Eindexamens 2018/2019

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Athelas
Berichten: 1962
Geregistreerd: 15-06-14
Woonplaats: Thuis

Re: Eindexamens 2018/2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 21:31

Gefeliciteerd allemaal! :D

[o]


Pindakaa7
Berichten: 622
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Ja

Re: Eindexamens 2018/2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 22:52

Gefeliciteerd iedereen die nu alsnog geslaagd is!

Anoniem

Re: Eindexamens 2018/2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 23:13

Gefeliciteerd aan iedereen!

yvettt02
Berichten: 192
Geregistreerd: 13-03-17
Woonplaats: Brabant

Re: Eindexamens 2018/2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 23:37

Gefeliciteerd! *\o/*

Kim_RC
Berichten: 851
Geregistreerd: 01-01-14
Woonplaats: Achterhoek

Re: Eindexamens 2018/2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 18:35

Wanneer hebben jullie diploma uitreiking? En wat doen jullie aan?

Kairos
Berichten: 2707
Geregistreerd: 07-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 18:39

Kim_RC schreef:
Wanneer hebben jullie diploma uitreiking? En wat doen jullie aan?

Ik heb morgen diplomauitreking, trek denk ik gewoon een nette broek en een shirt aan ^^

~ The comeback is always stronger than the setback ~

yvettt02
Berichten: 192
Geregistreerd: 13-03-17
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 18:47

Kim_RC schreef:
Wanneer hebben jullie diploma uitreiking? En wat doen jullie aan?

Nu Haha, ik heb gwn een net shirt en broek aan. Maar ik ben een van de weinige die geen jurk aan heeft :')

Galathil
Berichten: 1257
Geregistreerd: 30-06-14
Woonplaats: Seven Kingdoms

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 23:44

Gefeliciteerd nog iedereen!

Ik heb hem al gehad, het was echt vreselijk... iedereen kreeg een eindspeech van een leraar, en het was bij mij echt de meest negatieve speech die ik ooit gehoord had , echt heel gemeen ook, en het sloeg echt helemaal nergens op...voelde me compleet de grond in geboord, alsof ik helemaal niet geslaagd was :n 8)7

" Nothing you can take from me was ever worth taking." - Lucy Gray
A ballad of songbirds and snakes

Athelas
Berichten: 1962
Geregistreerd: 15-06-14
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 07:35

Galathil schreef:
Gefeliciteerd nog iedereen!

Ik heb hem al gehad, het was echt vreselijk... iedereen kreeg een eindspeech van een leraar, en het was bij mij echt de meest negatieve speech die ik ooit gehoord had , echt heel gemeen ook, en het sloeg echt helemaal nergens op...voelde me compleet de grond in geboord, alsof ik helemaal niet geslaagd was :n 8)7


Jaah wtf :wow: Ik zat daar echt van: ??? :(:) Diezelfde docent deed het ook een beetje bij die andere jongen, waarschijnlijk bedoelde ze het goed. Maar het kwam er zoo slecht uit.

[o]

deksel
Berichten: 3775
Geregistreerd: 16-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 07:47

Athelas schreef:
Galathil schreef:
Gefeliciteerd nog iedereen!

Ik heb hem al gehad, het was echt vreselijk... iedereen kreeg een eindspeech van een leraar, en het was bij mij echt de meest negatieve speech die ik ooit gehoord had , echt heel gemeen ook, en het sloeg echt helemaal nergens op...voelde me compleet de grond in geboord, alsof ik helemaal niet geslaagd was :n 8)7


Jaah wtf :wow: Ik zat daar echt van: ??? :(:) Diezelfde docent deed het ook een beetje bij die andere jongen, waarschijnlijk bedoelde ze het goed. Maar het kwam er zoo slecht uit.

Nu ben ik wel benieuwd wat er werd gezegd, :o.

Ik had een net jurkje aan en nette schoenen. Het is immers wel je diplomering.
Toen ik daar op het podium stond, is het echt helemaal langs me heen gekomen wat er werd gezegd. Ik heb ook niet de zaal ingekeken. Zat meer dan 500 man... :').

Eerlijkheid duurt het langst. Daarom zijn sommige mensen zo snel klaar. :D

SBravour
Berichten: 3340
Geregistreerd: 04-06-12

Re: Eindexamens 2018/2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 09:09

Bij ons hoefde je niet op te staan. Er werden in groepjes van 8 speeches gedaan terwijl we bleven zitten, en dan ging het groepje naar voren om te tekenen. Geen dingen waarbij je in je eentje naar voren hoefde te komen!

Ik had een pantalon en een kanten blouse aan.
Het hoeft niet perse een jurkje te zijn, maar een spijkerbroek is vaak wel echt not-done ;)

Kim_RC
Berichten: 851
Geregistreerd: 01-01-14
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 12:14

SBravour schreef:
Het hoeft niet perse een jurkje te zijn, maar een spijkerbroek is vaak wel echt not-done ;)


Euh, ik wil eigenlijk júist een nette spijkerbroek met een blousje of een shirtje aan doen :’) Want een jurkje doe ik in principe nooit aan naar school, dus ook niet naar mijn diploma uitreiking :P
En verder heb ik volgens mij ook niet iets als een pantalon ofzo :’)

Pauley
Berichten: 687
Geregistreerd: 16-12-15
Woonplaats: In huis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 13:34

Kim_RC schreef:
SBravour schreef:
Het hoeft niet perse een jurkje te zijn, maar een spijkerbroek is vaak wel echt not-done ;)


Euh, ik wil eigenlijk júist een nette spijkerbroek met een blousje of een shirtje aan doen :’) Want een jurkje doe ik in principe nooit aan naar school, dus ook niet naar mijn diploma uitreiking :P
En verder heb ik volgens mij ook niet iets als een pantalon ofzo :’)


Heb je geen nette (strakke) zwarte broek? Er was een meisje bij ons die dat deed. Strakke zwarte broek met blousje en een jasje. En dan wel nette (open) schoenen met hakje. Maar er was ook een gewoon op haar gele allerdaagse sneakers, dus dat kan ook.

Pindakaa7
Berichten: 622
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Ja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 13:51

Ik had gewoon sneakers, een spijkerbroek en een simpel shirtje aan. Daar voel ik me gewoon het meest comfortabel in dus ik zou niet weten waarom ik iets anders aan zou doen.
Wij moesten per vijf op het podium aan een tafeltje komen zitten. Dan vertelde je mentor iets over/tegen je en daarna moest je je diploma ondertekenen. Er werden vooral lieve en grappige dingen verteld. Ik heb echt fijne herinneringen aan sommige docenten. Ookal heb ik het lang niet altijd leuk gehad op school, ik ga het best wel missen. :o

Kim_RC
Berichten: 851
Geregistreerd: 01-01-14
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 15:02

Pauley schreef:
Heb je geen nette (strakke) zwarte broek? Er was een meisje bij ons die dat deed. Strakke zwarte broek met blousje en een jasje. En dan wel nette (open) schoenen met hakje. Maar er was ook een gewoon op haar gele allerdaagse sneakers, dus dat kan ook.


Ik denk dat ik een mooie nette strakke grijze spijkerbroek aan doe, met daarop een wit blousje en eventueel een jasje. Denk dat ik wel sneakers aandoe, maar dan m’n nieuwe, die ik tot nu toe alleen nog maar aan heb gehad maar een feestje, en er dus nog super netjes uit zien!

SBravour
Berichten: 3340
Geregistreerd: 04-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 15:50

Dat moet vast kunnen hoor! Het is ook maar net hoe de rest er bij loopt, bij ons liepen veel jongens namelijk in pak. :D

AylaB
Berichten: 255
Geregistreerd: 24-11-15

Re: Eindexamens 2018/2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 17:15

Haha succes iedereen die hun diploma uitreiking heeft, scheelt dat ik niet voor schut gezet kan worden aangezien ik gezakt ben met 0.1 punt (heb bij mijn her hetzelfde cijfers als mijn eerste examen gehaald, hoe poedersuiker kan het zijn. Ik had een 5.2, maar moest een 5.3 halen om te slagen...)

❤️✨Sintra✨❤️

Kim_RC
Berichten: 851
Geregistreerd: 01-01-14
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 00:03

SBravour schreef:
Dat moet vast kunnen hoor! Het is ook maar net hoe de rest er bij loopt, bij ons liepen veel jongens namelijk in pak. :D

Ik heb oprecht geen idee wat iedereen gaat doen morgen. Verwacht niet dat alle mannen in pak komen, want ik zit op een boeren school haha :P Ik doe wel gewoon veilig mijn broek en blousje aan! :)

Kairos
Berichten: 2707
Geregistreerd: 07-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 07:44

Kim_RC schreef:
SBravour schreef:
Dat moet vast kunnen hoor! Het is ook maar net hoe de rest er bij loopt, bij ons liepen veel jongens namelijk in pak. :D

Ik heb oprecht geen idee wat iedereen gaat doen morgen. Verwacht niet dat alle mannen in pak komen, want ik zit op een boeren school haha :P Ik doe wel gewoon veilig mijn broek en blousje aan! :)

Het varieerde enorm hier, van jurken en pakken tot (korte) broeken en blousejes :)

~ The comeback is always stronger than the setback ~

Galathil
Berichten: 1257
Geregistreerd: 30-06-14
Woonplaats: Seven Kingdoms

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 19:30

Athelas schreef:
Galathil schreef:
Gefeliciteerd nog iedereen!

Ik heb hem al gehad, het was echt vreselijk... iedereen kreeg een eindspeech van een leraar, en het was bij mij echt de meest negatieve speech die ik ooit gehoord had , echt heel gemeen ook, en het sloeg echt helemaal nergens op...voelde me compleet de grond in geboord, alsof ik helemaal niet geslaagd was :n 8)7


Jaah wtf :wow: Ik zat daar echt van: ??? :(:) Diezelfde docent deed het ook een beetje bij die andere jongen, waarschijnlijk bedoelde ze het goed. Maar het kwam er zoo slecht uit.


Idd :o Bij die andere jongen ook idd " zenuwinzinking bij zijn examen " like wtf? :')

Deksel : Ze ging een hele uitweiding maken over wat ik dat jaar bij wiskunde had gedaan, alsof ik in 5 jaar op deze school niets anders dan wiskunde had gedaan, terwijl het mijn slechtste vak was, veel goeds viel daar dus niet over te zeggen. :')
Ik snapte echt niet dat ze mij aan haar hadden gegeven daarvoor, terwijl anderen juist bij de leraar van hun beste vak waren ingedeeld. Maar ik vond het nog raarder dat zij ook niet de moeite had genomen om even te vragen naar mijn PWS, of mijn prestaties bij andere vakken, of mijn plannen voor de toekomst. ( Behalve dat ik zeker niets met wiskunde zou doen, ook niet bepaald bemoedigend om te horen. :+ )
Maar er zat gewoon geen enkel compliment in. Het enige wat ze zei " Mooie lijst met 7ens en 8en " werd meteen ontkracht door " MAAR wel een vijf voor wiskunde." :=

Zoals mijn moeder had gezegd, het was geen felicitatie speech voor het slagen, maar een 10 minuten gesprek voor mijn ouders over wiskunde . :')

" Nothing you can take from me was ever worth taking." - Lucy Gray
A ballad of songbirds and snakes


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 61 bezoekers