Omscholen tot verpleegkundige, mogelijkheden?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maartje1990

Berichten: 22278
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: Kessel (Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 15:36

Jatoby schreef:
Thanks!

Ik heb uiteindelijk zelf een duale plek gevonden, maar wel via bekenden. De instelling betaalt de opleiding ook. Ik heb toen gesolliciteerd, maar alles zat al vol. Tot ik een week later een berichtje kreeg dat er een plek vrij was gekomen en zo heb ik verder kunnen solliciteren.


Wauw wat een super nieuws!

Myka

Berichten: 698
Geregistreerd: 15-06-18
Woonplaats: Nederland

Re: Omscholen tot verpleegkundige, mogelijkheden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 17:15

Wat leuk, gefeliciteerd! :) :)
Mag ik vragen welke instelling?

Annenas

Berichten: 2598
Geregistreerd: 02-07-12
Woonplaats: Brabant

Re: Omscholen tot verpleegkundige, mogelijkheden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 17:26

Gefeliciteerd ! Leuk ! :D

Charlottemv
Berichten: 905
Geregistreerd: 05-05-15
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Omscholen tot verpleegkundige, mogelijkheden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 17:53

Ik heb niet alle reacties gelezen maar ik ben sinds 1,5 jaar bezig met de bbl opleiding. Ik doe deze in het ziekenhuis dus ben straks heel breed opgeleid en ik kom hier natuurlijk alle handelingen tegen. Dat is een groot voordeel in mijn ogen. Ik heb veel onderzoek gedaan en kon geen hbo vinden waarbij je gelijk ging verdienen. Ik doe nu dus wel de mbo variant, maar kan deze verkorten naar 3,5 jaar. Daarna kan ik doorstromen in de hbo voor 1,5 jaar. Dus wat mij betreft prima.
Wat is de reden dat je hbo wil doen? En in wat voor soort instelling zou je willen werken?

Maartje1990

Berichten: 22278
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: Kessel (Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 18:05

Pascalle90 schreef:
Ik heb niet alle reacties gelezen maar ik ben sinds 1,5 jaar bezig met de bbl opleiding. Ik doe deze in het ziekenhuis dus ben straks heel breed opgeleid en ik kom hier natuurlijk alle handelingen tegen. Dat is een groot voordeel in mijn ogen. Ik heb veel onderzoek gedaan en kon geen hbo vinden waarbij je gelijk ging verdienen. Ik doe nu dus wel de mbo variant, maar kan deze verkorten naar 3,5 jaar. Daarna kan ik doorstromen in de hbo voor 1,5 jaar. Dus wat mij betreft prima.
Wat is de reden dat je hbo wil doen? En in wat voor soort instelling zou je willen werken?


Misschien toch minstenseven TS haar reacties lezen dan :+

Charlottemv
Berichten: 905
Geregistreerd: 05-05-15
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 18:35

Maartje1990 schreef:
Pascalle90 schreef:
Ik heb niet alle reacties gelezen maar ik ben sinds 1,5 jaar bezig met de bbl opleiding. Ik doe deze in het ziekenhuis dus ben straks heel breed opgeleid en ik kom hier natuurlijk alle handelingen tegen. Dat is een groot voordeel in mijn ogen. Ik heb veel onderzoek gedaan en kon geen hbo vinden waarbij je gelijk ging verdienen. Ik doe nu dus wel de mbo variant, maar kan deze verkorten naar 3,5 jaar. Daarna kan ik doorstromen in de hbo voor 1,5 jaar. Dus wat mij betreft prima.
Wat is de reden dat je hbo wil doen? En in wat voor soort instelling zou je willen werken?


Misschien toch minstenseven TS haar reacties lezen dan :+

Ik had ze bijna allemaal gelezen, behalve die van vandaag haha.
Goed dat het gelukt is en heel veel succes!