Wie heeft er ervaring met Page Personnel?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Wiwabalia
Berichten: 4688
Geregistreerd: 09-04-06
Woonplaats: Culemborg

Wie heeft er ervaring met Page Personnel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-21 09:12

Beste Bokkers,

De vraag is simpel en duidelijk;
Wie heeft er ervaring met Page Personnel als uitzendbureau/werkgever?

Ik zit in een proces voor een job via hun. Kan daar helaas nu nog niet over uitweiden maar hoor graag andere ervaringen…

Alvast bedankt!

Wiwabalia & Piroska <3


Lolacabana
Berichten: 3355
Geregistreerd: 05-08-09
Woonplaats: Meppel

Re: Wie heeft er ervaring met Page Personnel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 11:58

Ik heb geen ervaringen, maar als je even googled lees je genoeg slechte dingen. Dat wil niet altijd wat zeggen, maar het klinkt niet heel positief.

Nee

Autumnn
Berichten: 8011
Geregistreerd: 26-03-10

Re: Wie heeft er ervaring met Page Personnel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 12:02

Ik ken ze alleen van het vrij agressief recruiten via LinkedIn....

Earth
Berichten: 7733
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 12:25

Lolacabana schreef:
Ik heb geen ervaringen, maar als je even googled lees je genoeg slechte dingen. Dat wil niet altijd wat zeggen, maar het klinkt niet heel positief.


Nou dit, ik zie een paar review pagina's en er is bijna niemand enthousiast := Dus ik zou er lekker weg blijven.

Earth het reisbureau.

Anoeska27
Berichten: 5846
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Meerveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 12:26

Ik heb heel lang via hun gewerkt en ook regelmatig personeel ingehuurd via hun en was erg positief over ze. Maar dat is inmiddels al wel weer 10 jaar geleden.

renee16
Berichten: 4894
Geregistreerd: 25-08-05
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 12:27

Ik heb eerder via Page Personel gewerkt, een prima uitzendbureau om een leuke job te vinden.

Verwacht geen persoonlijke benadering oid, je bent gewoon een van de zovele die zij op een opdracht plaatsen en waar ze veel winst op maken. Het moet je dus echt om de bewuste vacature gaan, het uitzendbureau heb je verder buiten de betaling weinig mee te maken.

~ <3 CADIZ <3 ~ Eindstand: Z1 + 6 ~
18.11.14:https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=53&t=1816678

Wiwabalia
Berichten: 4688
Geregistreerd: 09-04-06
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-21 12:47

Zal even kort samenvatten wat er in mijn situatie aan de hand was: ze zette mij tegenover mijn partner bij dezelfde werkgever voor sollicitaties waardoor wij “tegen elkaar concurreren”.

Hier waren wij niet van gediend, partner heeft dit aangegeven en nu worden wij verweten van leugens. :+

Het is goed met ze, na wat heftige telefoongesprekken hebben wij beide bedankt, wij zijn van mening dat je dit niet doet; 2 man uit 1 huishouden bij 1 werkgever willen neerzetten.

Ik citeer even letterlijk; “mijn man zou meer kans maken qua werkervaring dus sneller aangenomen worden.. >;) “

Wiwabalia & Piroska <3

Earth
Berichten: 7733
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Re: Wie heeft er ervaring met Page Personnel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 15:14

Oh wauw wat een pareltjes zeg. Hoe bedenk je het := :n

Earth het reisbureau.


topsylover
Berichten: 5637
Geregistreerd: 13-03-05
Woonplaats: Rotterdam

Re: Wie heeft er ervaring met Page Personnel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 17:18

Ik werk sinds dit jaar via Page en ben zeer tevreden over mijn recruiter! :) Veel persoonlijk contact en hij doet ontzettend hard zijn best voor mij om mij op een fijne plek neer te zetten. Toen ik in een periode zat dat het onzeker was hoe het verder ging bij mijn huidige werkplek, heeft hij het hele bedrijf aan de slag gezet om mij iets nieuws te geven. Achteraf niet nodig, want ik werk hier nog steeds, maar fijn om te weten dat er zo hard voor mij gewerkt wordt.

Ik denk dat je geluk moet hebben met je recruiter, die van mij is echt geweldig maar als ik dat van jou lees dan was ik ook hard weggerend. :=


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot en 14 bezoekers