Ik zoek mensen met een bijzonder uiterlijk

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
AlwaysH

Berichten: 11270
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 17:58

Bellatrix schreef:
Waar moet je heen komen?

Ik ben geboren met schisis (hazelip). Heb ondertussen wel 9 operaties gehad maar het is nog duidelijk te zien. (vind ik dan) Ik vind mijzelf dus ook helemaal niet knap...laatst vroeg iemand of ik een ongeluk gehad had. : Die vraag heb ik nog nooit gehad...


Echt joh? Dat iemand dat zo vraagt? -O-
Bizar!

Ik ben denk ik wel heel normaal (jaja; klik maar op mijn profiel :') :j)

Ik volg graag mee, want net als andere Bokkers vind ik het mooi om te zien.

Femjo
Berichten: 224
Geregistreerd: 14-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 17:59

Lau schreef:
Femjo schreef:
Afwijkend, gaat het puur om het gezicht of tellen littekens door buikoperatie en geïmplanteerde Port a cath onderhuids ook mee? Verraderlijke van mij is dat je op het eerste gezicht niet ziet dat ik wat verberg totdat ik in bikini loop en mensen mij aanstaren.


Ik denk dat dit vrij lastig word, zeker voor het project nu omdat we iedereen ook in dezelfde kleren willen neerzetten voor dezelfde sfeer. De nadruk ligt nu echt op het gezicht/hals eventueel armen en benen.


Begrijpelijk. Port a cath is zichtbaar doordat je een dun draadje onder de huid in de nek ziet. Mensen vinden het net een opgezwollen ader :+ Iets daar onder zit er een litteken en daaronder een gekke hobbel. Shirt met V hals doe ik daarom niet snel aan, dan is het zichtbaar.
Leuk project, mooi dat je aandacht aan besteedt. Hopelijk krijg je via deze weg mensen gevonden :D

_Natasja_

Berichten: 4208
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: Erichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 18:13

Hoi Laura,

Wat een leuk project om te gaan doen.

Ik heb al vaker aan zulk soort projecten mee gewerkt. Maar door jouw post zou ik me niet echt aangetrokken voelen. Het komt nu (voor mij althans) toch een beetje over als rariteiten kabinet dat op de foto moet.

Het is dat ik je beter ken en daarom ook weet dat je het zo echt niet bedoelt. :)

Wat ik vanuit de andere projecten heb ervaren is het voor veel mensen heel belangrijk om te weten:
- Wat voor soort foto’s worden het?
- Waar gaan ze voor gebruikt worden?
Oftewel welke personen gaan deze foto’s zien?
- Wat is de meerwaarde voor mij als ik op de foto gezet wordt?

Wellicht kun je vast een eerste foto serie maken met iemand die je kent en vandaar uit meerdere mensen aantrekken. :)

Mocht je het leuk vinden dan ben ik eventueel beschikbaar. :-)

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Ik zoek mensen met een bijzonder uiterlijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-20 20:22

Oh nee we zoeken totaal geen rariteitenkabinet,
We willen echt het mooiste naar boven halen in de shoot die gaat plaatsvinden.

Wat ik vanuit de andere projecten heb ervaren is het voor veel mensen heel belangrijk om te weten:
- Wat voor soort foto’s worden het?
Het worden mooie portretten waarbij iedereen ongeveer hetzelfde draagt, dus witte blouse of shirt. waarin jij echt straalt en volledig in je kracht staat.
- Waar gaan ze voor gebruikt worden?
De foto's zijn voornamelijk voor school en kunnen eventueel in overleg door mij of klasgenoot voor het portfolio op socialmedia gebruikt worden.
Oftewel welke personen gaan deze foto’s zien?
hoofdzakelijk de beoordelend docent, en in overleg mensen die mij volgen
- Wat is de meerwaarde voor mij als ik op de foto gezet wordt?
Een leuke dag, een mooie foto die je kan delen op social media, misschien zelfs wel uitvergroten, een moment waar je zelfvertrouwen misschien wel groeit, je fijn voelen op dat moment, je mooi voelen op dat moment.

Volgende week maandag hebben we de eerste shoot, misschien kan ik in overleg hier wat delen. Maar de foto's worden eigenlijk gewoon mooie portretten in je kracht.

Ik zou het leuk vinden als je voor mijn lens komt :D

Arashah

Berichten: 1142
Geregistreerd: 24-03-07
Woonplaats: Op een mooi plekje :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 20:53

Als jullie dit nou een jaar geleden hadden gedaan kon ik mij aanmelden, toen was mijn psoriasis heel duidelijk te zien overal.
En heb littekens in gezicht.

Maar leuk project hebben jullie om te doen, ik wens jullie heel veel succes :D

thirteenn

Berichten: 2083
Geregistreerd: 14-06-12
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 21:17

Rood haar (krul): check, sproeten: check, handicap: check. Oh en blauwe ogen. Schijnt in deze combi uniek te zijn :+

Maar dat word toch niet meer echt als apart gezien?

floorsil

Berichten: 2642
Geregistreerd: 22-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 21:26

Bellatrix schreef:
Waar moet je heen komen?

Ik ben geboren met schisis (hazelip). Heb ondertussen wel 9 operaties gehad maar het is nog duidelijk te zien. (vind ik dan) Ik vind mijzelf dus ook helemaal niet knap...laatst vroeg iemand of ik een ongeluk gehad had. : Die vraag heb ik nog nooit gehad...



Het is bij de foto's van jou nooit opgevallen een als ik nu in je profiel spiek vind ik het heel netjes gedaan. Als je het niet had gezegd had ik het nooit geweten. Zelfs nu ik er specifiek op let zie ik het eigenlijk niet.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101735
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Ik zoek mensen met een bijzonder uiterlijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 21:41

Van dichtbij wel hoor. Als je hier voor me zou staan is het wel duidelijk.

Uberpony

Berichten: 226
Geregistreerd: 12-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 23:06

Ik heb blond haar, blauwe ogen en een wijnvlek op mijn linkergezichthelft, oor en nek.Daarnaast ben ik redelijk wit door de winter en heb ik het constant koud, dus hij is vaak lekker paars en duidelijk zichtbaar :+ .

Als je het interessant lijkt mag je me een pb sturen.

@Bellatrix, de opmerking of ik een ongeluk heb gehad krijg ik ook regelmatig. Net als "ben je op je bek geslagen door je vriend"

TheWelsh

Berichten: 1599
Geregistreerd: 19-10-09

Re: Ik zoek mensen met een bijzonder uiterlijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 23:33

Wat leuk Lau dat je opleiding goed lijkt te bevallen!

Ik heb een groot litteken in mijn hals. Een soort mislukt zorroteken. Door een operatie fout, waarna ik een zenuwtransplantatie heb gehad.

Maar volgens mij zit je alleen erg ver weg of niet?

Gothico

Berichten: 1345
Geregistreerd: 28-12-12
Woonplaats: Zaender

Re: Ik zoek mensen met een bijzonder uiterlijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 00:00

Leuke opdracht hebben jullie gekregen.

Ik kan het aan een vriend vragen. Die is echt rood, heeft een lange baard en lang haar.

Zelf wordt ik ook niet als normaal gezien. Maar dat is deels kleding. En ik heb 5 dreads alleen aan de voorkant dus duidelijk in het zicht.

moonsparkle
Berichten: 21717
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 00:24

Hier rood/blond (mensen vragen vaak of ik highlights heb :')) met blauwe ogen. Schijnt niet vaak voor te komen. Wenkbrauwen zijn dan weer blond of eigenlijk min of meer doorzichtig.

RSDICBS

Berichten: 1004
Geregistreerd: 08-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 00:48

Hier roodblond haar, blauwe ogen, sproeten, en een mooie bleke huid :D en 2 kids met dezelfde kenmerken.

Ik zou je alleen nooit een berichtje sturen met deze omschrijving van je zoekprofiel :Y)

Na je verduidelijking is het al iets vriendelijker verwoord maar alsnog niet iets waar ik (of m'n kids) enthousiast van zouden worden.

Desalniettemin succes met je opdracht en ik hoop dat je de modellen vind die jullie voor ogen hebben.

DJZ

Berichten: 3109
Geregistreerd: 30-12-08
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 02:52

Gothico schreef:
Leuke opdracht hebben jullie gekregen.

Ik kan het aan een vriend vragen. Die is echt rood, heeft een lange baard en lang haar.

Zelf wordt ik ook niet als normaal gezien. Maar dat is deels kleding. En ik heb 5 dreads alleen aan de voorkant dus duidelijk in het zicht.



Ben heel benieuwd of die Rooie dat ziet zitten :P Zou wel heeeel gaaf zijn :D Als je het over een excentriek persoon hebt :))

VillaNeusjes

Berichten: 6099
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Re: Ik zoek mensen met een bijzonder uiterlijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 03:43

Ik heb overgewicht, zit in een rolstoel en heb een assistentiehond voor PTSS maar qua uiterlijk valt het op dat ik lijd aan skin picking disorder (dermotilimania) waardoor ik littekens (en soms wondjes bij veel stress) in mijn gezicht heb. Het hoort bij mij en is nou eenmaal onderdeel van mijzelf. De meeste psychische aandoeningen zie je niet van buiten, deze wel.

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Ik zoek mensen met een bijzonder uiterlijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-20 08:34

Wow wat leuk dat er zo veel mensen willen mee doen <3
Ik ga straks even wat mensen een pb sturen en dan kunnen we hopelijk een datum prikken :D
En dan hoop ik hier ook wat resultaten te kunnen laten zien <3

Gothico

Berichten: 1345
Geregistreerd: 28-12-12
Woonplaats: Zaender

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 09:34

DJZ schreef:
Ben heel benieuwd of die Rooie dat ziet zitten :P Zou wel heeeel gaaf zijn :D Als je het over een excentriek persoon hebt :))


Hij staat wel open voor dit soort dingen denk ik.

TS waar en wanneer worden er foto's gemaakt?

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-20 09:39

Gothico schreef:
DJZ schreef:
Ben heel benieuwd of die Rooie dat ziet zitten :P Zou wel heeeel gaaf zijn :D Als je het over een excentriek persoon hebt :))


Hij staat wel open voor dit soort dingen denk ik.

TS waar en wanneer worden er foto's gemaakt?


In Ede of bij mij thuis in de studio in Duiven :D Wanneer zijn verschillende mogelijkheden. Die zitten bij de bijlage die ik je eventueel kan mailen :D

Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 12736
Geregistreerd: 27-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 14:09

Moderatoropmerking:
Aangezien deze vraag studie gerelateerd is en er geen commercieel belang is, verplaats ik dit topic naar [STW] School, studie en werk.

Balou_k

Berichten: 14061
Geregistreerd: 02-01-08
Woonplaats: Westdorpe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 14:31

Door een hevige hemangioom in mijn aangezicht (gehele neus en bovenlip aangedaan) heb ik door verschillende operaties een ‘afwijkende neus en bovenlip).

Erg veel mee gepest en een blijvende onzekerheid hieromtrent.