[ENQ] Wie helpt mij?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Autumnn

Berichten: 8033
Geregistreerd: 26-03-10

[ENQ] Wie helpt mij?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-19 15:08


Matheno

Berichten: 7941
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Re: [ENQ] Wie helpt mij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 15:21

De enquete crashte meteen bij de eerste vraag bij het laden van de gezichten.

Autumnn

Berichten: 8033
Geregistreerd: 26-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-19 15:25

Matheno schreef:
De enquete crashte meteen bij de eerste vraag bij het laden van de gezichten.


Wat voor melding krijg je? Als ik hem open doet hij het gewoon

Matheno

Berichten: 7941
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Re: [ENQ] Wie helpt mij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 15:28

Bleef steken bij het laden en deed toen niets meer. Inmiddels opnieuw geprobeerd en nu deed ie t weer.

alice0cullen

Berichten: 2434
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Deventer

Re: [ENQ] Wie helpt mij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 15:31

Op mijn telefoon doet did het ook niet, maar zal vanvond even met de laptop proberen

thirteenn

Berichten: 2083
Geregistreerd: 14-06-12
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 15:33

Hij crashte, mag ik weten waarom ik op make-up moet oordelen of iemand capabel is voor leiderschap?

Lumi

Berichten: 4438
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Arendelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 15:36

Ik heb hem ingevuld, maar toen ik hem verstuurde zei die weer "begin experiment" dus ik weet niet of het gelukt is.
Ik wil je wel veel succes wensen!

Autumnn

Berichten: 8033
Geregistreerd: 26-03-10

Re: [ENQ] Wie helpt mij?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-19 15:50

Bedankt voor het melden/invullen, merkwaardig dat hij crasht. Heb nog geen respondenten erover gehoord! Zal er even naar kijken :)

Super fijn dat jullie het nogmaals willen proberen, ik moet een stuk of 300 respondenten dus iedereen die hem invult ben ik onwijs dankbaar *\o/*

elnienjo

Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 15:50

Heb 'm gedaan, maar wat wil je hiermee onderzoeken?
Persoonlijk dacht ik dat er naderhand een mannelijke leider in beeld zou worden gebracht en dat er meerdere gezichtstrekken onderzocht zouden worden.
Wat de vrouw betreft: hoe natuurlijker, hoe beter. Make-up en andere vrouwelijke tierelantijntjes passen m.i. niet bij leiderschap.

troi
Berichten: 17003
Geregistreerd: 12-09-08
Woonplaats: Boven Zwolle

Re: [ENQ] Wie helpt mij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 16:30

Ik heb een poging gedaan maar kan met de beste wil vd wereld niet zeggen op basis van een gezicht of ik erop zou stemmen. Ben dus maar gestopt..

Vayo

Berichten: 8042
Geregistreerd: 23-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 16:38

Ik dacht eerst dat hij mijn antwoord niet goed had gepakt en bleef een paar keer op het getal drukken. Pas toen zag ik de veranderingen in het gezicht. Ik vond de veranderingen te klein, te subtiel, waardoor ik het ook te moeilijk vond om dit goed te beoordelen.

En is het verplicht om het in het Engels te doen? Zet je deze enquête in meerdere landen uit? Ik had persoonlijk een Nederlandse enquête fijner gevonden.

En inderdaad wat Sizzle zegt hieronder. Dat is gewoon niet te doen om iemand puur op uiterlijk te beoordelen.
Laatst bijgewerkt door Vayo op 29-05-19 16:41, in het totaal 2 keer bewerkt

Sizzle

Berichten: 35684
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 16:40

Heb het afgebroken, het zou immers van de zotte zijn als ik iemand zou kunnen beoordelen op zijn competenties door het uiterlijk. Dan kunnen sollicitaties wel verkort worden tot enkel een pasfoto.

elnienjo

Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 17:16

Sizzle schreef:
Heb het afgebroken, het zou immers van de zotte zijn als ik iemand zou kunnen beoordelen op zijn competenties door het uiterlijk. Dan kunnen sollicitaties wel verkort worden tot enkel een pasfoto.

Maar uiterlijk speelt wel mede een rol. Zeker zelf beinvloedbare zaken als make-up. Die waar ze flinke kleurstrepen onder of boven d'r ogen had zou voor mij afvallen als leider. Tenzij als leider van een Indianenstam ofzo.

Sizzle

Berichten: 35684
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 17:36

Waarom dan?
Ik zie het verband niet. Je intelligentie verdwijnt toch niet in een lipstick?
In Amerika is het niet raar als topvrouwen flink onder de make-op zitten.
Sommige beroepen verplichten ‚representatief‘. Andere beroepen laten toe dat je paars haar hebt en vol tatoes zit.

Een ‚keurig‘ uiterlijk zegt mij niets, net zo goed begint die keurige dame meteen te huilen als er mensen ruzie maken.

Ik heb een paar minuten naar de eerste foto gekeken en het zei me helemaal niets, het kon net zo goed een pop zijn.
Er us echter geen knop: ‚geen mening‘ of ‚weet niet‘ dus ben ik gestopt.

Isabel

Berichten: 2269
Geregistreerd: 10-03-13
Woonplaats: Someren

Re: [ENQ] Wie helpt mij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 18:39

Ik krijg ‘m niet ingevuld via telefoon. Waar ik mijn geboortedatum in moet vullen blijft het hangen.

crow
Berichten: 2426
Geregistreerd: 12-05-07

Re: [ENQ] Wie helpt mij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 18:44

Heb hem ingevuld maar ik zou sowieso niet stemmen op alleen een gezicht dus alles not likely ingevuld.

Percy

Berichten: 12070
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 18:46

De geboortedatum was al zo lastig in te vullen dat ik ook maar ben afgehaakt. Help bokkers graag met enquêtes maar dan wel zonder ergenis.

Eilish
Berichten: 3018
Geregistreerd: 01-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 19:10

Ik vond 50 gezichten/vragen nogal veel, dus ik ben ook afgehaakt.

JorineV
Berichten: 1091
Geregistreerd: 05-11-15
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 19:19

Delphi schreef:
Ik dacht eerst dat hij mijn antwoord niet goed had gepakt en bleef een paar keer op het getal drukken. Pas toen zag ik de veranderingen in het gezicht. Ik vond de veranderingen te klein, te subtiel, waardoor ik het ook te moeilijk vond om dit goed te beoordelen.

Had ik ook!

Daarnaast vond ik het lastig om de hele schaal te benutten als je bij de eerste nog niet weet hoe betrouwbaar/capabel de overige 49 foto's zullen zijn.

elnienjo

Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 19:23

JorineV schreef:
Delphi schreef:
Ik dacht eerst dat hij mijn antwoord niet goed had gepakt en bleef een paar keer op het getal drukken. Pas toen zag ik de veranderingen in het gezicht. Ik vond de veranderingen te klein, te subtiel, waardoor ik het ook te moeilijk vond om dit goed te beoordelen.

Had ik ook!

Daarnaast vond ik het lastig om de hele schaal te benutten als je bij de eerste nog niet weet hoe betrouwbaar/capabel de overige 49 foto's zullen zijn.

Dat vond ik dus ook. Wist niet dat het telkens hetzelfde gezicht zou zijn dus heb laag ingezet in de verwachting dat er nog veel charismatischere gezichten zouden langskomen.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34619
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 20:03

Geen idee of het gelukt is. Ik ben wel benieuwd naar de diepere gedachte hier achter want het kwam op mij nogal doelloos en random over.