[ENQ] Enquete wearable voor een schoolopdracht.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
novaaaasje
Berichten: 197
Geregistreerd: 20-01-19

[ENQ] Enquete wearable voor een schoolopdracht.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-20 15:58

Hallo! Ik moet voor een schoolopdracht van informatica een wearable bedenken en ontwerpen. Voordat ik dit kan doen moet ik eerst een idee hebben waar mijn doelgroep behoefte aan heeft. Vandaar deze enquete :D

De bedoeling is dat ik vanuit deze vragen kan opmaken wat de wearable allemaal moet meten. Ik moet, van de docent, vanuit deze enquete opmaken wat mensen nodig hebben. Dit is de allereerste fase en er zit nog geen idee achter want dit moeten wij gaan bedenken aan de hand van de antwoorden op de vragen. De vragen zijn verder wel goed gekeurd door de docent Dit betekent dat je de enquete alleen moet invullen als je iets wilt meten wat je nog "mist".

Voor de opdracht moeten wij een wearable voor een bepaalde groep ontwerpen. De doelgroep die ik gekozen heb is huisdieren. Om dit wat verder te specifieren gaat het vooral om honden en katten. Deze enquete is ervoor bedoeld dat ik een idee krijg waar mijn doelgroep eigenlijk naar opzoek is.

Het idee is dat je hond of kat dus een wearable om heeft en deze gegevens meet. Deze gegevens zou je dan kunnen bekijken in de app op je telefoon. De wearable zal maximaal tot een (niet werkend) prototype worden uitgewerkt aangezien we maar een beperkte tijd hebben voor de opdracht.

Voor de mensen die niet weten wat een wearable is: "Een wearable is een slim elektronisch apperaat wat dicht bij het huidoppervlak gedragen word, zoals bijvoorbeeld een smartwatch of VR-bril."

De wearable hoeft (nog) niet echt mogelijk te kunnen zijn dus je zou bijvoorbeeld ook kunnen invullen dat je de gedachtes van je hond/kat wilt kunnen bijhouden.


Deze gegevens zijn alleen voor dit schoolproject en daarna zal er niks meer mee gedaan worden :)
Verder had ik geen idee waar ik dit moest neerzetten maar aangezien het voor een schoolproject is heb ik het hier neergezet.

de enquete:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIp ... sp=sf_link

Als jullie er interesse in hebben wil ik jullie wel updates blijven geven van hoe het product eruit gaat zien? Moeten jullie dat wel willen natuurlijk hihi.

wijziging: wat extra informatie
Laatst bijgewerkt door Mjetterd op 24-11-20 20:33, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: TAG toegevoegd aan onderwerp

Winged

Berichten: 33026
Geregistreerd: 28-12-05

Re: Enquete wearable voor een schoolopdracht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 17:10

Ik heb hem ingevuld. Ik denk wel dat je 1 vraag verkeerd hebt: Je vraagt naar het soort ras van een dier. Moet dit niet zijn 'wat voor huisdier heeft u'?

novaaaasje
Berichten: 197
Geregistreerd: 20-01-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-20 17:23

Winged schreef:
Ik heb hem ingevuld. Ik denk wel dat je 1 vraag verkeerd hebt: Je vraagt naar het soort ras van een dier. Moet dit niet zijn 'wat voor huisdier heeft u'?


Dankje! Ja inderdaad had soort moeten zijn, verkeerd overgetypt:')

Domino_2006
Berichten: 671
Geregistreerd: 20-05-15

Re: Enquete wearable voor een schoolopdracht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 17:45

Ingevuld. Het zou voor mij echt een oplossing zijn als er zoiets voor mijn hond bestond. Zijn epilepsie is nu niet te monitoren en we zien het eigenlijk te laat.

luuntje

Berichten: 13972
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Re: Enquete wearable voor een schoolopdracht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 18:49

Ingevuld.
Je kan bij geen interesse de enquĂȘte niet eerder verlaten.
Denk aan de juiste spelling. Het is statistiek en geen statestiek.