Leuke opdrachten tijdens werk etentje

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Steenbok12
Berichten: 7838
Geregistreerd: 26-10-06

Leuke opdrachten tijdens werk etentje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-21 20:22

Hallo bokkers,

Hebben jullie nog leuke spelletjes/opdrachtjes voor tijdens het uit eten met collegas zo rond de 10 man.

Zaten bijvoorbeeld te denken aan allemaal een geheime opdracht die de ander moet raden (zoals selfie maken met de kok ofzo).
Iemand nog leuke ideetjes voor zulke opdrachtjes of een hele andere categorie. We willen bij het zusje eten dus daar is ook wel ruimte voor wat gezelligheid.

Groetjes Chantal


Kookaburra
Berichten: 5377
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Re: Leuke opdrachten tijdens werk etentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 20:26

Iets van een moordspel/-diner?
Neemt wel een tijd in beslag ;)

Oud-vriendin had zelf eens een moordspel in elkaar gezet. Dat hebben we op een vrijgezellenfeest gedaan.

De kookaburra (Dacelo novaeguineae), ook bekend als lachvogel, is een ijsvogelsoort.
Never ever underestimate the importance of having fun <3

amber15
Berichten: 3549
Geregistreerd: 15-10-09
Woonplaats: Lunteren

Re: Leuke opdrachten tijdens werk etentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 20:31

Wij hebben aan het begin van een familiedag eens allemaal een briefje gekregen met iets wat we te weten moesten komen van een ander specifiek familielid. Ik kan even geen goede vragen bedenken, maar ik weet nog wel dat het geen alledaagse dingen waren, dus dat je wel je best moest doen om niet te laten merken dat je met die opdracht bezig was.

Steenbok12
Berichten: 7838
Geregistreerd: 26-10-06

Re: Leuke opdrachten tijdens werk etentje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-21 08:07

Ja zulke dingetjes bedoel ik inderdaad. Maar ben zelf niet zi creatief haha. Dus ik dacht ik schakel bokt in.

Ineke2
Berichten: 33095
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Leuke opdrachten tijdens werk etentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 08:15

Laat iedereen op een briefje 3 dingen van zichzelf opschrijven. 1 van die 3 is een leugen. De rest van de groep moet dan van iedereen raden wat de leugen is. Je gaat dan 1 voor 1 de kring rond uiteraard.

Zo leer je elkaar meteen iets beter kennen ook.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Mjelleke
Berichten: 691
Geregistreerd: 07-01-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 08:16

Wie ben ik is altijd wel hilarisch. Post-it op je voorhoofd met een woord en dan elkaar vragen stellen.

Wennii
Berichten: 2310
Geregistreerd: 29-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 08:52

Het enige wat ik denk ik nog wel acceptabel zou vinden is wat ineke2 zegt of een potje meenemen met kaartjes met vragen erin, iemand trekt een briefje en beantwoordt de vraag, maar die zouden dan voor mij ook niet verder hoeven gaan als wat is je grootste hobby of wat is je muzieksmaak bijvoorbeeld :')

Maar bijvoorbeeld met een post-it op mijn hoofd gaan zitten met mijn collega's in een restaurant of semi verplicht een selfie maken met het personeel omdat dat op een briefje staat zou je mij echt ernstig ongelukkig mee maken, vreselijk :')

proud momma of a beautiful girl and boy, proud girlfriend of a bearded viking


Winged
Berichten: 33003
Geregistreerd: 28-12-05

Re: Leuke opdrachten tijdens werk etentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 13:10

Pak even een Kletspot mee. Komen leuke dingen uit.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 54 bezoekers