De meerwaarde van Masterclass Opleidingskunde diploma

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Lobke_

Berichten: 1200
Geregistreerd: 17-07-12

De meerwaarde van Masterclass Opleidingskunde diploma

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-20 20:26

Beste allen,

Ik zit er over na te denken om de Masterclass Opleidingskunde te volgen. Liever had ik meteen een Master gedaan, maar dat is zo ontzettend duur...
Weten jullie misschien wat de waarde is van Masterclass diploma?

Alvast bedankt.

Ir111

Berichten: 11953
Geregistreerd: 06-04-04
Woonplaats: home is where the heart is...

Re: De meerwaarde van Masterclass Opleidingskunde diploma

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 20:29

Volgens mij is masterclass gewoon een duur woord voor cursus. De meerwaarde kun je bepalen op basis van de inhoud denk ik?

Iepke

Berichten: 1804
Geregistreerd: 26-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 20:34

Leuk dat je de masterclass Opleidingskunde wil gaan doen! Ik heb 'm ook gedaan :) Waar wil je 'm gaan volgen?

De waarde van een masterclass is in principe niet heel groot, zo losstaand. Als je 'm afrondt en daardoor EC's binnenhaalt, dan is het een vrijstelling in bijvoorbeeld een Master waard. Het is dus een klein onderdeel van een erkende master.
Verder is het vooral denk ik waar je 'm behaald hebt. Een universiteit heeft waarschijnlijk een beter' imago' dan een opleider als NHA en zal voor een werkgever daarom misschien meer waard zijn. Met het idee dat de inhoud dan kwalitatief beter is.

Verder is het natuurlijk altijd goed voor je eigen ontwikkeling, dat is ook wat waard! Je neemt er altijd wat van mee.

_Lobke_

Berichten: 1200
Geregistreerd: 17-07-12

Re: De meerwaarde van Masterclass Opleidingskunde diploma

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-20 18:10

Dankjewel beide voor jullie reacties :D

Ik weet nog niet waar ik de opleiding wil volgen. Ik ben nog heel erg zoekende. Wel weet ik zeker dat ik iets met Onderwijskunde/ Opleidingskunde wil doen