[ENQ] Enquete pas/test service anatomische hoofdstellen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Capriootje
Berichten: 6749
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

[ENQ] Enquete pas/test service anatomische hoofdstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-20 15:11

Hallo allemaal,

Naar aanleiding van het anatomische hoofdstellen topic en mijn 'voorraad' wil ik graag peilen hoe de interesse ligt voor zo'n daadwerkelijke service. Het zijn maar een paar korte vragen, maar ik kan er al een heel eind mee verder qua uitwerking.

Voor overige vragen en/of opmerkingen is een pb'tje natuurlijk altijd welkom!

Alvast bedankt!

https://www.survio.com/survey/d/J0E0T8D9H8Q7D0J1T
Laatst bijgewerkt door Muiz op 10-09-20 22:51, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd


Muiz
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!
Berichten: 8271
Geregistreerd: 21-12-12
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 22:49

Omdat het hier om een enquĂȘte gaat verplaats ik deze naar [STW]School, studie en werk en voeg ik een [ENQ] tag toe aan de titel.

eilleen333
Berichten: 12841
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Zwolle

Re: [ENQ] Enquete pas/test service anatomische hoofdstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 23:32

Ik snap de pas service niet helemaal? Komt er iemand langs of stuur je ze gewoon op? In het laatste geval kan ik ook gewoon naar de winkel rijden, als het niet past kan het gewoon terug...

<3Mone-Mesia van 't Witteveen <3
https://www.vet-service.nl Paardentandarts/ paardendierenarts aan huis
https://www.willowranchsanctuary.com/

Lukasje
Berichten: 11217
Geregistreerd: 06-01-15

Re: [ENQ] Enquete pas/test service anatomische hoofdstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 01:12

Ik zat met dezelfde vraag en dezelfde bedenking! Wnnr ik de titel lees, denk ik zelf spontaan aan iemand die langs komt en past en afstelt ... maar ik begrijp uit jouw uitleg dat het gaat om het opsturen van hoofdstellen? Zoals Eilleen hierboven aangeeft kan je dan ook hoofdstellen van de ruitersportzaak passen, toch ?

Don't take anything for granted

November108
Berichten: 1311
Geregistreerd: 09-05-14
Woonplaats: Midden van het land

Re: [ENQ] Enquete pas/test service anatomische hoofdstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 06:32

Zelfde als hierboven, daarom bij de tweede vraag gestopt. Als ik hoofdstellen wil passen kan ik er net zo goed 5 bij een webshop bestellen en 4 retourneren :+. Bij een passervice denk ik eerder aan iemand die langs komt en adviseert.

Noukie
Berichten: 10939
Geregistreerd: 27-12-01

Re: [ENQ] Enquete pas/test service anatomische hoofdstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 06:53

Ik zie dat wel anders, in dit geval kan je er ook mee rijden. Dan heb je meer beeld bij het effect op je paard

Capriootje
Berichten: 6749
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-20 10:55

Het idee is inderdaad om te beginnen met opsturen en zelf passen/testen. Vooral bij de hooks en wat moeilijker te krijgen merken geven mensen aan het een risico te vinden om te bestellen en evt een dure retour aan hun kleed te hebben. En het voordeel om er direct meerdere tegelijk te passen vinden de meeste wel heel fijn. Er zijn niet veel webshops waar je 'even' 5 verschillende anatomische hoofdstellen kan bestellen en passen, laat staan ermee rijden/testen voor een paar dagen.

Uiteindelijk kan ik het misschien uitbreiden met een service zoals met bitten en langskomen etc. maar voor nu heb ik nog m'n andere bedrijf waar veel tijd in gaat zitten, dit kan in 2021 anders worden en als dit dan een beetje loopt lijkt uitbreiden met op locatie komen met die service en bitten, singels etc. mij wel heel tof.

Bedankt voor de reacties en feedback!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 bezoekers