Pawshake topic

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Selka
Berichten: 8460
Geregistreerd: 15-10-09

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-19 16:53

De hond moet sowieso thuis blijven. Het is een Duitse Dog van 80 kg en die in mijn eentje in en uit de auto tillen is geen succes ;)

Hebben jullie nog tips hoe ik het beste een advertentie kan plaatsen en hoe ik kan uitfilteren wie er "goed genoeg" is?

Selma, Ca$h Cow, e pluribus unum


StonedRomy
Berichten: 7540
Geregistreerd: 20-03-11
Woonplaats: onder een steen

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-19 16:56

Misschien via petbnb? Daar staat duidelijker op of iemand ook medisch onderlegd is.

Ik zou gaan voor iemand met voldoende ervaring, die kan handelen op het gedrag van je hond en die niet snel iets ‘ zielig ‘ vindt. ( als in, de hond niet voldoende rust geeft, teveel lekkers geeft want hond is zo zielig want hij mag niet alles doen )

Never mind, said Hachiko each day. Here I wait, for my friend who's late. I will stay, just to walk beside you for one more day.

Selka
Berichten: 8460
Geregistreerd: 15-10-09

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-19 19:43

Bedankt voor de tip StonedRomy!

Selma, Ca$h Cow, e pluribus unum

LilChar
Berichten: 1251
Geregistreerd: 16-06-14
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-19 08:12

Hey allemaal!
Hoe gaat het met jullie, wie is er nog actief?

Ik heb zelf twee weken lang een hele leuke hond, een wat oudere knar van 10. Het is een Vizsla, ik vind hem erg mooi. Hij doet het super goed en ik weet nu al dat ik hem echt ga missen straks!

Een andere hond is gelukkig weg na een weekend, die heeft de hele tijd in huis en de gang geplast. Ik was er zo ontzettend klaar mee. Het was maar een weekend, want als het langer was had ik echt de baasjes gebeld.

TrIjNiE__
Berichten: 2507
Geregistreerd: 05-03-11
Woonplaats: België

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 09:42

Vervelend zeg, een hond die heel de tijd binnen plast %)
Ik heb 2 dagen een paard en twee katten om voor te zorgen dit weekend, ken de beestjes ondertussen wel goed na 3 jaar Pawshake-oppas :D Deze verzorg ik deze zomer ook weer 3 weken!

En verder dit weekend ook 3 verzorgpaarden onder mijn hoede, maar dat doe ik gratis :)

I hope your day is as nice as your butt! ;)

Macs
Berichten: 7615
Geregistreerd: 19-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 14:47

Hoe is het hier met de aanvragen?
Ik heb laatst mijn profiel een klein beetje aangepast, na een jaar.
Nu kreeg ik een mail dat mijn profiel op inactief is gezet omdat er van alles niet klopte aan de tekst en foto's.
Ik heb er toen heel stom vlug over heen gelezen dus ik kwam er vandaag pas achter waarom mensen mijn profiel niet konden vinden. Loop dus best wel wat mis op deze manier... Deels eigen schuld maar omdat ik 2 zinnen aangepast heb mijn profiel dichtgooien..?

Maks :+:

Unseen
Berichten: 7297
Geregistreerd: 22-04-05
Woonplaats: Drenthe

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 20:25

Hoi! Ik lees al wat langer mee, maar heb zelf geen account op Pawshake omdat ik 2 eigenzinnige katten heb, maar wil nu toch een berichtje posten hier in het topic.

De hond van mijn zus zoekt een oppasadresje in september. De hond is 9 jaar en kan niet bij andere dieren of kinderen (ook geen grote kinderen). Als iemand interesse heeft graag pb voor meer info! :)

Unseen
Berichten: 7297
Geregistreerd: 22-04-05
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 21:29

Unseen schreef:
Hoi! Ik lees al wat langer mee, maar heb zelf geen account op Pawshake omdat ik 2 eigenzinnige katten heb, maar wil nu toch een berichtje posten hier in het topic.

De hond van mijn zus zoekt een oppasadresje in september. De hond is 9 jaar en kan niet bij andere dieren of kinderen (ook geen grote kinderen). Als iemand interesse heeft graag pb voor meer info! :)


Correctie: Augustus, niet september..

capopjekop
Berichten: 30612
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 05:21

Ik had het verwijderd omdat het druk was en wilde nu weer petbnb aanmaken maar ik krijg steeds een foutmelding. Heb al met ze gemaild maar niks meer van gehoord.

Op dit moment hebben we de hond van een vriend in huis tot morgen. Beste vriendje van onze hond.

En zaterdag komt een chouchou waar we al vaker op gepast hebben. Zo'n schatje is dat.

Mocht er nog iemand omgeving arnhem wonen zonder hond die een tijdje op een buitenlands hondje wil passen stuur me dan een pb. Hij kan helaas niet bij ons omdat hij nogal angstig is voor andere honden en uitvalt. Verder echt een schatje, maar hij moet nog wel veel leren (komt uit de vleesindustrie uit Thailand)

LilChar
Berichten: 1251
Geregistreerd: 16-06-14
Woonplaats: apeldoorn

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-19 08:55

Hoi!

Sorry dat ik even niet op andere reageer, maar ik ben een poosje geleden opgelicht en ik baal er zo ontzettend van! Dus ik wil het graag even delen.

Mochten jullie via Pawshake of een andere site benaderd worden door ene Meneer Visser met zijn Vizsla hond Enzo, ik raad dit zeer af :D
Het is een ontzettend leuke hond die drie weken bij mij is geweest, maar er is niet betaald.
Op 24 mei is de hond gebracht, 14 juni opgehaald.
Op 20 mei zou hij het regelen via de site. Dat is niet gebeurd, en het werd elke dag uitgesteld. Toch kwam hij de hond gewoon brengen samen met zijn vrouw. Ik heb niet gehoord hoe ze heten van de voornaam, maar achternaam zou Visser zijn. Komen uit de bahama's, vrouw heeft een Amerikaans accent en hij Belgisch.

Ik heb elke keer geupdate maar daar werd al weinig op gereageerd. Enzo zou eerst twee weken blijven, op die vrijdag werd gebeld voor nog een week. Er was gezegd dat er al betaald was, maar vanuit een bank uit Londen en dat het geld vanzelf op mijn rekening kwam. Niet gebeurd uiteraard.
14 Werd hij opgehaald. De betaling zou toen ook contant gebeuren, werd van te voren nog gezegd.
Ik kom naar beneden met de hond, geen geld. Heel verhaal en smoesjes. Ik zei dat ik het toch wel heel vervelend vond. Toen deed hij zijn, waarschijnlijk neppe, Breitling horloge af als onderpand. Slaat natuurlijk nergens op. Ik ben hier veel te lief voor, dus heb de beste man laten gaan met de hond.

Het gaat om 400 euro. Er is nog twee weken lang beloofd dat er betaald zou worden, maar nu is het wel echt zo ver dat ik ook geen contact meer krijg.

Even mijn ei kwijt!

LilChar
Berichten: 1251
Geregistreerd: 16-06-14
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-19 09:00

Macs schreef:
Hoe is het hier met de aanvragen?
Ik heb laatst mijn profiel een klein beetje aangepast, na een jaar.
Nu kreeg ik een mail dat mijn profiel op inactief is gezet omdat er van alles niet klopte aan de tekst en foto's.
Ik heb er toen heel stom vlug over heen gelezen dus ik kwam er vandaag pas achter waarom mensen mijn profiel niet konden vinden. Loop dus best wel wat mis op deze manier... Deels eigen schuld maar omdat ik 2 zinnen aangepast heb mijn profiel dichtgooien..?


Wat irritant! Ik wil ook mijn tekst aanpassen maar door jouw berichtje durf ik het even nog niet aan eigenlijk haha.. Is het alweer opgelost bij jou ?

capopjekop
Berichten: 30612
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 10:14

Jeetje wat naar. Volgende keer hond maar in onderpand houden tot ze betalen. Heb je al aangifte gedaan?

Hier was het een tijd stil, maar nu momenteel 2 logeetjes. Het gaat echt heel goed met zijn 3e. Al is het wel een uitdaging om ze met zijn 3e uit te laten. Die van ons loopt netjes mee maar de gasten zijn van het lekker dromerig overal snuffelen :')

[ img ]

LilChar
Berichten: 1251
Geregistreerd: 16-06-14
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-19 10:36

capopjekop schreef:
Jeetje wat naar. Volgende keer hond maar in onderpand houden tot ze betalen. Heb je al aangifte gedaan?

Hier was het een tijd stil, maar nu momenteel 2 logeetjes. Het gaat echt heel goed met zijn 3e. Al is het wel een uitdaging om ze met zijn 3e uit te laten. Die van ons loopt netjes mee maar de gasten zijn van het lekker dromerig overal snuffelen :')

[ [url=m/n4Khsx.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ja dat had ik ook zeker moeten doen! Ik was alleen zo dom om al met het beest naar beneden te lopen, dus toen kon ik moeilijk weer terug naar boven toen ik merkte dat er niet betaald werd. Tenminste, dat durfde ik niet! Ik heb geen aangifte gedaan omdat het niet via de site betaald werd en dus ook eigenlijk zwart geld zou zijn. Dus dan heeft dat geen nut, heb ook niet iets tegen Pawshake gezegd omdat je het eigenlijk altijd via hun site moet regelen.


Wat een ontzettend leuke boefjes heb je daar zo met z'n drieën! Ze lijken goed te luisteren zo haha!

capopjekop
Berichten: 30612
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 10:40

Als je maar koekjes hebt haha.

Dat het niet via pawshake gaat maakt het niet meteen zwart geld he. Als jij het netjes als bij verdienste aangeeft bij je inkomensbelasting is het niet zwart.

Dure les voor de volgende keer dan maar..

Ik werd gesmst door de mensen waar ik vorig jaar lasy minut op hun dieren heb gepast of ik vanaf zondag weer kan. Ze reageren alleen erg traag. Ik zou denken dat je zo last minut even gas geeft. Of ze zoeken wellicht nog door voor een alternatief

marleen_usar
Berichten: 24620
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 11:36

Sommige baasjes hebben geen idee, ze denken dat er genoeg oppas is te vinden op het laatste moment. Ik hamer daar vaak echt op, wacht niet te lang want dan heb je kans dat je geen oppas hebt. Hier komen weer veel bejaarde hondjes, gisteren ging er 1 naar huis en toen hij kwam was hij net dood ziek geweest. Ook heeft hij suikerziekte, dus we hebben een week echt zorgen om hem gehad.

De baasjes wilden ook eigenlijk niet weg gaan, maar ik had ze overtuigd dat we het niet erg vonden om een zorgen hondje te hebben.

TrIjNiE__
Berichten: 2507
Geregistreerd: 05-03-11
Woonplaats: België

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 12:17

Jeetje zeg, wat een rotstreek dat ze gewoon niet betalen... :n

Ik heb het ook lekker druk, heb van 28 juni tot 28 juli altijd beestjes :) Nu 2 adressen, vanaf morgen 3! Veel paarden en nog wat honden en katten :D

I hope your day is as nice as your butt! ;)

marleen_usar
Berichten: 24620
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 14:45

Ik hoor net van iemand dat Pawshake geen mensen meer aan neemt omdat ze er genoeg hebben.

Macs
Berichten: 7615
Geregistreerd: 19-06-09

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 15:01

Nou das vervelend, maar ik zit al ruim een jaar op pawshake. En geen mail over gehad. Ben nog steeds niet herkeurd..
Of bedoelde je het gewoon ter informatie voor dit topic?

Maks :+:

marleen_usar
Berichten: 24620
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 15:10

Ik hoorde het van iemand die zich wilde aanmelden dat ging niet omdat ze er genoeg hadden.

Mariposa11
Berichten: 2862
Geregistreerd: 22-12-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 15:14

Ze zoeken alleen mensen die honden bij zichzelf in huis op kunnen vangen. En ze geven bij inschrijven geen garantie meer dat je profiel wordt goed gekeurd.
Staat op de site van pawshake..

Macs, Anders mss even mailtje sturen omdat je wel al langer lid bent?
Laatst bijgewerkt door Mariposa11 op 12-07-19 15:19, in het totaal 1 keer bewerkt

marleen_usar
Berichten: 24620
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 15:16

Ze wil aan huis oppassen dus in haar eigen huis, en toen werd er gezegd dat ze geen oppassers meer nodig hadden.

DezeNaam
Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 15:40

Dat is nu pas echt vreemd..?

Pawshake is erg handig om mensen te leren kennen maar soms twijfel ik toch, wat een gezeik is dit zelfs. Ook die 19% die altijd van je 'loon' afgehouden wordt voor de 'verzekering' tja... Ik vraag me af hoe die verzekering echt werkt, heb hem gelukkig nog nooit nodig gehad.
De vaste hond waarmee ik nu wandel boeken mij wel altijd via Pawshake, maar als mensen vragen om zo te betalen dan weiger ik dat echt niet.. Volgens mij zijn die mensen van de site ondertussen al stinkend rijk.

marleen_usar
Berichten: 24620
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 15:50

Ja mee eens hoor, daarom werk ik graag samen met Holidog.

capopjekop
Berichten: 30612
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 18:29

Voor een eerste afspraak is het idd wel handig. De mensen waar ik nu de dieren thuis verzorg hebben me dit jaar gewoon via mijn telefoon benadert ipv via de site.

Gisteren was een van de chins ontsnapt. Ik ben een half uur bezig geweest om hem weer in zijn kooi te krijgen. Zweet op mijn rug en hartslag van 120. Die beestjes houden niet van opgepakt worden en hij schoot steeds onder de bank. Uiteindelijk het badje op de bovenste verdieping gezet zodat zijn broer niet kon ontsnappen en toen een krat voor het hok gezet. Uiteindelijk huppelde hij zelf weer naar binnen. Voor de zekerheid de baasjes even gebeld, want hij had aan wat blaadjes lopen knabbelen. Ze waren blij dat ik belde om het te checken of er na dit avontuur nog actie nodig was. Gelukkig lopen ze bij hen ook regelmatig los, dus er was niks aan de hand. Maar ik had het toch banketstaaf gevonden als hij iets verkeerds had gegeten.

marleen_usar
Berichten: 24620
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-19 14:52

Ja dit zijn dingen die kunnen zo maar gebeuren ja dan schiet je even in de stress. Ik kwam laatst terug met 3 hondjes, mijn eigen 2 woefies en een kleine york. De riemen waren in elkaar gedraaid en toen ik dacht dat ze uit de knoop waren liet ik de riem van mijn hondje los. Omdat ik toch al bijna thuis was, maar het was de riem van het yorkie. Normaal luistert hij goed maar toen liep hij meteen weg. Pfff ik er rap achter aan gegaan, en ik kon gelukkig al snel op de riem trappen. Hier dragen ze zo,n track systeem om de nek, maar toch.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 14 bezoekers