Wie weet leuk cross terrein in Gelderland (omgeving arnhem)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Bibi1109
Berichten: 75
Geregistreerd: 19-08-18

Wie weet leuk cross terrein in Gelderland (omgeving arnhem)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-19 22:17

hoihoi allemaal,
het lijkt mij heel leuk om een keertje SGW te proberen maar ik kan online niet echt iets vinden. Hopelijk kan hier iemand me helpen met een locatie :)

Ohja en voordat ik het vergeet...weet iemand een locatie om te zwemmen met je paard? ik woon in Didam, Gelderland dus iets max rond de 30 min rijden is. ik beschik over een trailer maar ga niet mn paarden zeker niet met meer dan 30 graden een halfuur in die trailer proppen.

Fudge en Mistico❤️


Gizeppie
Berichten: 2777
Geregistreerd: 23-02-12
Woonplaats: In mijn hangmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-19 22:23

Bibi1109 schreef:
hoihoi allemaal,
het lijkt mij heel leuk om een keertje SGW te proberen maar ik kan online niet echt iets vinden. Hopelijk kan hier iemand me helpen met een locatie :)

Ohja en voordat ik het vergeet...weet iemand een locatie om te zwemmen met je paard? ik woon in Didam, Gelderland dus iets max rond de 30 min rijden is. ik beschik over een trailer maar ga niet mn paarden zeker niet met meer dan 30 graden een halfuur in die trailer proppen.


Elst heeft een cross terrein (HD Balance) - Waterberg ook.. In arnhem.. Je kan zwemmen bij de Roosande plas.. Dat ligt ook bij Arnhem (Oosterbeek)..

~ A great horse will change your life ~ The truly special ones, define it! ~ <3

kamsel
Berichten: 3410
Geregistreerd: 12-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-19 22:27

Jan Oortveld in Loerbeek, om de hoek en een heel mooi terrein om te beginnen.
Kennel en stal Dalwhinnie heet de site
HD balance weet ik niet of nog bestaat..

Bibi1109
Berichten: 75
Geregistreerd: 19-08-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-19 22:29

Gizeppie schreef:
Bibi1109 schreef:
hoihoi allemaal,
het lijkt mij heel leuk om een keertje SGW te proberen maar ik kan online niet echt iets vinden. Hopelijk kan hier iemand me helpen met een locatie :)

Ohja en voordat ik het vergeet...weet iemand een locatie om te zwemmen met je paard? ik woon in Didam, Gelderland dus iets max rond de 30 min rijden is. ik beschik over een trailer maar ga niet mn paarden zeker niet met meer dan 30 graden een halfuur in die trailer proppen.


Elst heeft een cross terrein (HD Balance) - Waterberg ook.. In arnhem.. Je kan zwemmen bij de Roosande plas.. Dat ligt ook bij Arnhem (Oosterbeek)..


dankje!!

Fudge en Mistico❤️

Punz
Berichten: 8562
Geregistreerd: 04-03-10

Re: Wie weet leuk cross terrein in Gelderland (omgeving arnhem)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-19 22:49

Jezelf inschrijven voor een cross training bij Hanneke Held. Maakt gebruik van terreinen in Ede en Lunteren.


Iedereen een Connemara!!


.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 bezoekers