Uniek relatiegeschenk

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
poes
Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Uniek relatiegeschenk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 18:24

Ha ok toch :) dan vind ik een theedoek alleen ok :j

"I say the forces of this planet all were bound in this cat" (Zita Swoon)


Frummels
Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: Uniek relatiegeschenk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 18:35

Een flesopener met de vorm van het bedrijfslogo als handvat? Mijn man zit toevallig in de relatiegeschenken dus als je daar meer info over wilt mag je een pb sturen :D

Esmee_RS
Berichten: 4871
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 19:01

Goedkope powerbanks zijn echt troep, dus daar zou ik persoonlijk niet voor gaan. Een stressbal ook niet.

Ik vind iets van een pakketje met een flesje wijn/borrelplankje/kaasje erg leuk. Is misschien niet iets wat dagelijks op kantoor gebruikt wordt maar wel iets wat mij een goed gevoel zou geven. Ik zou dan het gevoel hebben dat er om mij gegeven wordt en dat ik gewaardeerd wordt, in plaats van dat ik middels goedkope prulletjes reclame voor jullie zou maken. Ik denk dat dat gevoel ook belangrijk is?

Magrathea
Berichten: 21851
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: In een boom aan de gracht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 19:54

Frummels schreef:
Een flesopener met de vorm van het bedrijfslogo als handvat? Mijn man zit toevallig in de relatiegeschenken dus als je daar meer info over wilt mag je een pb sturen :D

Ohh, een goed kelnersmes is echt goud waard! Een flesopener, kurkentrekker (met hulpstukje) en mesje voor de seal in één. Mega handig :j
En nu ik erover nadenk, bijna iedereen waar ik kom heeft een flesopener met bedrijfslogo, die dingen bewaar je zeker. En is ook nog relevant voor horeca evenementen :)

We've got to hold on, ready or not - You live for the fight when that's all that you've got - Livin' on a prayer - Bon Jovi
[o]
Een beter Bokt begint bij jezelf! *\o/*

marleen_88
Berichten: 14011
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

Re: Uniek relatiegeschenk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 05:45

USB-stick?? Werken alle bedrijven niet in een online databank, niet bepaald AVG proof.

Een goede pen, drinkglazen, theemokken, koffiebekers met logo lijkt mij prima.

Doe wel en zie niet om

berthe
Berichten: 387
Geregistreerd: 16-01-05
Woonplaats: Loon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 06:09

Citaat:
. Ik heb van mijn werk een Bambook met het bedrijfslogo.

Dit is een schriftje met daarin witte en gelijnde pagina's die je met een uitwisbare stift kan beschrijven en weer uit kan vegen.
Een soort White-board in boek formaat.

Zoiets zou ik leuk vinden als relatiegeschenk. Het is bruikbaar en ook nog eens milieuvriendelijk.
Scheelt, vooral nu ik veel thuis werk, heel veel papier.

https://www.bambook.org


Heb ik ook een keer gekregen. Super leuk, zo lang de stift het doet. Dat is -helaas - maar heel kort! Toen de bambook van mijn collega gekregen (die er niets mee deed). Zelfde verhaal. Dus nu twee ongebruikte bambooks liggen.

lisanne87
Berichten: 1041
Geregistreerd: 25-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 06:17

berthe schreef:
Citaat:
. Ik heb van mijn werk een Bambook met het bedrijfslogo.

Dit is een schriftje met daarin witte en gelijnde pagina's die je met een uitwisbare stift kan beschrijven en weer uit kan vegen.
Een soort White-board in boek formaat.

Zoiets zou ik leuk vinden als relatiegeschenk. Het is bruikbaar en ook nog eens milieuvriendelijk.
Scheelt, vooral nu ik veel thuis werk, heel veel papier.

https://www.bambook.org


Heb ik ook een keer gekregen. Super leuk, zo lang de stift het doet. Dat is -helaas - maar heel kort! Toen de bambook van mijn collega gekregen (die er niets mee deed). Zelfde verhaal. Dus nu twee ongebruikte bambooks liggen.


De stiften kun je los bestellen :j

Freyr
Berichten: 687
Geregistreerd: 20-07-17

Re: Uniek relatiegeschenk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 06:52

En een pak speelkaarten? Wij hebben er hier meerdere in de kast liggen en elke keer zie je ook die achterkant met het bedrijfslogo.

Qua prijs heb ik echt geen idee wat dat moet kosten.

Tikfouten zijn te danken aan mijn telefoon

pingu
Berichten: 449
Geregistreerd: 15-12-03
Woonplaats: Belgisch limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 07:03

Een herbruikbaar stoffen groentenzakje.
Ik heb er een tijd geleden een gekregen van een bedrijf en dit wordt elke week gebruikt bij de wekelijkse boodschappen. Aangezien (hier in België toch) meer en meer winkels afstappen van de plastic zakjes om de groenten in te doen en je dan verplicht bent om herbruikbare te kopen, is zo een zakje best handig.
Ook stoffen winkeltasjes zijn best handig, ik heb er altijd een in mijn handtas. Wel best een model waarbij de 'houder' vastzit aan het zakje zelf zodat het het zakje er makkelijk in kan proppen. Zoiets als dit https://www.google.com/search?q=opvouwb ... 7pQAAe9yPM.
De ervaring leert dat de zakjes met een losse houder meestal netjes opgevouwen moeten worden om terug in de houder te passen, dit is onpraktisch.

Een eigen huis....

berthe
Berichten: 387
Geregistreerd: 16-01-05
Woonplaats: Loon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 07:54

lisanne87 schreef:
berthe schreef:


Heb ik ook een keer gekregen. Super leuk, zo lang de stift het doet. Dat is -helaas - maar heel kort! Toen de bambook van mijn collega gekregen (die er niets mee deed). Zelfde verhaal. Dus nu twee ongebruikte bambooks liggen.


De stiften kun je los bestellen :j


Oh, dat ik daar zelf nog niet naar gekeken heb. Dank je. Vind ze wel prijzig, maar... je kan ze ook zelf vullen: https://www.bambook.org/product/hervul- ... ook-stift/


Sabbientje
Berichten: 4680
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: Poortugaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 10:06

berthe schreef:
oh, dat ik daar zelf nog niet naar gekeken heb. Dank je. Vind ze wel prijzig, maar... je kan ze ook zelf vullen: https://www.bambook.org/product/hervul- ... ook-stift/

Je hebt ze de stiften ook van het merk dat ze stiften maakt. (steadler? heb hem even niet in mijn buurt) Heb via mijn werk ze kunnen bestellen.
Verder moet ik eens in de zoveel tijd even het boekje schoonmaken met een schoonmaakmiddel, omdat het anders te vet word en de pen niet goed meer pakt.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 bezoekers