Geef jij cursussen en trainingen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
marleen_usar
Berichten: 24642
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Geef jij cursussen en trainingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-21 16:05

Geef jij workshops, cursussen en trainingen? Ik ontwikkel ze zelf, en ik vind het leuk om te horen of er meer mensen zijn die dit ook doen. Hoe kom jij bijvoorbeeld aan je cursisten, bij mij gaat dat via mond op mond reclame. Ik zit in de spirituele hoek zeg maar, ik ben nu bezig met het ontwikkelen van een jaartraining. The Work van Byron Katie, ik heb een hele mooie locatie gevonden midden in de natuur.

Ik help ook hooggevoelige kinderen en hun ouders om daar mee om te leren gaan. Ik heb voor hun ook een leuke workshop ontwikkeld. Kinderen zijn erg leuk om mee te werken.


Qimm
Berichten: 15152
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: Geef jij cursussen en trainingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-21 16:16

Ik geef geen cursussen oid, maar wel gratis advies dat het 'mond tot mond reclame' is en niet mond OP mond reclame :D

:wave: Volg je mee? -->instagram the_real_qimm

Faelynn
Berichten: 3149
Geregistreerd: 25-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-21 16:20

Qimm schreef:
Ik geef geen cursussen oid, maar wel gratis advies dat het 'mond tot mond reclame' is en niet mond OP mond reclame :D


_O- Het was mij niet eens direct opgevallen, maar ik schiet nu hard in de lach op werk, in een stille ruimte _O-
Sorry TS, een mooie verspreking wel, dat heeft mij toch weer even aan het lachen gemaakt vandaag.
Verder geen advies oid, ik volg alleen cursussen voor mijn opleiding, verder niet, ben sowieso niet van de spirituele hoek.

Sheran
Berichten: 17234
Geregistreerd: 20-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-21 16:32

Qimm schreef:
Ik geef geen cursussen oid, maar wel gratis advies dat het 'mond tot mond reclame' is en niet mond OP mond reclame :D


Weten wij veel hoe TS aan haar klanten komt <<)

Ik geef cursussen historische dans. Heb/had een website en het spreekt zich ook gewoon door :)

Hate is always foolish, and love is always wise. ~Doctor Who
Volg mijn aquarellen op Instagram!

Knuffeldier
Berichten: 559
Geregistreerd: 21-07-08
Woonplaats: Midden van het land

Re: Geef jij cursussen en trainingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-21 16:37

Ik geef allerlei cursussen op het gebied van intimiteit. Publiek zichtbaar zijn, een blog (nu zo'n tien jaar), duidelijk standpunt in durven nemen, en natuurlijk mond tot mond reclame helpen mij.

marleen_usar
Berichten: 24642
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-21 18:25

In ons gehucht wordt het zo uitgesproken .

kiomiamigo
Berichten: 496
Geregistreerd: 15-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-21 19:12

Leuk Marleen, ik zit in dezelfde hoek als jij en geef ook cursussen en workshops.

Ik heb een website, maar kom vooral via fb en via mond tot mond reclame aan mijn klanten.

http://Www.boerderijcoaching.nl ik help jou de rust en ontspanning in jezelf terug te vinden, zodat je weer in verbinding komt met jezelf.

Blue_Eyes
Berichten: 20354
Geregistreerd: 17-07-07
Woonplaats: Zuid

Re: Geef jij cursussen en trainingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-21 19:56

Ik geef cursussen Engels en Nederlands (met name NT2, maar soms ook aan Nederlanders). Ik werk voor verschillende volksuniversiteiten en bureaus (als ZZP'er). Zo kom ik dus ook aan mijn studenten.


If you hate the church because you think it's full of hypocrites, remember that the church is a hospital for sinners and not a museum for saints.

moonsparkle
Berichten: 21702
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-21 21:07

Ik geef cursussen wildplukken, maar hoe promoten jullie jezelf via Facebook? Via verkoop groepen mag je vaak niet reageren met diensten of doen jullie betaalde advertenties? Ik merk dat ik ook wel wat deelnemers heb via Instagram. Dit jaar zaten ze allemaal vol, hoop volgend jaar ook, dan wil ik er wat meer organiseren.

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling

marleen_usar
Berichten: 24642
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-21 21:40

Wat leuk kiamiomio dat we in dezelfde richting zitten, ik merk dat ik via Facebook steeds minder cursisten krijg dus ik zoek nu andere manieren.

kiomiamigo
Berichten: 496
Geregistreerd: 15-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 10:53

moonsparkle schreef:
Ik geef cursussen wildplukken, maar hoe promoten jullie jezelf via Facebook? Via verkoop groepen mag je vaak niet reageren met diensten of doen jullie betaalde advertenties? Ik merk dat ik ook wel wat deelnemers heb via Instagram. Dit jaar zaten ze allemaal vol, hoop volgend jaar ook, dan wil ik er wat meer organiseren.


Ik heb wel eens betaald gepromoot via FB, maar dat waren dan voornamelijk online dingen en daarbij was mijn doel meer volgers te krijgen, wat overigens goed lukte hiermee. Verder zoek ik dus wel groepen uit waar ik wel mijn "evenementen" mag delen. Tot nog toe geen commentaar op gehad en wel al deelnemers.

Een nieuwsbrief, weggevers, doen het ook goed.

http://Www.boerderijcoaching.nl ik help jou de rust en ontspanning in jezelf terug te vinden, zodat je weer in verbinding komt met jezelf.

KimD
Berichten: 20407
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 10:59

marleen_usar schreef:
In ons gehucht wordt het zo uitgesproken .


Veel mensen zeggen 'op', maakt het nog niet correct. Net zoals er honderd varianten zijn sowieso.


Wat een hondenleven! Volg jij ons al?
Website; Vihaan Aditi - Border Collie / Smooth Collie
Facebook; Vihaan Aditi

fokfanaat
Berichten: 20210
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Re: Geef jij cursussen en trainingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 11:01

en tegenwoordig ook iedereen hij wilT zegt

moonsparkle
Berichten: 21702
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 11:18

kiomiamigo schreef:
moonsparkle schreef:
Ik geef cursussen wildplukken, maar hoe promoten jullie jezelf via Facebook? Via verkoop groepen mag je vaak niet reageren met diensten of doen jullie betaalde advertenties? Ik merk dat ik ook wel wat deelnemers heb via Instagram. Dit jaar zaten ze allemaal vol, hoop volgend jaar ook, dan wil ik er wat meer organiseren.


Ik heb wel eens betaald gepromoot via FB, maar dat waren dan voornamelijk online dingen en daarbij was mijn doel meer volgers te krijgen, wat overigens goed lukte hiermee. Verder zoek ik dus wel groepen uit waar ik wel mijn "evenementen" mag delen. Tot nog toe geen commentaar op gehad en wel al deelnemers.

Een nieuwsbrief, weggevers, doen het ook goed.


Heb je voorbeelden van groepen zodat ik een idee kan krijgen?

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling

Ailill
Berichten: 11669
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 11:27

Ik geef trainingen aan mensen die een persoon met een afstand tot de arbeidsmarkt (denk bijv. aan een fysieke beperking, mentale beperking, auditief/visueel, of een migratie-achterstand), als nieuwe medewerker binnen hun team krijgen.

Dit is wel binnen de overheid, cursisten zijn vrijwel allemaal intern binnen gekomen. Al geef ii sinds kort de trainingen ook voor externe partijen.

Enorm leuk om te doen. Nu nog vrijwel allemaal online, vanaf volgend jaar waarschijnlijk ook fysiek op locatie.

Never follow everyone else their path. Unless you are in the woods and you are lost, and see a path. Then by all means follow that path.

Earth
Berichten: 7893
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Re: Geef jij cursussen en trainingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 11:34

Ik geef trainingen binnen mijn school aan studenten over verschillende thema's zoals onzekerheid of studeren in coronatijd. Hierbij ontwerp ik complete draaiboeken met wetenschappelijke onderbouwing en logische verantwoording per onderdeel van de training. Dat vind ik superleuk om te doen want ik kan dan zowel mijn creativiteit kwijt in het trainen zelf als in het maken van het draaiboek. En daarnaast wil ik niet zomaar wat doen, maar wil ik dat het effect heeft op langere termijn. Maar daar ben ik ook voor opgeleid :P

Earth het reisbureau.

Sfh1992
Berichten: 182
Geregistreerd: 02-11-12
Woonplaats: Julianadorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 11:40

Wij geven balkenclinics door het hele land, de reclame begint via Social media en vaak komen er mensen van buitenaf kijken, dan nemen ze een kaartje mee of we spreken meteen wat af.

Daarnaast maken we van iedere clinicdag een compilatie die we op social media delen, dit wordt dan ook weer gedeeld door mijn volgers of mensen die mee hebben gedaan. In het begin heb ik nog wel eens wat gepromoot maar nu doe ik dat niet meer.

edit: https://youtu.be/ppuokSotCFA

Insta: Equinesports.nl
ECT - Training - Voeding - Instructie - Clinics
https://equine-sports.webnode.nl/
06-82587156

Knuffeldier
Berichten: 559
Geregistreerd: 21-07-08
Woonplaats: Midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 12:06

moonsparkle schreef:
Ik geef cursussen wildplukken, maar hoe promoten jullie jezelf via Facebook? Via verkoop groepen mag je vaak niet reageren met diensten of doen jullie betaalde advertenties? Ik merk dat ik ook wel wat deelnemers heb via Instagram. Dit jaar zaten ze allemaal vol, hoop volgend jaar ook, dan wil ik er wat meer organiseren.


Wat ik doe is mezelf zo authentiek mogelijk laten zien op Social media. Je bent toch het uithangbord van wat je doet (zeker als je werk over mensen en hun gedrag/keuzes gaat).

Betaalde promoties hebben mij nog nooit iets opgeleverd, maar ik ben er ook geen expert in. ik vermoed dat die vooral werken als je echt weet wat je doet, en je funnels stevig op orde hebt.

Er zijn vaak wel groepen op FB die speciaal zijn aangemaakt voor (alternatieve0 workshops.

Met iets als wildplukken kun je best wel naam maken door jezelf te laten zien in wildpluk-groepen. Niet reclame maken, maar je kennis inbrengen. Dan raken mensen vanzelf nieuwsgierig, komen op je profiel terecht, en vinden je aanbod dan ook wel.

Kitty
Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 12:57

Sinds kort geef ik trainingen 'Zakelijk tekenen'. Ik laat mensen zien hoe ze tekeningen kunnen gebruiken om ingewikkelde zaken eenvoudiger te maken en hoe ze beter kunnen onthouden door te tekenen.

"Ik kan helemaal niet tekenen...", is een veelgehoorde opmerking. Maar weet je wel wat je deed voordat je kon schrijven? En misschien ook al wel voordat je echt kon praten? Je tekende! En het maakte je eigenlijk helemaal niet uit of het mooi was en wat anderen ervan vonden.

Ook bij het zakelijk tekenen gaat het er niet om dat het mooie tekeningen zijn. Ze moeten juist eenvoudig en duidelijk zijn. Met behulp van een grafisch alfabet, bestaande uit slechts enkele tekens, kan alles getekend worden.
De eerste trainingen heb ik gegeven via de netwerkclub waar ik bij aangesloten ben. Verder ben ik bezig met het samenstellen van een social marketingplan om de training in de markt te zetten.


[ img ]

Arabesk
Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Re: Geef jij cursussen en trainingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 13:14

Ik geef de dagcursus hoefbekappen voor paarden eigenaren. Erg leuk. Altijd enthousiaste mensen en lekker over paarden kleppen

moonsparkle
Berichten: 21702
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 13:16

Wat leuk Kitty, ben wel benieuwd wat dat zakelijk gezien kan brengen

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling

ista
Berichten: 1130
Geregistreerd: 09-03-06
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 13:20

Ik geef trainingen aan kinderen op de basisschool. Denk aan weerbaarheidstraining, faalangstreductie, sociale vaardigheden, etc.

Maar dit valt allemaal onder mijn functie in loondienst, dus ik hoef niet zelf te werven (alhoewel ik wel in overleg ben met de 3 scholen waar ik werk om te kijken welke leerlingen in aanmerking komen en aan welke training behoefte is).

corinep
Berichten: 2579
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 15:52

Kitty schreef:
Sinds kort geef ik trainingen 'Zakelijk tekenen'. Ik laat mensen zien hoe ze tekeningen kunnen gebruiken om ingewikkelde zaken eenvoudiger te maken en hoe ze beter kunnen onthouden door te tekenen.

"Ik kan helemaal niet tekenen...", is een veelgehoorde opmerking. Maar weet je wel wat je deed voordat je kon schrijven? En misschien ook al wel voordat je echt kon praten? Je tekende! En het maakte je eigenlijk helemaal niet uit of het mooi was en wat anderen ervan vonden.

Ook bij het zakelijk tekenen gaat het er niet om dat het mooie tekeningen zijn. Ze moeten juist eenvoudig en duidelijk zijn. Met behulp van een grafisch alfabet, bestaande uit slechts enkele tekens, kan alles getekend worden.
De eerste trainingen heb ik gegeven via de netwerkclub waar ik bij aangesloten ben. Verder ben ik bezig met het samenstellen van een social marketingplan om de training in de markt te zetten.


[ [url=m/5w9xnM.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wat super gaaf! Ik ben zelf bezig om iets op te zetten, hoe gaaf als je zo op je flip over kan tekenen en voor de handouts. Ik wil meer info!

Majabeestje
Berichten: 3805
Geregistreerd: 07-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 16:34

Ik geef trainingen aan mensen die aan de telefoon zitten bij een telefonische hulpdienst.
Hiervoor trainingen gegeven op scholen, in het MBO onderwijs.

Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!
Berichten: 12730
Geregistreerd: 27-09-05

Re: Geef jij cursussen en trainingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 08:07

Ik verplaats dit topic naar [STW] School, Studie, Werk.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler en 68 bezoekers