Chauffeurs van bokt.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
hagelslag
Berichten: 9000
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Chauffeurs van bokt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-19 03:36

Mo?
De 39 doden? Afgrijselijk verhaal.
Afgrijselijk voor de dode mensen en voor de chauffeur.
Verblomd dus die kan er echt niks aan doen.
Je moet dan erop vertrouwen dat alles in orde is

Muiz
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 8274
Geregistreerd: 21-12-12
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Re: Chauffeurs van bokt.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-19 20:46

Het zal je maar overkomen, ik hoop intens dat hij er niets mee te maken heeft :(:)

Hoe gaat het verder met iedereen hier? Nog lekker aan het rijden?

hagelslag
Berichten: 9000
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-19 03:51

Muiz schreef:
Het zal je maar overkomen, ik hoop intens dat hij er niets mee te maken heeft :(:)

Hoe gaat het verder met iedereen hier? Nog lekker aan het rijden?


Jap nu nog ff 1 dagje rijden en daarna is het weekeind.

Ohhhhh ik heb eindelijk een nieuwe collega op de auto *\o/*
Nu sinds 2 weken. En ik denk dat wij wel met elkaar kunnen opschieten.
De oude collega heeft nog een rare afgang gemaakt. Proberen de chef te bellen in de hoop dat zijn contract toch verlengt word enzo.
Godzijdank gelooft de chef eerder de hoofdplanner dan mijn excollega

pipo

Berichten: 8225
Geregistreerd: 25-03-11

Re: Chauffeurs van bokt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-19 07:40

Hier ook nog tevreden. Helaas gaat mijn maatje weg. Zijn contract wordt niet verlengt. Ben benieuwd wie ik straks mee krijg. Moet je maar afwachten hè.
Afbeelding
Afbeelding
Mijn wagen. Hoop apparatuur aan boord.

x_Jeanine_x

Berichten: 9085
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Re: Chauffeurs van bokt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-19 11:18

Wat een afgrijselijke nieuwsberichten de laatste paar dagen in het nieuws.
Eerst de chauffeur op de A73, vervolgens de jonge chauffeuse van 26 jaar op de A50 en dan die chauffeur die vast zit vanwege doden in de oplegger.

Hagelslag, wat fijn een nieuwe collega :D
Zo Pipo goed bezig!

ik heb vandaag weer eens een ritwijziging :)
Mijn ritje Wageningen vervalt en mag zo weer met een grote bus naar Schiphol en daarna ergens over landweggetjes rijden in Terwolde ofzo iets :+
Moest eigenlijk sprinter met aanhanger meenemen 20 persoons, alleen geen aanhanger rijbewijs....

Muiz
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 8274
Geregistreerd: 21-12-12
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Re: Chauffeurs van bokt.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-19 13:39

Blurgh, ik werk niet eens voor de NS maar heb net écht te veel uitgegeven in de popup store op Utrecht Centraal :')
Ik wil geen gebroken diensten meer waarin ik de tijd heb om naar Utrecht te gaan :')

hagelslag
Berichten: 9000
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-19 15:08

Muiz schreef:
Blurgh, ik werk niet eens voor de NS maar heb net écht te veel uitgegeven in de popup store op Utrecht Centraal :')
Ik wil geen gebroken diensten meer waarin ik de tijd heb om naar Utrecht te gaan :')



Wat is een popupstore +:)+

Ik heb vandaag een flinke rijtijd gehad. 5.5 uur.
De emstunnel is nachts dicht en waar sturen ze je als eerste ochtends heen, ostermarsch. 3 km van de waddenzee af.
Dus omweg moeten maken over aurich....
En dan nog een 2 de tour erna gereden maar de 3de heb ik niet meer kunnen rijden.
Was om 12.50 in dörpen en toen was mijn collega er al!!

Had ik eigenlijk al verteld dat ik een nieuwe collega heb?
En weten jullie wat, ik kan ook nog met hem overweg _/-\o_

GUSTIxBILL

Berichten: 1981
Geregistreerd: 22-09-12
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-19 15:12

Wat ?
Jij die met een collega overweg kunt :wow: :P

Nee, blij dat je nieuwe collega je bevalt
Hopelijk blijft dit ook zo :)
Is je gegund na die kwal

hagelslag
Berichten: 9000
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-19 15:15

Jaaaaaaaa dat is wat de andere collega's ook al zeiden, oh god je vrachtauto collega praat met je <<)

Het stomme is, ik kan eigenlijk verder met de meeste goed overweg.
Natuurlijk 3 sukkels niet maar die zie ik niet vaak. Dus dan zeg ik hoi en loop ik verder.

Natuurlijk zijn der een paar dingen die storen, maar hee hij doet dit werk nu bijna 4 weken dus gewoon afwachten.
En tot dusver is t geen kwal _O-


Ohh en hij heeft hiervoor aan vrachtautos gesleutelt bij lanfer dus hij heeft verstand van techniek en dat je "voorzichtig" met volvo moet omgaan etc.
Dus mijn volvo is nu al 2 maanden niet bij de garage geweest *\o/* (1 maand alleen gereden 1 maand met nieuw3 collega)

Muiz
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 8274
Geregistreerd: 21-12-12
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-19 15:27

Wat fijn dat je nu eindelijk iemand hebt welke een beetje verstand heeft Hagelslag! Ik was al 80x klaar geweest met die vorige draak die je als collega had :')

De NS verkoopt nu oude en hergebruikte spullen, zo heb ik een noodrem van de mat'64 gescoord en een tas die gemaakt is van oude zittingen :D
Omdat het een winkel is op Centraal die binnen 1 of 2 weken weg gaat noemen ze het een 'popup' store. Hij popt omhoog en is ook zo weer weg :D

pipo

Berichten: 8225
Geregistreerd: 25-03-11

Re: Chauffeurs van bokt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-19 17:03

Fijn dat je door 1 deur kan met je nieuwe collega.
Moet ik straks nog maar afwachten. Mijn maatje was vandaag voor het laatst. Ben benieuwd wie er nu meegaat. Nou zitten ze te zeiken over veiligheid. Moet een helm op met kranen. Ja dus!!! Begin eerst maar met een kraanbewijs of zo. Hahaha. Zooo tegenstrijdig allemaal.

GUSTIxBILL

Berichten: 1981
Geregistreerd: 22-09-12
Woonplaats: Limburg

Re: Chauffeurs van bokt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-19 18:37

Herkenbaar. Zo heb ik bewijs voor een firma dat ik hun instructie filmpje gezien en correct beantwoord heb.
Maar ik weet helemaal niks daarover.

Hier terug 2 dagen aan het werk na mijn operatie en de complicaties daarna.
Maar zwaarder als gedacht. Gisteren begon de buikpijn lichtelijk. Vandaag ist zo ernstig dat ik pijnstillers aan nemen ben. Nu maar hopen dat morgen niet erger word aangezien ik dan 3 ritten moet.

hagelslag
Berichten: 9000
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Chauffeurs van bokt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-19 18:50

Ach je kunt mijn kraanwegenpapiertje wel krijgen pipo _O-

Ah gustixbill vervelend dat je nu toch last gekregen hebt.
Maar opzich logisch het is niet niks geweest.

GUSTIxBILL

Berichten: 1981
Geregistreerd: 22-09-12
Woonplaats: Limburg

Re: Chauffeurs van bokt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 13:23

Het gaat vandaag wel weer
Gelukkig :j
Net samen met mijn vriend gestaan.
Zijn vrachtwagen is 2 maand ouders als mijne.
En aangezien we honderden foto’s hebben van onze vorige combi’s kon een foto momentje niet ontbreken <3 Afbeelding

De witte is mijne. De groene van mijn vriend

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 16:03

Mag ik me hier ook melden? Vanaf 2008 mijn rijbewijs C en CE. Daarna heel verschillend transport gedaan via het uitzendbureau. Heb een hele tijd ‘s nachts post gereden en bij mijn laatste werkgever heb ik vast in de containers gereden. Inmiddels 2 jaar van de auto af, omdat ik vanwege ziekte niet alleen op pad kan. Gaat voorlopig ook niet gebeuren. Maar ben gelukkig getrouwd met een lieve man die ook chauffeur is, waardoor ik niet helemaal afscheid heb hoeven nemen van mijn passie. We gaan met regelmaat voor zijn baas samen op pad, bijv. Frankrijk met een koeler in de bloemen, aflopen week Duitsland-Zweden-Denemarken met de tautliner. Aankomende week gaat hij alleen op pad met de dieplader. En de maandag daarop vertrekken we samen weer naar Italië met de schuiver met kraan. Ook hebben we zijn huidige auto en trailer samen helemaal naar onze eigen ideeën laten opbouwen. Hieronder wat plaatjes
Afbeelding
Mijn laatste “eigen” auto

En hieronder de auto van mijn man, waar we met regelmaat samen mee op pad zijn
Afbeelding
Frankrijk in de bloemen
Afbeelding
Afgelopen week bij de boot in Travemünde
Afbeelding
Eenmaal op de boot naar Zweden
Afbeelding
En bij de Mont Blanc, afgelopen voorjaar toen we terugkwamen uit Italië

GUSTIxBILL

Berichten: 1981
Geregistreerd: 22-09-12
Woonplaats: Limburg

Re: Chauffeurs van bokt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 17:32

Mis je het rijden niet ?
Is toch anders met twee als alleen

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 18:12

GUSTIxBILL schreef:
Mis je het rijden niet ?
Is toch anders met twee als alleen

Ja mis het rijden (gewoon alleen en zelf) verschrikkelijk, maar zit in december al 2 jaar in de ziektewet en mag van zowel de Arbo destijds als de UWV arts nu niet alleen rijden. Zit nu in het traject voor afkeuring. Door mijn diagnose is mijn functioneren zo wisselend (zelfs per dag/dagdeel), dat ik niet alleen de weg op kan. Nu kan ik rijden als ik het aankan en zodra het teveel word het stuur overdragen aan m’n man, of er überhaupt niet eens aan beginnen als het niet goed voelt.

Gelukkig zijn wij perfect op elkaar ingespeeld en het rijden hierdoor alsnog een feest. Raken elkaar na veel bij elkaar op de lip zitten, gelukkig niet beu.

N_B_N
Berichten: 1963
Geregistreerd: 03-12-10
Woonplaats: Heijningen

Re: Chauffeurs van bokt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 19:14

Jij woont vlak bij mij Amanda.

Wat rot dat je niet meer zelf kan, gelukkig kan je nog wel mee. Jullie komen in ieder geval nog overal. Dat zie je ook niet veel meer.

hagelslag
Berichten: 9000
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Chauffeurs van bokt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 19:17

Zekers amanda mag je hier meekletsen/melden.
Ahhoewel het soms stil is hier en bij vlagen het weer actief is _O-

Ik heb vandaag alvast een lekkere warme lange onderbroek gekocht voor de koudere dagen.
Of nuja ik hoop dat hij warm is. Zit 40% schapen wol erin.
Ik sta dus vaak langere tijd aan een silo en eh dat word koud in de winter

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 19:33

Lootje1991 schreef:
Jij woont vlak bij mij Amanda.

Wat rot dat je niet meer zelf kan, gelukkig kan je nog wel mee. Jullie komen in ieder geval nog overal. Dat zie je ook niet veel meer.

Inmiddels is het niet helemaal meer actueel :o . Voor de liefde ben ik verhuisd naar Beusichem (Gelderland), woon hier nu ruim 2 jaar. Maar Heijningen is inderdaad heel dichtbij waar ik ben opgegroeid, mijn ouders wonen nog in Klundert.

Het "verre werk" is met vlagen hoor. Soms is Joost maanden in de buurt aan het rijden in zijn vaste werk (barriers zetten voor de wegwerkzaamheden). Maar als het rustig is in het eigen werk, dan chartert hij vaak voor anderen. Vorige week hadden we een opvracht voor Zweden en hebben we eigen barriers terug geladen voor Culemborg. Aankomende week zit Joost met een aantal collega's in Munchen voor een barrier-project. En volgende week Italie is om een barriermachine met de kraan af te breken en een aantal grote onderdelen ervan terug te vervoeren naar Nederland. Kan zomaar zijn dat het dan voorlopig helemaal gedaan is met het buitenland werk en het rondjes om de kerk zijn -O- . Maar voor de afwisseling is het zeker leuk!

En wat voor werk doe je zelf?


hagelslag schreef:
Zekers amanda mag je hier meekletsen/melden.
Ahhoewel het soms stil is hier en bij vlagen het weer actief is _O-

Ik heb vandaag alvast een lekkere warme lange onderbroek gekocht voor de koudere dagen.
Of nuja ik hoop dat hij warm is. Zit 40% schapen wol erin.
Ik sta dus vaak langere tijd aan een silo en eh dat word koud in de winter

Gelukkig! Gezellig! Ik hou het gewoon in de gaten en als er weer wat activiteit is, klets ik gezellig mee!
Dan kan ik me goed voorstellen dat je even een hele warme onderbroek gekocht hebt! Kan me goed voorstellen dat dat met zulk werk wel echt een must is eigenlijk. In mijn vorige werk (containers) zat ik hele dagen bij de kachel :')

hagelslag
Berichten: 9000
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Chauffeurs van bokt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 19:35

Jaaa nou ik heb alleen "normale" zonder wol.
En nu was deze bij de aldi in de aanbieding voor 15 euro. Dus tsja gewoon testen.

Ik ben best blij dat ik niet zulke verre touren heb.
Vind een rijtijd van 6 uur al echt zoveel _O- dat heb ik eigenlijk zelden.
Vaak slechts 3-4 uur ofzo

N_B_N
Berichten: 1963
Geregistreerd: 03-12-10
Woonplaats: Heijningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 20:08

Amanda_T schreef:
Lootje1991 schreef:
Jij woont vlak bij mij Amanda.

Wat rot dat je niet meer zelf kan, gelukkig kan je nog wel mee. Jullie komen in ieder geval nog overal. Dat zie je ook niet veel meer.

Inmiddels is het niet helemaal meer actueel :o . Voor de liefde ben ik verhuisd naar Beusichem (Gelderland), woon hier nu ruim 2 jaar. Maar Heijningen is inderdaad heel dichtbij waar ik ben opgegroeid, mijn ouders wonen nog in Klundert.

Het "verre werk" is met vlagen hoor. Soms is Joost maanden in de buurt aan het rijden in zijn vaste werk (barriers zetten voor de wegwerkzaamheden). Maar als het rustig is in het eigen werk, dan chartert hij vaak voor anderen. Vorige week hadden we een opvracht voor Zweden en hebben we eigen barriers terug geladen voor Culemborg. Aankomende week zit Joost met een aantal collega's in Munchen voor een barrier-project. En volgende week Italie is om een barriermachine met de kraan af te breken en een aantal grote onderdelen ervan terug te vervoeren naar Nederland. Kan zomaar zijn dat het dan voorlopig helemaal gedaan is met het buitenland werk en het rondjes om de kerk zijn -O- . Maar voor de afwisseling is het zeker leuk!

En wat voor werk doe je zelf?


hagelslag schreef:
Zekers amanda mag je hier meekletsen/melden.
Ahhoewel het soms stil is hier en bij vlagen het weer actief is _O-

Ik heb vandaag alvast een lekkere warme lange onderbroek gekocht voor de koudere dagen.
Of nuja ik hoop dat hij warm is. Zit 40% schapen wol erin.
Ik sta dus vaak langere tijd aan een silo en eh dat word koud in de winter

Gelukkig! Gezellig! Ik hou het gewoon in de gaten en als er weer wat activiteit is, klets ik gezellig mee!
Dan kan ik me goed voorstellen dat je even een hele warme onderbroek gekocht hebt! Kan me goed voorstellen dat dat met zulk werk wel echt een must is eigenlijk. In mijn vorige werk (containers) zat ik hele dagen bij de kachel :')



Ik zit wel in de containers en manlief heeft z’n eigen auto en zit ook in de containers.

Hagelslag ben benieuwd of die lekker warm is. De thermoleggings van de action vind ik wel lekker warm mocht deze regen vallen.

hagelslag
Berichten: 9000
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Chauffeurs van bokt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 20:11

Ik ben dus ook bij de action langs geweest naderhand. Daar hebben ze voornamelijk van polyester.
En schapenwol is nu eenmaal eigenlijk wel het beste

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 20:49

Lootje1991 schreef:
Ik zit wel in de containers en manlief heeft z’n eigen auto en zit ook in de containers.

Hagelslag ben benieuwd of die lekker warm is. De thermoleggings van de action vind ik wel lekker warm mocht deze regen vallen.

Dat is leuk! Zitten jullie samen ook veel in hetzelfde werk dan of rijd je man voor een hele andere opdrachtgever? Wat voor auto's rijden jullie? Dan heb ik jullie misschien weleens gezien op een van de terminals! :D


hagelslag schreef:
Jaaa nou ik heb alleen "normale" zonder wol.
En nu was deze bij de aldi in de aanbieding voor 15 euro. Dus tsja gewoon testen.

Ik ben best blij dat ik niet zulke verre touren heb.
Vind een rijtijd van 6 uur al echt zoveel _O- dat heb ik eigenlijk zelden.
Vaak slechts 3-4 uur ofzo

Ik vind 4.5 uur aan een stuk rijden ook een behoorlijke inspanning hoor. Ben dan altijd blij als we wisselden, tegenwoordig rij ik eigenlijk nooit meer zulke lange stukken. Hou dat gewoon niet vol, dus dan mag manlief weer verder rijden.

Voor dat geld kun je niet tobben! Ik heb ook een hele berg thermoleggings liggen, maar ben dan ook een echte kou-kleum!

N_B_N
Berichten: 1963
Geregistreerd: 03-12-10
Woonplaats: Heijningen

Re: Chauffeurs van bokt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 21:03

Onze oude auto’s

Afbeelding

Onze auto’s nu

Afbeelding

Zijn auto
Afbeelding


Ik zit in loondienst bij zijn opdracht gever en als ik avonddienst heb proberen we soms samen te eten als ik toch op de Maasvlakte is ofzo. Zo zie ik hem gelukkig nog wel een paar x in de week


Ik rij ook maar 5/6 uurtjes op een dag. Kan 3x naar de Maasvlakte rijden en dan moet ik 45 min maken want die 4de lukt net niet meer haha.

Ik kan ook echt niet lang rijden, vind dat een beetje saai