Oke... Ik ga een eigen boek uitgeven!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cera_D

Berichten: 1145
Geregistreerd: 10-12-15

Re: Oke... Ik ga een eigen boek uitgeven!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 18:42

Mijn instructrice is ooit begonnen met de moderne dressuur in de wedstrijd ring, tot ze merkte dat haar paardje niet meer verder kon, toen is ze een hele poos heel intensief in parelli gedoken (ook bij hun in amerika geweest en ook een poos met paard en al in frankrijk). Nu is ze al een aantal jaar bezig met Straigtness training (een versie van academische rijkunst opgericht door Marijke de Jong). Misschien zou zij interessant zijn? Laat maar weten of je het interessant vindt dan kan ik aan haar vragen of zij het ook iets vindt :o

robincera
Berichten: 3041
Geregistreerd: 16-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-20 20:15

Cera_D schreef:
Mijn instructrice is ooit begonnen met de moderne dressuur in de wedstrijd ring, tot ze merkte dat haar paardje niet meer verder kon, toen is ze een hele poos heel intensief in parelli gedoken (ook bij hun in amerika geweest en ook een poos met paard en al in frankrijk). Nu is ze al een aantal jaar bezig met Straigtness training (een versie van academische rijkunst opgericht door Marijke de Jong). Misschien zou zij interessant zijn? Laat maar weten of je het interessant vindt dan kan ik aan haar vragen of zij het ook iets vindt :o


Ik heb je een pb teruggestuurd! *\o/*

orsini

Berichten: 1233
Geregistreerd: 28-10-03
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 20:24

Als je een combi van natural horsemanship en academische rijkunst leuk vind dan mag je altijd contact met me opnemen :) lijkt me erg leuk
Hier kan je ook wat meer van mij. Werk zien: www.facebook.com/kim.steutel

robincera
Berichten: 3041
Geregistreerd: 16-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-20 20:31

orsini schreef:
Als je een combi van natural horsemanship en academische rijkunst leuk vind dan mag je altijd contact met me opnemen :) lijkt me erg leuk
Hier kan je ook wat meer van mij. Werk zien: https://www.facebook.com/kim.steutel


Super, ik ga je even een pb sturen! :-)

Storm

Berichten: 20830
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Re: Oke... Ik ga een eigen boek uitgeven!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 07:25


robincera
Berichten: 3041
Geregistreerd: 16-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-20 09:19


Ilsiie

Berichten: 8224
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Re: Oke... Ik ga een eigen boek uitgeven!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 09:41


robincera
Berichten: 3041
Geregistreerd: 16-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-20 10:19


ElCamino

Berichten: 8930
Geregistreerd: 01-03-05
Woonplaats: Naarden

Re: Oke... Ik ga een eigen boek uitgeven!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 15:14

Tja, Chicomag er ook wel in, is interessant genoeg.... Van slachtpaard in Polen , naar manegepaard in NL naar al 25 jaar mijn maatje. Hij wordt zondag 32, western gereden meest van zijn leven, het is een ESS, zie mijn topic daarover.... heeft veel meegemaakt. PB maar indien interesse.

Anoniem

Re: Oke... Ik ga een eigen boek uitgeven!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 15:33

Heel leuk, ik volg je graag.

Wil zelf ook graag ooit een boek uitbrengen. De stap zet ik steeds maar niet ook i.v.m tijd.

Mocht je mijn ervaringsverhaal willen gebruiken dan mag dat.

Heb mijn fjord als groot veulen zelf opgevoed. Inmiddels is ze alweer 22 jaar oud. Ze is ook een x verkocht geweest en ziek terug gekomen bij mij om haar een kans te geven. Wonder boven wonder is ze helemaal hersteld. Ook een bijzonder verhaal.

Snoopysnoep
Berichten: 88
Geregistreerd: 17-12-19
Woonplaats: Onder een steen

Re: Oke... Ik ga een eigen boek uitgeven!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 15:39

Miss dat je Romy Huisman een Mailtje kan sturen, zij heeft ook een bijzonder verhaal. (staat op de yt van kampioen paarden vgm).

robincera
Berichten: 3041
Geregistreerd: 16-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-20 09:05

Bedankt voor jullie reacties! *\o/*

Volgende week hoop ik af te ronden met de drukkerij, dan kan ik ook bepalen hoeveel verhalen ik ga gebruiken.. Spannend!

robincera
Berichten: 3041
Geregistreerd: 16-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-20 12:53

En... weer een stapje verder. *\o/*
Het aantal verhalen en het aantal bladzijden per deelnemer zijn zo goed als bepaald.

Wel ben ik nog op zoek naar verhalen van paardenmannen, voor wat balans haha. Dus: pb me of mail me! Hi@madebyrobin.nl (ik kan ook zelf contact opnemen :-) )

robincera
Berichten: 3041
Geregistreerd: 16-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-20 13:01

Alles bij elkaar gevonden nu! Iedereen bedankt voor het meedenken en de pb's.

Ook ben ik begonnen met een blog op mijn website om zo alles bij te houden en om later op dit proces terug te kijken :-)

https://madebyrobin.nl/2020/06/12/dromen-najagen/

Op dit moment ben ik druk bezig om alle verhalen/teksten te verzamelen en langzaam ga ik beginnen met het inplannen van de eerste shoots *\o/*