Wat wilde je worden? Waar leerde je voor? Wat werd je?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Wat wilde je worden? Waar leerde je voor? Wat werd je?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-19 21:45

Zie titel, NAV een leuk gesprek met een klant vanmiddag.

Als kind wilde ik dierenarts worden, uiteindelijk deed ik na de mavo, Mbo gastvrouw (horeca), en via vele omzwervingen heb ik nu mijn eigen nagelsalon ;)
Had ik als kind geen idee van! :)

lies_sparkle

Berichten: 6127
Geregistreerd: 19-06-11

Re: Wat wilde je worden? Waar leerde je voor? Wat werd je?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 21:47

Ik wilde dierenarts worden
Ik ben juf
Ik studeer technische wiskunde aan de universiteit
Uiteindelijk wil ik ook graag in dat werkveld terecht komen

JustMe8484
Berichten: 1947
Geregistreerd: 22-11-10
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 21:48

Ik wilde dierenarts worden tot VWO te hoog gegrepen bleek. Toen wilde ik dierverzorger in een dierentuin worden.
MBO diermanagament gedaan na de havo en 6 jaar in een dierentuin gewerkt. Daarna 7 jaar op een kinderboerderij. Nu werk ik als beheerder op een vakantiepark en coördineer daarnaast de aanwezige kinderboerderij.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 21:48

Ik wilde dierenarts worden, ik heb toen op de middelbare school WellantCollege gekozen dus kon ik richting de dieren gaan, heb de keuze gemaakt mbo 2 Helpende Zorg te gaan doen, daarna een jaar Pedagogisch medewerker en nu doe ik uiteindelijk de opleiding Juridisch Dienstverlener :+ Ondertussen werk ik bij de Mc Donalds, en weet ik niet of ik echt de baan wil gaan doen waar ik voor aan het leren ben. Maar wilde sowieso een niveau 4 diploma hebben dus dat is de motivatie.

Lous

Berichten: 24247