Pawshake topic

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Macs
Berichten: 7632
Geregistreerd: 19-06-09

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-19 16:31

Alsof ze meelezen... Ben gisteren goedgekeurd en kreeg direct een spoedaanvraag. Helaas kon ik niet..

Maks :+:


marleen_usar
Berichten: 24642
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-19 16:35

Oh snelle reactie, ik had een vraag en die kan je dus ook via facebook stellen. Ze reageren binnen 24 uur staat daar, maar het duurde meer dan een week.

Mariposa11
Berichten: 2863
Geregistreerd: 22-12-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-19 17:01

Macs schreef:
Alsof ze meelezen... Ben gisteren goedgekeurd en kreeg direct een spoedaanvraag. Helaas kon ik niet..


Da's fijn!

marleen_usar
Berichten: 24642
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 10:37

Hoe lang duurde het bij jullie voordat je werd goedgekeurd en aan de slag kon gaan?

Mariposa11
Berichten: 2863
Geregistreerd: 22-12-09

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 10:45

Ik moest geloof ik 3x mn tekst en foto's aanpassen, en uiteindelijk wel paar weken in totaal voor ik werd goedgekeurd.. precies weet ik niet meer..

LilChar
Berichten: 1254
Geregistreerd: 16-06-14
Woonplaats: apeldoorn

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-19 10:57

Ik hoefde niets aan te passen en was binnen 24 uur geaccepteerd.

Mariposa, wat moest je dan aanpassen?

capopjekop
Berichten: 30645
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 14:03

Bij mij duurde het 3 weken. Foto was steeds niet goed en degene die erover ging had begrafenis oid

Mariposa11
Berichten: 2863
Geregistreerd: 22-12-09

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 18:32

Mn foto's waren niet goed, tekst niet lang genoeg.. vooral de foto's was steeds een probleem ;)

Maar ondertussen al dik half jaar lid en wat oppas adresjes! Hoef er ook niet te veel want het is maar voor erbij..

marleen_usar
Berichten: 24642
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 16:41

Oke duidelijk ja voor mij is het opaassen niet voor erbij, ik doe nog meer dier gerelateerde dingen en oppassen dan redtik het niet met zo nu een dan een hondje. Maar hier is de zomer spits begonnen, dus het is genieten met de hondjes om me heen. Ik heb alleen kleine rassen en vaak komen er 2 of 3 die bij elkaar horen. September en oktober zitten ook redelijk vol, dus het gaat lekker.

Mariposa11
Berichten: 2863
Geregistreerd: 22-12-09

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 17:14

Nee snap ik! Dan heb je meer nodig dan wat ik doe :)

marleen_usar
Berichten: 24642
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 18:05

Ja klopt maar door de mond op mond reclame moet ik vaak nee verkopen, maar vanaf oktober is het altijd weer erg rustig. Dus dan is het wel handig om bij verschillende sites ingeschreven te staan.

Mariposa11
Berichten: 2863
Geregistreerd: 22-12-09

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 18:29

Ik sta ook ingeschreven bij huisdierenoppas. nl mss sta je daar al ingeschreven ;) voordeel ze houden niks in!

Kaus
Berichten: 9566
Geregistreerd: 30-07-11
Woonplaats: Vaals

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 18:31

Mond op mond werkt inderdaad het beste. Ik pas al een half jaar niet meer op honden maar heb nog wel één uitlaathond. Ik heb mijn profiel inactief op alle websites en toch krijg ik nog wekelijks appjes (mond op mond dus want heb nergens een telefoonnr) of ik op iemands hond kan passen :Y)

Ik zou het in de toekomst graag weer willen maar mijn huidige huis is te klein en ik werk teveel. Ik pas niet op iemands hond om m vervolgens zes uren alleen te laten natuurlijk :(:)

Op zoek naar hondenlijnen en halsbanden van echt leer? Check Unleashed Leather!

marleen_usar
Berichten: 24642
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 18:38

Bij huisdierenoppas sta ik al ingeschreven ik heb daar nooit een reactie van gehad, van Holidog krijg ik wel aardig wat boekingen. Ook op Facebook zit ik ook in een aantal groepen.

marleen_usar
Berichten: 24642
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-19 08:17

Ik heb een oude jack Russell met artrose en door dat ze hier veel loopt is ze echt veel soepeler geworden. Ik heb met mooi weer de schuifpui open staan dus vanmorgen kon ze naar buiten. Ze scharrelt heel veel in de tuin, maar er viel een beetje regen en dat had ik nog niet gezien.

Word er aan gebeld doet mijn dochter open en staat daar de buurvrouw die zegt op een harde boze toon ik wil je moeder spreken.Gaat ze uit haar plaat omdat ze die jack in de regen had zien lopen.Terwijl het amper regende, wijst naar haar voor hoofd en roept dan ben je echt gek dan ben je echt gek.Dat beest kan amper lopen, ze was het er ook niet mee eens dat de hond zo rond liep. Maar ik ben haar baasje niet dus ik heb hier niks over te zeggen.

Mariposa11
Berichten: 2863
Geregistreerd: 22-12-09

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-19 09:17

Als de deur open staat komt hij wel binnen als t harder gaat regenen! Zelf wat kunnen bewegen is juist goed artrose. En t is niet koud.
Overdreven reactie vd buurvrouw..

marleen_usar
Berichten: 24642
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-19 12:03

Ja echt zo raar, ze vond ook dat hij op was. En ze wees naar haar voor hoofd en riep dit is echt niet normaal.

marleen_usar
Berichten: 24642
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 10:03

Hebben het nog druk, hier gaat het nog steeds lekker,. Er was van de week iemand geweest voor een kennismaking, maar ze nemen het hondje toch mee op vakantie. Ze kreeg de kinderen niet stil, die bleven huilen.

marleen_usar
Berichten: 24642
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 15:24

Hier nog steeds hoogseizoen, als ik denk nu wordt het rustig dan stromen de aanvragen weer binnen.

Macs
Berichten: 7632
Geregistreerd: 19-06-09

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 16:24

Hier vrijwel niks. Enkel spoed aanvragen die niet haalbaar zijn.. kreeg een keer een verzoek van een heeeele lieve stafford, hij deed niks maar je moest niet bij zn voerbak in de buurt komen. :wave:

Maks :+:

marleen_usar
Berichten: 24642
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 18:20

Oh dat is ook niks, ben je zo je vingers kwijt.

LilChar
Berichten: 1254
Geregistreerd: 16-06-14
Woonplaats: apeldoorn

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-19 18:31

Oh jeetje haha! Vooral na dat verhaal in de krant over die drie honden en een oppaster!
Ik heb het wel druk, vooral met katten ook. 7 huizen per dag komt veel voor!

DezeNaam
Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 00:52

Ik moet zeggen dat ik me echt begin te ergeren aan die zogenaamde 'verzekering' van Pawshake. Echt... Een overnachting kost 20 euro, boekt er iemand voor twee nachten en zie ik dat ik er eigenlijk 'maar' 32,40 mee verdien. Dan vraag ik me ook af in hoeverre ze echt 'tussenkomen' als er iets zou gebeuren... Gelukkig nog nooit meegemaakt maar ik blijf die bijdrage toch wel wat overdreven vinden. := Zeker aangezien ik echt al zeker twee jaar actief gebruik maak van die site. Plus je zou denken; ik heb zelf geloof ik ook wel een verzekering en de eigenaars van de hond hopelijk ook?

En ja, ik heb ook een profiel op andere sites maar de meeste mensen boeken me via Pawshake. :')

LilChar
Berichten: 1254
Geregistreerd: 16-06-14
Woonplaats: apeldoorn

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-19 15:11

Jep. Dat is ook echt wel jammer he. Zou leuk zijn als je als je een aantal jaar lid bent dat het dan wat minder wordt. 10% vind ik ook wel schappelijk. Ik doe regelmatig dat iemand eerst een keer boekt via de site, een recensie achterlaat, en daarna regelen we het samen meestal. En sommige mensen blijven het liefst boeken via de site, maar ik heb mijn tarief iets omhoog gedaan zodat ik wel wat meer tevreden ben met mijn deel.

Macs
Berichten: 7632
Geregistreerd: 19-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 16:02

Ja ik vind het inderdaad ook wel een beetje veel.
Een eigen verzekering is per maand goedkoper, als je meerdere boekingen per maand hebt.
Ik krijg tegenwoordig wel wat aanvragen binnen maar het komt me gewoon niet uit. Ik wil alleen mijn profiel niet sluiten, want stel je voor dat het me ineens wel uit komt. Vergeet ook telkens mijn agenda bij te werken, dus krijg dan ook aanvragen op data waar ik niet kan.
Ik krijg soms ook zulke vage aanvragen dat ik al geen zin heb om daar op in te gaan, uiteraard reageer ik wel.

Maks :+:


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DotBot, YandexBot en 33 bezoekers