SGW Ysselsteyn

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kris

Berichten: 10098
Geregistreerd: 10-11-05
Woonplaats: NYMEGEN

Re: SGW Ysselsteyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 08:39

Wat en hoe met jouw paard Merel, daar heb ik geen weet van, of mening over. Was er niet bij, weet niet wat er gezegd is. Dat laat ik hier dus even buiten. Vervelend voor je dat het zo gelopen is.

Het gaat mij niet om het feit of een paard wel of niet afgekeurd wordt en waarom, het gaat mij erom dat niemand de regeltjes echt kent en dus helemaal verbaasd is al de teugels over het hoofd moeten en dan de DA raar vinden. Dát stoort mij vooral.

MerelV

Berichten: 1765
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Noord-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-18 09:07

Kris schreef:
Wat en hoe met jouw paard Merel, daar heb ik geen weet van, of mening over. Was er niet bij, weet niet wat er gezegd is. Dat laat ik hier dus even buiten. Vervelend voor je dat het zo gelopen is.

Het gaat mij niet om het feit of een paard wel of niet afgekeurd wordt en waarom, het gaat mij erom dat niemand de regeltjes echt kent en dus helemaal verbaasd is al de teugels over het hoofd moeten en dan de DA raar vinden. Dát stoort mij vooral.


Nee ok, dat ben ik met je eens. Ik haakte alleen in op het stukje kennis, omdat ik daar dus een andere ervaring mee heb.

Seventeen
Berichten: 1203
Geregistreerd: 20-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 15:18

Kris schreef:
Wat en hoe met jouw paard Merel, daar heb ik geen weet van, of mening over. Was er niet bij, weet niet wat er gezegd is. Dat laat ik hier dus even buiten. Vervelend voor je dat het zo gelopen is.

Het gaat mij niet om het feit of een paard wel of niet afgekeurd wordt en waarom, het gaat mij erom dat niemand de regeltjes echt kent en dus helemaal verbaasd is al de teugels over het hoofd moeten en dan de DA raar vinden. Dát stoort mij vooral.


Oh die ken ik hoor. Vind het alleen enorm overdreven. Heb zelf gewerkt op een eventingstal tot 4* niveau en heb ervaring tot en met 2* niveau dus daar hoef je niet meer over te beginnen.
Overigens wil ik graag het reglement zien waar dat 'regeltje' staat. In ieder geval niet in het eventing reglement 2018, als ik zonet goed gezocht heb :)

Als je je paard enigszins redelijk kunt opdraven weet je ook eraf te blijven. En in 2 stappen? Goh, mijn paard draafde niet direct aan, want het was zijn eerste keer dus nogal onder de indruk van paarden die over de finish kwamen, heb toen heel even gewacht en toen nog een keer gedaan. Dus nog een heel stuk gedraafd, en toen mocht ik nóg een keer, toen heb ik wel even staan gniffelen ja. :=

Daarbij, heb ik wel meer gehoord over deze dierenarts buiten de wedstrijd om en ook nog op het wedstrijdterrein zelf van (hele) ervaren personen.

Beetje jammer dat je direct zo aanvallend reageert.

Nog een edit: Ik ben overigens oprecht benieuwd naar het reglement.

XkusjesX

Berichten: 44
Geregistreerd: 16-10-16
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 19:40

is er ook dit jaar een BB/impuls aanwezig?

MeMar

Berichten: 739
Geregistreerd: 21-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 09:45

XYaraaX schreef:
is er ook dit jaar een BB/impuls aanwezig?


Ja :)