Onderzoeksparticipanten gezocht - online gemeenschapsvorming

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SergeantRoos
Berichten: 547
Geregistreerd: 13-06-13

Onderzoeksparticipanten gezocht - online gemeenschapsvorming

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-20 18:12

Hoi Bokt!

Voor een vak van mijn studie aan de universiteit van Wageningen doe ik een onderzoekje naar hoe online gemeenschappen ontstaan. Ik ben al een tijd lid van Bokt, dus het leek me leuk om dat hier te doen.
Ik ben voor mijn onderzoekje op zoek naar een paar mensen die geïnterviewd willen worden over of en hoe Bokt-gebruikers een gemeenschap vormen. Deze interviews kunnen plaatsvinden via iets als skype, via de telefoon, of als iemand dat fijn vindt wil ik ook een poging doen om ze af te nemen in een uitwisseling van PB's.

Het gaat niet om een afstudeeronderzoek of ander groot project. Het vak dat ik volg heeft als doel om ons kennis te laten maken met het doen van onderzoek. In het onderzoeksverslag worden geen namen genoemd (ook geen gebruikersnamen), dus de participanten blijven anoniem.

Als er Bokkers zijn die het leuk lijkt om hieraan mee te doen en mij te helpen met mijn kleine onderzoek, dan kun je mij een PB sturen!

Bedankt voor het lezen, en ik hoop van jullie te horen :D

SergeantRoos
Berichten: 547
Geregistreerd: 13-06-13

Re: Onderzoeksparticipanten gezocht - online gemeenschapsvorming

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-20 15:34

Ik ben nog op zoek naar twee deelnemers :)
Het interview duurt ongeveer een halfuurtje. Mensen die moderator zijn (geweest) zijn ook zeer welkom :D

Anoniem

Re: Onderzoeksparticipanten gezocht - online gemeenschapsvorming

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 10:45

Omdat er inmiddels genoeg deelnemers zijn plaats ik bij deze een slotje! :)