Inschaling ouder diploma en licentie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kelly_ann
Berichten: 5153
Geregistreerd: 11-10-02
Woonplaats: Op 't durp

Inschaling ouder diploma en licentie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-18 17:15

Wie kan mij vertellen welk oud instricteursdiploma je welke licentie geeft?

Omdat de KNHS in de avond niet bereikbaar is dacht ik, zoveel bokkers. Die weten het vast ook!

Verhaal hierachter:
Ik heb zo'n 13 jaar geleden mijn kandidaat instructeursdiploma behaald. Deze was bedoeld om les te kunnen geven op het niveau van de lagere klassen in de basissport.

Toen de licentieregeling is ingevoerd, ben ik ingeschaald op HI-3
Deze licentie heb ik laten verlopen omdat ik op dat moment niet actief was als instructeur.

Inmiddels opnieuw licentie aangevraagd en nu een geschil met de verzekering, die me niet kan helpen omdat ik een HI-2 licentie blijk te hebben.

Mijn KNHS heeft een lijst met licentiehouders, ik dacht, ik kijk daar even of ik er inmiddels weer in sta en met welke licentie. Maar mijn wachtwoord werkt niet en de servicedesk is niet open.

Wie kan me helpen aan wat meer informatie? dan kan ik morgen of de strijd aangaan, of me erbij neerleggen :o
Laatst bijgewerkt door Kelly_ann op 02-07-18 17:25, in het totaal 1 keer bewerkt

The search for wisdom is a great challenge; to act on wisdom is an even greater challenge.....


Kelly_ann
Berichten: 5153
Geregistreerd: 11-10-02
Woonplaats: Op 't durp

Re: Inschaling oude diploma en licentie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-18 17:17

Ik heb overigens de Licentiereglementen ook doorgenomen en daar lijkt niets te staan over de inschaling van oudere diploma's.

The search for wisdom is a great challenge; to act on wisdom is an even greater challenge.....

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 bezoekers