Bokkers die muziek maken?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
AlwaysH

Berichten: 11270
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Bokkers die muziek maken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-19 12:28

Wauw, Chantal, mooie titel! Hopelijk staat dit goed want het betrekt meerdere onderdelen (school, kunst en hobby).

Ik doe de opleiding mediaredactiemedewerker en monteer dus ook video's (docu's, reportages, interviews, etc), nu heb ik de laatste opdrachten van het jaar en moet enkele video's maken.
Ook maak ik ze in mijn vrije tijd, ik doe deze opleiding omdat het ook mijn hobby is.

Komt het; natuurlijk edit ik er ook muziek onder. Voor sfeer voornamelijk want meestal wordt er in gepraat. Ik vroeg mij af of hier bokkers waren die muziek monteren (bedoel voornamelijk mixen, niet instrumentaal en dan opnemen) en eventueel leuke deuntjes hebben die ik zou kunnen gebruiken. Kunst is niet gratis, dus ik ben ook bereid om er wat voor neer te leggen mocht je normaliter ook geld vragen.
Naam wordt vernoemd en ook een linkje naar bijv. Soundcloud!

Mijn eerstkomende video (nouja, opdracht) is een mini-docu over een hobbywinkel en hier wil ik graag zoete, niet te drukke muziek onder. Het internet staat vol met leuke muziek, maar een beetje té vol soms. :z

Mocht je een leuke artiest hebben die copyright free (of misschien met licensie) muziek produceert mag je dit ook zeker plaatsen! Ik zoek dingen voor nu en volgend jaar, en eventueel voor extra opdrachten (extra punten).

Het is puur voor school (hobby) bedoelt, de muziek zal absoluut niet voor commerciële doeleinden worden gebruikt. En ik zal het ook zeker niet voordoen als eigen.