Pawshake topic

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mariposa11
Berichten: 2863
Geregistreerd: 22-12-09

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 11:48

Da's wel gek dan!

LilChar

Berichten: 1255
Geregistreerd: 16-06-14
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-20 13:45

poes schreef:
https://nl.pawshake.be/node/5892350

De mijne. Ik kijk vnv eens naar die van jullie!


Leuk profiel! Nu wel twee recensies zie ik :D Ik zou niets weten om aan te passen ziet er goed uit!'

Uit nieuwsgierigheid; waarom heb je het uitlaten duurder dan een huisbezoek?

LilChar

Berichten: 1255
Geregistreerd: 16-06-14
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-20 13:50

Maureen95 schreef:
Ik ben er net dus achtergekomen dat als baasjes een datum instellen bij het zoeken van een oppasser dat ik niet bij de zoekresultaten verschijn -O-
Ik kom alleen in de zoekresultaten als ze gewoon op Stad zoeken zonder een datum in te vullen. Ik heb gelijk een bericht gestuurd naar de support want zo loop ik klanten mis _O-
Mijn account staat verder wel actief. Zouden jullie eens willen kijken of je mij kan vinden als je zoekt op Amersfoort en dan huisbezoek incl een random datum?



Ik heb dit eens geprobeerd, huisbezoek in Amersfoort. Dan kom je bij mij wel gewoon bovenaan te staan ook!

LilChar

Berichten: 1255
Geregistreerd: 16-06-14
Woonplaats: apeldoorn

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-20 13:53

Ik had vandaag een beetje een lastig kennismakingsgesprek, vooral het stukje over de prijs.

Mijn prijs:
dagopvang 15,- en 5,- per extra dier.
24uur opvang; 19,- en 9,- per extra dier.

Nu wil deze mevrouw met twee chihuahua's:
zaterdag 06:00 de honden brengen en zondag 22:00 de honden halen.

Wat zou ze dan moeten invullen vinden jullie?

Mariposa11
Berichten: 2863
Geregistreerd: 22-12-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 14:01

LilChar schreef:
Ik had vandaag een beetje een lastig kennismakingsgesprek, vooral het stukje over de prijs.

Mijn prijs:
dagopvang 15,- en 5,- per extra dier.
24uur opvang; 19,- en 9,- per extra dier.

Nu wil deze mevrouw met twee chihuahua's:
zaterdag 06:00 de honden brengen en zondag 22:00 de honden halen.

Wat zou ze dan moeten invullen vinden jullie?


Ik zou zeggen 1x dagopvang en 1x 24uur opvang.. want het is anderhalve dag tenslotte.. plus de extra dier kosten natuurlijk.

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16231
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 14:46

LilChar schreef:
Maureen95 schreef:
Ik ben er net dus achtergekomen dat als baasjes een datum instellen bij het zoeken van een oppasser dat ik niet bij de zoekresultaten verschijn -O-
Ik kom alleen in de zoekresultaten als ze gewoon op Stad zoeken zonder een datum in te vullen. Ik heb gelijk een bericht gestuurd naar de support want zo loop ik klanten mis _O-
Mijn account staat verder wel actief. Zouden jullie eens willen kijken of je mij kan vinden als je zoekt op Amersfoort en dan huisbezoek incl een random datum?



Ik heb dit eens geprobeerd, huisbezoek in Amersfoort. Dan kom je bij mij wel gewoon bovenaan te staan ook!

Anderen krijgen mij ook gewoon te zien. Heel raar dat ik dan mezelf niet zie ook al ben ik niet ingelogd. Het zal wel _O- Het zal wel een fout van mijn kant zijn.

@LilChar Ik ga ook mee in wat Mariposa zegt. Je hebt toch wel de verantwoordelijkheid voor die dieren. Daar betalen ze dan ook maar naar.

Ik heb net kennisgemaakt met een gezin met een hele leuke actieve kat. We hadden er beide ook een goed gevoel bij. Ze hebben zelfs een extra boeking geplaatst voor aankomende zaterdag. Dan gaan ze een dagje weg. Vanavond ook nog een kennismakingsgesprek voor een ander gezin met een kat, en volgende week ook nog een gesprek :D Zo zit ik voor Juli en Augustus alweer bijna vol *\o/* Toch wel lekker dat extra zakcentje.

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 15:10

LilChar schreef:
poes schreef:
https://nl.pawshake.be/node/5892350

De mijne. Ik kijk vnv eens naar die van jullie!


Leuk profiel! Nu wel twee recensies zie ik :D Ik zou niets weten om aan te passen ziet er goed uit!'

Uit nieuwsgierigheid; waarom heb je het uitlaten duurder dan een huisbezoek?



Ik zie bij mezelf 8 voor uitlaten en 10 voor bezoek?

Dank je wel trouwens!

LilChar

Berichten: 1255
Geregistreerd: 16-06-14
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-20 15:45

poes schreef:
Ik zie bij mezelf 8 voor uitlaten en 10 voor bezoek?

Dank je wel trouwens!


Ja sorry, ik bedoel het andersom haha!
Waarom je het huisbezoek duurder hebt dan het uitlaten.
Ik was benieuwd want ik vind zelf een huisbezoek altijd minder werk dan uitlaten haha!

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16231
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 16:13

Ik heb mijn huisbezoek ook duurder. Je krijgt toch de grote verantwoordelijkheid voor een huis. Vaak geef je ook eens een plant water of zijn er bijvoorbeeld vissen aanwezig. Het is misschien wat minder werk maar ik heb in mijn achterhoofd toch tijdelijk een extra huis waar ik op moet letten :P

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 18:16

Ik blijf ook erg lang meestal per bezoek. Wat knuffelen en de dieren het gevoel geven dat er iemand is. Uitlaten heb ik laag staan omdat ik dat erg leuk vind :j huisbezoeken ook wel maar idd het is toch soms meer werk.

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16231
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 21:03

Hoe gaat het met jullie?

Ik heb vandaag een éénmalig huisbezoek gehad. Eigenaren gaan volgende week op vakantie en wilde vandaag even proefdraaien als ze 1 nacht weg zouden gaan, en ik 1 dag voor de kat zou zorgen. Nu snap ik waarom _O-
De kat heeft dus verlatingsangst. Hij was al ontzettend blij toen ik binnenkwam. Toen ik na een halfuurtje weer weg wilde gaan hing de kat letterlijk in mn benen. De voordeur kon ik ook met geen mogelijkheid openen zonder dat hij daar doorheen schoot. Gelukkig zitten ze in een appartementencomplex en kan hij nergens heen. Ik ben een poosje bezig geweest om de deur uit te kunnen komen. Heb uiteindelijk de kat opgepakt, de voordeur uitgelopen. Kat snel binnengezet en de voordeur dicht gedaan. Ik ben heel benieuwd hoe het volgende week gaat. :')

Voor juli zit ik stampvol :D Heb vanaf 15 juli elke dag minimaal 2 huisbezoeken staan tot 17 augustus. *\o/*

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 14:26

Hier tot eind juli ook veel dingen staan. Voorlopig wel geen nieuwe aanvragen sinds ik mijn prijzen een euro verhoogd heb.

Ik blijf ook wel regelmatig langer zitten bij katten. Of ik nu thuis een boek lees of daar... vinden ze wel fijn denk ik!

Mariposa11
Berichten: 2863
Geregistreerd: 22-12-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 14:28

Maureen95 schreef:
Hoe gaat het met jullie?

Ik heb vandaag een éénmalig huisbezoek gehad. Eigenaren gaan volgende week op vakantie en wilde vandaag even proefdraaien als ze 1 nacht weg zouden gaan, en ik 1 dag voor de kat zou zorgen. Nu snap ik waarom _O-
De kat heeft dus verlatingsangst. Hij was al ontzettend blij toen ik binnenkwam. Toen ik na een halfuurtje weer weg wilde gaan hing de kat letterlijk in mn benen. De voordeur kon ik ook met geen mogelijkheid openen zonder dat hij daar doorheen schoot. Gelukkig zitten ze in een appartementencomplex en kan hij nergens heen. Ik ben een poosje bezig geweest om de deur uit te kunnen komen. Heb uiteindelijk de kat opgepakt, de voordeur uitgelopen. Kat snel binnengezet en de voordeur dicht gedaan. Ik ben heel benieuwd hoe het volgende week gaat. :')

Voor juli zit ik stampvol :D Heb vanaf 15 juli elke dag minimaal 2 huisbezoeken staan tot 17 augustus. *\o/*


Haha zie t al voor me! Went vast wel voor hem!
Ik heb nog boekingen in augustus en september, zeker niet vol maar dat wil ik ook niet.. Heb ook gewoon mijn werk, dus alleen nog 2 adressen waar ik al geweest ben :)

marleen_usar

Berichten: 24655
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 08:34

Gisteren weer een hondje van een bokker gehad voor de dagopvang.

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-20 19:42

Is het bij jullie ook zo’n organisatie? :') Ik werk 6 op 7 (dik 55u), loop 3 keer per week hard (6-25km per keer) en rij ook 3 keer paard plus stal en wei mesten. En daarnaast ga ik dit doen :') ik vind het wel erg leuk om te doen maar moet er echt een strakke agenda bij houden.

Edit: ik weiger hierdoor ook best veel aanvragen nu

Mariposa11
Berichten: 2863
Geregistreerd: 22-12-09

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-20 19:47

Das best veel! Ik neem alleen aan wat past en vooral vaste klanten voor de zomer die nu toch nog weg willen en kunnen :)

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-20 19:49

Ja ik neem er 2 a 3 per dag aan. Twee huisbezoeken per dag heb ik uit gezet.

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16231
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-20 19:51

Bij mij valt de organisatie mee. Ik ga gelijk uit werk de katten verzorgen. Dit Mijn agenda voor Juli zit in ieder geval zo goed als volgeboekt. Ik neem max 3 bezoeken aan. 4 als het echt heel dichtbij is :)

Afbeelding

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-20 19:59

Toch vrij gelijkaardig :j mijn man doet 1 boeking volledig alleen straks. Ook grappig.

Mariposa11
Berichten: 2863
Geregistreerd: 22-12-09

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-20 20:02

Ik doe altijd maar 1 per keer, de ene is 1x een andere 2x.. Maar ik doe t ook alleen voor erbij omdat ik het leuk vind :)

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16231
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-20 20:07

poes schreef:
Toch vrij gelijkaardig :j mijn man doet 1 boeking volledig alleen straks. Ook grappig.

Daar verbaasde ik mij ook over! Het overlapt elkaar mooi. Ben benieuw hoe de 3 boekingen zijn. Misschien is het iets te veel. Maar dat is dan een mooi leermoment voor de volgende keer.

Voor mijn administratie heb ik vandaag een map aangeschaft. Omdat ik bijna alleen maar huisbezoeken doe, laat ik de eigenaren het Pawshake formulier invullen voor huisbezoeken en sleuteloverdracht. Dit formulier kan je ook op de site vinden. Ik vind het erg handig. Alle gegevens van de eigenaars kan je erin terugvinden. Ook alle info over de katten en wat voor verzorging ze nodig hebben. Ook is het erg handig dat, mocht ik nog een keer kopen oppassen, ik alle informatie zo weer bij de hand heb.

@Mariposa11 ik doe het er ook bij hoor. Maar door Corona ben ik veel uren werk misgelopen. Ik kan dit zakcentje wel erg goed gebruiken :D

Mariposa11
Berichten: 2863
Geregistreerd: 22-12-09

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-20 21:16

Ahh ja das wel rot dat je veel uren bent mis gelopen! Heel fijn dat dit dan extra druk is :)

Slim van de map!

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 10:48

Weer een boeking bij voor dit weekend en huisoppas komend weekend. Hoeveel vragen jullie voor huisoppas?

Gisteren een zieke/misselijke oppaskat. Komt vaker voor volgens de eigenaars. Ben toch blijven zitten tot het wat beter was en net ook weer gaan kijken. Ze is gelukkig beter!

Mariposa11
Berichten: 2863
Geregistreerd: 22-12-09

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 12:11

Je bedoelt voor in huis blijven t weekend?
Die optie biedt ik niet aan hihi
Ik zou even kijken wat de omgeving aanbiedt..?

DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 13:07

Hoelang blijf je in het huis wanneer je huisoppas doet? Ik denk dat mijn prijs daarvoor nog op 20 euro staat (hetzelfde als overnachting, al kan dat ondertussen ook 25 zijn, moet het eens nakijken). Al zou ik het persoonlijk niet snel meer doen (dagoppas). Ik vind de beschrijving erg vaag, het brengt niet veel op en terwijl je daar de hele dag zit zou je gerust nog twee andere honden uit zou kunnen laten. := Zo'n aanvragen (al krijg ik ze amper) zou ik eerder afwijzen.

Bij mij is het trouwens niet echt een organisatie aangezien ik... geen 'echte' job heb. :') En door corona amper nog school, dus heel wat vrije tijd. Het is eigenlijk net door Pawshake en de honden dat ik terughoudend ben om een 'echte' job te vinden aangezien ik dan al mijn vaste klanten moet opgeven. :o (Tenzij ik iets vind in het weekend).
Deze en volgende week zit ik redelijk volgeboekt wel. Moet met mijn vaste hond wandelen (maandag tot vrijdag), nog een hond van vandaag tot de 22ste geloof ik (met korte pauze en daarna opnieuw voor zes dagen). Een andere hond waarmee ik altijd wandel op woensdagnamiddag. Dan nog een huis met twee katten van zaterdag, een week lang. Nog een huis met twee katten van vandaag tot 1 augustus en dan nog een ander huis met één kat tot de 21ste. :=
Ik kreeg nog een aanvraag voor een kat maar die heb ik afgewezen aangezien ik ook nog zou moeten leren voor mijn herexamen, en het best wel druk aan het worden was. :')

Hebben jullie 'vaste klanten'? Voor corona had ik nog een hond waarmee ik vast wandelde op maandag en dinsdag. Maar ik heb niks meer van hun gehoord... Soms wil ik hun graag zelf een berichtje doen om te vragen hoe het gaat (het contact was altijd wel redelijk, zij hebben mij zelf ook eens gestuurd om te vragen of alles ok was toen er blijkbaar een huis in mijn straat was platgebrand- waarschijnlijk om zeker te zijn dat ik nog leefde om met de hond te kunnen wandelen, maar hé xD). Maar aan de andere kant wil ik niet opdringerig overkomen en het zijn mijn zaken natuurlijk niet. Als ze me nodig hebben zullen ze wel sturen.