep maar 1......
Moet ik dat communiceren met de organisatie van Rekken?


kamsel
Berichten: 3410
Geregistreerd: 12-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 20:15

Bij mij stond Rekken er ook snel bij. Ysselsteyn staat er bij mij daarentegen pas net bij.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 bezoekers