[Info] Stage uitwissel topic

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Amado
Berichten: 1328
Geregistreerd: 22-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 07:23

Ik zoek nog een stage buiten Nederland met paarden.
Maakt verder niks uit wat er te doen is

Graag binnen europa

juliar99

Berichten: 227
Geregistreerd: 28-04-14
Woonplaats: Meppel

Re: [Centraal] Stage uitwissel topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 23:40

Leuke voortplantingsstage:

Geitenhouderij Broekhuizen
Biologisch en zeker een aanrader! intern kan, het bedrijf ligt in Broekhuizen (onderin Drenthe)
Ontzettend fijne sfeer, leert er veel, ook over homeopathische middelen.

Voor vragen mag je me altijd een pb doen (:

Lisanne_M

Berichten: 1059
Geregistreerd: 23-06-12
Woonplaats: vaassen

Re: [Centraal] Stage uitwissel topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 10:55

voortplantingstage: de eagles ranch texel, schapen en paarden fokkerij.

stage dierverzorging: stichting de ezelsociëteit zeist

Lisanne_M

Berichten: 1059
Geregistreerd: 23-06-12
Woonplaats: vaassen

Re: [Centraal] Stage uitwissel topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 13:17

Ik ben opzoek naar een stage in de dierverzorging. Het zal gaan om de laatste 2 weken van het schooljaar 2017/2018, dit omdat ik mijn blokstage bij een dierenpark loop en 2 losse weken daar niet mogelijk is. Ik zoek een leuk en leerzaam bedrijf welke het niet erg vind om een mbo student voor maar 2 weken in dienst te hebben. Ik ben niet opzoek naar hondenpensions en maneges. Daarnaast is alles welkom, ook in de veehouderij eventueel. Ik zoek een bedrijf in de Gelderland of Utrecht, zelf woon ik in de Betuwe. Weet je een geschikt bedrijf? Stuur een pb! :)* :D

mzara

Berichten: 871
Geregistreerd: 05-01-14
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 15:45

Hallo allemaal!

Ik ben op zoek naar een stageplaats in Nieuw Zeeland voor mijn opleiding dier- en veehouderij op de Has Hogeschool. Ik vroeg me af of jullie leuke bedrijven weten. Het is een verdiepende meewerkstage van 6 weken. Ik moet hierbij een klein onderzoek doen en een stageverslag schrijven.

Ik zoek dus een paarden bedrijf. Het liefst een bedrijf in de eventing, maar springen en dressuur is ook prima. Andere bedrijven zijn ook zeker welkom! Ik vind een leuk bedrijf met aardige mensen belangrijker dan het soort bedrijf. Wat ik wel belangrijk vind is dat ik niet de rotklusjes mag komen doen, maar ook mee mag rijden, kijken met dierenartsen/adviseurs enzv. Dus eigenlijk dat ik meegenomen wordt in de activiteiten en bedrijfsvoering.
Het zou ideaal zijn als ik intern kan verblijven, of als het niet te ver van Puketapu is zodat ik bij familie kan verblijven.

Ik hoor graag over jullie ervaringen/tips!
Dankjewel

Alnieno

Berichten: 1200
Geregistreerd: 09-06-07
Woonplaats: Delft omgeving

Re: [Centraal] Stage uitwissel topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 15:34

Hoi allemaal!

Ik ben op zoek naar een stage in de kunst sector en misschien kan iemand mij wel helpen aan een plaatsje:)
Ik studeer 'interactive performance design' aan de HKU in Utrecht en moet volgend jaar 16 weken (of 2 keer 8 weken) stage lopen. Ik zoek vooral bij kunstenaars een stage maar bij collectieven of instellingen is ook goed!
Ik ben vooral geintresseerd in interactieve beeldende kunst.
in mijn stage wil ik vooral meekijken onder de motorkap bij een maakprocces/project. En ik woon ergens in de randstad maar wil best reizen al is bijvoorbeeld groningen wat ver met het ov haha

het is een gokje, maar misschien kan iemand mij wel verder helpen!:)

Christel1

Berichten: 600
Geregistreerd: 04-04-12
Woonplaats: noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 13:26

gezocht : stageplek in het buitenland van +/-10 weken, begin zomer 2018

ik studeer Agrarisch bedrijfskunde (HBO), volgend schooljaar zit ik in mijn tweede jaar.
een agrarische stage gecombineerd met paarden lijkt mij super. andere opties zijn ook welkom.

op dit moment ben ik mij nog aan het verdiepen in de mogelijkheden.
ik ben benieuwd naar de opties en ervaringen van anderen, het land maakt niet veel uit maar Australie en Nieuw Zeeland spreken mij erg aan.

alle opmerkingen en tips zijn welkom! :D

CupCakes_

Berichten: 3320
Geregistreerd: 20-12-08
Woonplaats: Ouddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 15:36

Ik ben op zoek naar een Frontoffice stage, en het liefst in het buitenland

En dit vanaf oktober/november. Ik moet 660 uur maken, en mijn examen vind plaats op deze stage.
Wie o wie heeft een leuk adres voor mij? Er zit wel een beetje spoed achter, voor september moet ik iets geregeld hebben, en momenteel zit ik in Frankrijk voor een animatie stage. :=

Dus wie is mijn reddende engel en heeft een fantastische stageplek waar ik veel kan leren, maar ook de taal?

Liefs!

danienappy

Berichten: 597
Geregistreerd: 14-03-10

Re: [Centraal] Stage uitwissel topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 21:07

Hallo allemaal *\o/*

Ik ben me de laatste tijd een aan het oriënteren op het volgen van een afstudeerstage in Australië of Nieuw Zeeland.
Ik volg momenteel de opleiding Diergezondheid & Management en zou vanaf februari weg kunnen naar het buitenland voor 3 tot 6 maanden.
Het lijkt mij fantastisch om mee te werken op een paarden en/of cattleranch, maar vanwege de eisen aan het afstuderen is het ook belangrijk om enige verantwoordelijkheid te krijgen in het managen van het bedrijf.
Nu kom ik zelf niet direct terecht bij bedrijven die geschikt zouden kunnen zijn, dus zou ik graag jullie advies gebruiken. Zijn hier toevallig mensen die mooie bedrijven kennen of er zelfs zijn geweest?

xMaika

Berichten: 173
Geregistreerd: 10-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 10:06

Bij olympisch eventingruiter Karin Donckers zoeken ze nog working students, dit kan je ook als stage gebruiken! Ontzettend leuk, in een jong team met mogelijkheid om mee te gaan naar (inter)nationale wedstrijden, plus genoeg paarden om te rijden en daarnaast krijg je ook les. Ontzettend leerzaam!

https://www.facebook.com/groups/7231212198/permalink/10154904332997199/

Macs

Berichten: 7637
Geregistreerd: 19-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 21:59

Ik zoek een stage in het buitenland voor ongeveer 8 weken in de periode feb-juni 2018
-Diergerelateerd
-Liefst met paarden
-HBO niveau(!!)
-Betrekking op de zorg zou fijn zijn (bv therapie/zorgboerderij oid) of een studiegerelateerd bedrijf(waarbij ik lesmateriaal kan schrijven)

Ik doe de opleiding educatie en kennismanagement richting dier (Oftewel, docent/adviseur Dier) en ben dan derdejaars.
Land maakt niet uit.

dmuts
Berichten: 696
Geregistreerd: 09-03-10

Re: [Centraal] Stage uitwissel topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 23:02

Voor een vriendin nog op zoek naar een klinische orthopedagogiek/ k&j psychologie stage. Minimaal een half jaar 3 dagen per week.
Voorkeur gehandicaptenzorg maar alles is welkom.
Start het liefst per september!

Ingrid_92

Berichten: 2829
Geregistreerd: 20-05-12
Woonplaats: Stellendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 23:04

Macs schreef:
Ik zoek een stage in het buitenland voor ongeveer 8 weken in de periode feb-juni 2018
-Diergerelateerd
-Liefst met paarden
-HBO niveau(!!)
-Betrekking op de zorg zou fijn zijn (bv therapie/zorgboerderij oid) of een studiegerelateerd bedrijf(waarbij ik lesmateriaal kan schrijven)

Ik doe de opleiding educatie en kennismanagement richting dier (Oftewel, docent/adviseur Dier) en ben dan derdejaars.
Land maakt niet uit.


Ik weet een combinatie van beiden (therapie met paarden & studiegerelateerd), is alleen wel in Nederland.

xkuslaurie

Berichten: 77
Geregistreerd: 22-02-15
Woonplaats: oss

Re: [Centraal] Stage uitwissel topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 19:45

STAGE GEZOCHT

voor volgend schooljaar ben ik opzoek naar een stage in de paardensector, ik volg dan mijn examenjaar dier, gedrag en ondermenen Niveau 3, ik zoek wel een stage waar je kansen krijgt en niet alleen mag mesten en vegen. ik volg op in dat jaar ook de opleiding voor mijn ORUN lesgeven diploma. na deze opleiding ga ik verder studeren in de paardensector. ik heb ervaring met jongen hengsten, jaarlingen! ik zoek een stage in de omgeving Oss (Noord-Brabant)

_Steffie

Berichten: 1070
Geregistreerd: 22-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 11:37

Stage gezocht:

Ik heb op zoek naar een verdiepende diergeralteerde stage. Aankomend schooljaar ga ik starten bij het Aeres in Wageningen waar ik de opleiding tot Kennismanager en Leraar 2e graads ga volgen richting recreatie- en gezelschapsdieren. Door mijn vooropleiding tot paraveterinair ben ik op zoek naar iets verdiepends waar ik eventueel iets educatiefs kan opzetten.
Ik heb stage gelopen bij een jachtkennel, boerderij en verschillende dierenartsenpraktijken dus ik ben op zoek naar iets anders.
Graag hoor ik aanraders of tips :D

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 11:49

CupCakes_ schreef:
Ik ben op zoek naar een Frontoffice stage, en het liefst in het buitenland

En dit vanaf oktober/november. Ik moet 660 uur maken, en mijn examen vind plaats op deze stage.
Wie o wie heeft een leuk adres voor mij? Er zit wel een beetje spoed achter, voor september moet ik iets geregeld hebben, en momenteel zit ik in Frankrijk voor een animatie stage. :=

Dus wie is mijn reddende engel en heeft een fantastische stageplek waar ik veel kan leren, maar ook de taal?

Liefs!


Wij zijn hier in Nieuw Zeeland (Auckland) doorlopend opzoek naar stagiaires in the Frontoffice! Minimum van 3 maanden maar langer zou altijd fijn zijn. Mocht jij (of iemand anders) meer informatie willen, stuur me even een pbtje!

irisje2

Berichten: 854
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 10:28

Voor 1 november 2017 tot en met juni 2018 ben ik opzoek naar eens stageplek voor op de vrijdag en de laatste 4 weken voor 5 dagen in de week.

- Dier gerelateerd
- Achterhoek (Zutphen, Winterswijk, Groenlo, Aalten, Didam, Ruurlo)

Britta31

Berichten: 13139
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: [Centraal] Stage uitwissel topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 14:11

Is het verstandig om op meerdere stageplaatsen te gelijk te solliciteren.

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Re: [Centraal] Stage uitwissel topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 23:02


Caira
Berichten: 26062
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 19:35

Voor onze zorgboerderij in Assendelft zoeken we een stagiaire, zorg, paardenhouderij of zelfs BBL

LiannePuthzy

Berichten: 6977
Geregistreerd: 10-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 19:41

Opzoek naar een stage in de Food sector (opleiding vakbekwaam medewerker voeding&technologie)
Vanaf oktober elke vrijdag, en in 2018 een blok periode van 2 maanden (weet deze datums nog niet) moet ook 2 pvb's afleggen
Liefst omgeving Amsterdam/Volendam

xTiffani

Berichten: 1459
Geregistreerd: 27-07-12

Re: [Centraal] Stage uitwissel topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 17:00

Stageplaats gezocht:

In januari/februari 2018 moet ik stage lopen op een asiel, pension of kennel. Omgeving Enschede.

Ik zou graag ervaringen willen van bedrijven, ook aparte stages zoals met roofvogels bijvoorbeeld lijken me interessant, ik sta overal wel voor open.

En in september 2018 heb ik een stageplaats nodig als paraveterinair. Ook omgeving Enschede.

Ygritte

Berichten: 726
Geregistreerd: 11-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 15:42

Amado schreef:
Ik zoek nog een stage buiten Nederland met paarden.
Maakt verder niks uit wat er te doen is

Graag binnen europa


Jaskólka in Polen is een Tinkerfokkerij en tevens vakantie-adres waar je kunt helpen met jonge paarden opleiden, ritten/trektochten begeleiden door de bergen en de mooie natuur, en er is veel mogelijk wat betreft eigen invulling.

Ik hoor er veel positieve verhalen over, en ken de mensen via mijn oude werk ! :j Je kunt ze via facebook makkelijk bekijken: https://www.facebook.com/jaskolka.stud/

Macs

Berichten: 7637
Geregistreerd: 19-06-09

Re: [Centraal] Stage uitwissel topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 15:54

Jaskolka is leuk, ben er een keer op vakantie geweest. Wil er ook nog een keer heen of werken/stage doen.

Aight
Berichten: 3189
Geregistreerd: 01-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 14:34

Wetenschappelijke bachelor gezondheidsstage gezocht!

Voor mijn studie Gezondheidswetenschappen ben ik opzoek naar een stageplaats vanaf Februari 2018 - eind Mei 2018. Deze stage moet voldoen aan een aantal eisen, welke ik graag wil toelichten via pb. Mijn voornaamste taak zou het ondersteunen van wetenschappelijk onderzoek zijn, dmv literatuur onderzoek, data verzameling/invoering.
Mijn interessegebied is erg breed, maar met een voorkeur voor overheidsinstantie, onderzoeksinstelling of privaat bedrijf gericht op onderzoek.

Mocht iemand iets weten, zou ik graag via pb meer informatie ontvangen, uiteraard stuur ik dan graag mijn CV / LinkedIn profiel mee.