attenties voor juryleden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kaatjemuts

Berichten: 2327
Geregistreerd: 15-07-07
Woonplaats: in een klein onuitspreekbaar gehuchtje in friesland

attenties voor juryleden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-17 10:56

Zelf vind ik het leuk om als jury een kleine attentie te krijgen.

Voor de wedstrijden die ik organiseer ben ik dus ook altijd op zoek naar iets leuks en origineels, hebben jullie dingen die jullie leuk vinden om te krijgen?
of tips voor iets origineels?

germie

Berichten: 25923
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: attenties voor juryleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 20:27

Ik heb voor mijn cursisten voor grotduiken een sleutelhanger in metaal van Ali Express. Misschien kun je daar ook iets vinden.

kaatjemuts

Berichten: 2327
Geregistreerd: 15-07-07
Woonplaats: in een klein onuitspreekbaar gehuchtje in friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-17 21:05

germie schreef:
Ik heb voor mijn cursisten voor grotduiken een sleutelhanger in metaal van Ali Express. Misschien kun je daar ook iets vinden.


Dat is n goed idee, alleen is de eerste wedstrijd al volgende week, maar ik kan dat idd wel doen voor de volgende wedstrijden. Thanx, daar had ik nog niet aan gedacht!

orkaan
Berichten: 3038
Geregistreerd: 27-09-06
Woonplaats: Everywhere

Re: attenties voor juryleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 21:13

Ik krijg op 1 plek altijd iets van chocolade, lekker hoor!.

Allerlei "prul"spul hoef ik absoluut niet, vast lief bedoeld maar ik moet het ook allemaal bewaren etc.

kaatjemuts

Berichten: 2327
Geregistreerd: 15-07-07
Woonplaats: in een klein onuitspreekbaar gehuchtje in friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-17 21:20

studiemiep schreef:
Ik krijg op 1 plek altijd iets van chocolade, lekker hoor!.

Allerlei "prul"spul hoef ik absoluut niet, vast lief bedoeld maar ik moet het ook allemaal bewaren etc.



Zelf ben ik dus niet van snoep oid, t eeuwige dieet ;) maar ik moet voor 4 wedstrijden iets bedenken en wil niet altijd tzelfde geven, dus zoiets zit er vast ook bij :D
Maar iets als n thermosbeker of n luxe pennenset ofzo, dat komt altijd v pas, of zie ik dat verkeerd?

Elise_K

Berichten: 3802
Geregistreerd: 27-07-05
Woonplaats: Nijkerkerveen

Re: attenties voor juryleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 21:24

Een doucheschuim dingetje? Er zijn tegenwoordig heel wat leuke Rituals namaak dingen die goedkoop zijn en er leuk uit zien! (Oa. Hema)

orkaan
Berichten: 3038
Geregistreerd: 27-09-06
Woonplaats: Everywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 21:32

kaatjemuts schreef:
studiemiep schreef:
Ik krijg op 1 plek altijd iets van chocolade, lekker hoor!.

Allerlei "prul"spul hoef ik absoluut niet, vast lief bedoeld maar ik moet het ook allemaal bewaren etc.



Zelf ben ik dus niet van snoep oid, t eeuwige dieet ;) maar ik moet voor 4 wedstrijden iets bedenken en wil niet altijd tzelfde geven, dus zoiets zit er vast ook bij :D
Maar iets als n thermosbeker of n luxe pennenset ofzo, dat komt altijd v pas, of zie ik dat verkeerd?



Ach ik ben ook altijd op dieet.....

Thermomok heb ik al.... (en heb er al 3 weggegooid omdat ze niet goed genoeg waren..lekken enzo) .en heel cru gezegd wat moet ik met meer dingen in de kast. Je moet wel hele goede kwaliteit hebben en dat gaat buiten het budget van een kleinigheidje

Tegenwoordig heeft bijna iedereen echt alles al.

Dan liever een doucheschuim..al ben ik wel een type dat altijd dezelfde gebruikt....

Idem dito met pennensets...ik kom er in om.

Overigens word ik het liefste gewoon fatsoenlijk verzorgd dus een drankje/broodje en dan ben ik allang tevreden tis niet zo dat ik perse iets hoef. Maar zeg nu eenmaal geen nee tegen chocolade :+

asjemenou

Berichten: 9002
Geregistreerd: 02-05-06

Re: attenties voor juryleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 21:36

Doe mij maar gewoon een hapje en drankje tijdens het jureren.
Kleinigheidjes hoeven niet, want belanden toch onderin een la, maar chocolaatjes zijn altijd welkom. :D

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101687
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: attenties voor juryleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 21:43

Ik krijg idd regelmatig chocolade of een fles wijn. Heb in het voorjaar ook wel bollen in pot gehad.

xSagan
Berichten: 661
Geregistreerd: 27-08-15

Re: attenties voor juryleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 12:55

En ivm geen snoep, anders een hele mooie ingepakte cadeaubon? Dan weet je zeker dat dara iets uit komt wat het jurylid graag wilt hebben.:)

xdniesje
Berichten: 2053
Geregistreerd: 27-12-08
Woonplaats: Dordrecht

Re: attenties voor juryleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 13:01

Een bol.com of cadeaubon van een ruitersportwinkel? Bloemen of doucheschuim vind ik ook altijd wel leuk.

Kelly_J

Berichten: 1146
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Harkema, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 13:07

Wat ik zelf leuk zou vinden:

- Chocolade (bijv. merci ofzo)
- De 0.80 cent balpen van de Hema (deze: https://www.hema.nl/winkel/vrije-tijd-k ... -(14400107)?variant=14400107)
Deze schrijven zo lekker en zijn voor een jurylid altijd handig vind ik. Ze zijn er in allerlei kleuren (ook gewoon zwart)
- Cadeaubon van een Douglas o.i.d. (ligt wel aan het budget natuurlijk).

Dit zijn dingen die bij mij wel van pas zouden komen, maar je kunt het toch niet voor iedereen goed doen en ik vind het gebaar het belangrijkst!

germie

Berichten: 25923
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: attenties voor juryleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 08:29

en bedenk, je maakt het nooit iedereen naar de zin. Ik had altijd een hekel aan lootjes trekken voor Sinterklaas, ik kreeg nooit wat ik wilde hebben, zelfs als dat het enige was wat op het lootje stond. Later deed ik niet meer mee, of ik zorgde dat ik mijn eigen lootje trok (niet inleveren, maar doen alsof).
Waar de 1 nu chocolade heerlijk vindt, vindt een ander dat weer niets. Het gaat ook niet om het geld, maar om het idee. Gewoon de juryvergoeding met een heel kleine attentie is denk ik genoeg.

Roodvos

Berichten: 6652
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Op een bult SiO2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 09:02

Een bloemetje of eventueel een (buiten)plantje.
Een bloemetje zet je op de vaas, ziet er leuk en gezellig uit in de kamer, en na 1-2 weken gooi je ze in de groene kliko.
Een buitenplantje zet je in een pot bij de deur of terras, ziet er ook gezellig uit.
Op dit moment zijn de bolchrysanten weer een topper.

Geen rommel in de kast, geen gedoe met badschuim waar je jeuk van krijgt of chocolade wat niet in een dieet past.

Zonnetje81
Berichten: 18668
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 09:06

Ik zou eerder gaan voor top verzorging tijdens de wedstrijd en anders een kadobon. Al het andere zie ik als nutteloze prullaria.

En een kleinigheidje....een fatsoenlijke pennenset is duur. Daarbij schrijf ik alleen met bic pennen en de rest ligt in een doos. Ik zou niks met die beker doen want ik drink geen thee of koffie. Dus zo is het weggegooid geld.

orkaan
Berichten: 3038
Geregistreerd: 27-09-06
Woonplaats: Everywhere

Re: attenties voor juryleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 17:01

Iemand oppert een cadeau bon, tuurlijk is zoiets prima maar dat noem ik geen kleinigheidje meer....dus dat is geen budget vriendelijke optie voor een vereniging.

Een plantje (goed idee) had ik nog niet aan gedacht vind ik ook leuk, maar gewoon die choco is ook prima of ander eetbaar spul. Mocht je het niet lusten oid dan kun je er ook nog altijd iemand anders blij mee maken.

Prullaria is gewoon de afval berg vergroten..immers als ik prul krijg ga ik daar echt niemand anders mee op zadelen...

Zonnetje81
Berichten: 18668
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: attenties voor juryleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 17:48

Ja maar een plantje is ook duur. En ik laat alles dood gaan en mn katten eten er aan. Dus het is zooooo moeilijk. Liever niks dan rommel. En een leuk doosje choco is ook niet goedkoop. Dus ben benieuwd naar het budget waar we aan moeten denken.

Paris_
Berichten: 2122
Geregistreerd: 12-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 17:55

Iets 'nuttigs' misschien? Bv pakketje om lekkere soep te maken (kant en klaar te koop bij AH met verse groenten), of zoiets... Dat zou ik wel leuk vinden. :D Vooral met de wintermaanden voor de deur hebben ze altijd van die lekkere soepen. :')
Kant en klaar pakket kost 2,50 :D

goeroe
Berichten: 5346
Geregistreerd: 11-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 17:59

Aangezien iedereen iets anders leuk vindt kun je misschien het beste maar rondgaan met een mandje met verschillende dingen om uit te kiezen? Wel origineel denk ik. :D

_Zoe

Berichten: 1542
Geregistreerd: 12-03-14
Woonplaats: Rotterdam

Re: attenties voor juryleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 18:05

Met de Friese kampioenschappen kregen we dit jaar iets van rituals erg leuk! En met de Groningse meestal een luxe pen. Zowel jury's als schrijvers overigens.

Katja
Blogger

Berichten: 42175
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 15:37

Ik heb deze zomer geschreven op een wedstrijd waar ze een mandje hadden staan met van alles erin. Veel dingen die hierboven genoemd zijn, chocolade, mooie pen, verzorgingsproducten, wijn en wat kleine dingetjes voor in huis. De juryleden en schrijvers mochten uit die mand zelf iets uitzoeken en dat vond ik super leuk. Dan kan je iets meenemen wat je zelf leuk vindt.

Maar goede verzorging is inderdaad het belangrijkste. Ik heb een keer ergens geschreven waar we alleen de goedkoopste broodjes mochten uitzoeken en er nauwelijks wat te drinken gebracht werd terwijl het 35 graden was. Dan ben ik er snel klaar mee en kom ik ook niet meer terug.

ingvdh

Berichten: 6369
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: uitgeest

Re: attenties voor juryleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 15:53

Wij geven altijd een bloemetje naast de vergoeding (die we naar een rond bedrag omhoog afronden).

In onze omgeving zijn het hele jaar bloemen vers van de kas/grond te koop langs de weg waardoor ze naast supervers ook nog eens leuk geprijsd zijn.