Pawshake topic

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
marleen_usar
Berichten: 24641
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-19 22:13

Wat leuk een wolfshond.


marleen_usar
Berichten: 24641
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-19 20:22

Hier vandaag weer veel aanvragen, even de vraag wat er van over blijft maar het begint weer goed te lopen.

LilChar
Berichten: 1253
Geregistreerd: 16-06-14
Woonplaats: apeldoorn

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-19 23:58

Leuk jongens! Gaaf ook een wolfshond.
Fijn Marleen dat je weer wat aanvragen hebt. Gaan ze allemaal door?

Ik had net een kennismakingsgesprek met eigenaren van een keeshond achtige van 10 maanden, leuk beestje wel! En morgen komen mijn vaste oppashondjes, twee chihuahua's <3 Ze blijven drie dagen.

marleen_usar
Berichten: 24641
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 14:32

Keesjes zijn ook zo leuk, ik had 1 reactie terug van iemand en haar hondjes zouden in mei komen. Sorry voor de late reactie maar mijn oma is overleden dus ik had veel aan mijn hoofd. Of ze dit weekend konden komen. Ik schreef maandag terug dat dat oke is, maar nu niks meer terug gehoord.

marleen_usar
Berichten: 24641
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 14:27

Via Holidog een reactie een afspraak gemaakt, maar hij wilde mijn adres weten. Maar dat kan je niet sturen via Holidog. Als je dat doet wordt het bericht afgekeurd. Ze krijgen pas mijn informatie als ze lid zijn geworden, hoe moet ik lid worden. Ik weet dat niet dus dat zei ik ook, ik zei bel anders hun even op om het te vragen. Ja was een goed idee, maar daar na niks meer gehoord. Mensen denken echt dat je niks beters hebt te doen dan reageren op die flauwe kul die niks op lieverd.

LilChar
Berichten: 1253
Geregistreerd: 16-06-14
Woonplaats: apeldoorn

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-19 15:09

Mijn oppashondjes van vorige week!
Helaas weer naar huis, zijn allemaal erg leuk. Ik heb deze wel vaker dus dit zijn wel vaste klanten :)

[ img ]


[ img ]

LilChar
Berichten: 1253
Geregistreerd: 16-06-14
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-19 15:10

marleen_usar schreef:
Via Holidog een reactie een afspraak gemaakt, maar hij wilde mijn adres weten. Maar dat kan je niet sturen via Holidog. Als je dat doet wordt het bericht afgekeurd. Ze krijgen pas mijn informatie als ze lid zijn geworden, hoe moet ik lid worden. Ik weet dat niet dus dat zei ik ook, ik zei bel anders hun even op om het te vragen. Ja was een goed idee, maar daar na niks meer gehoord. Mensen denken echt dat je niks beters hebt te doen dan reageren op die flauwe kul die niks op lieverd.



Wat vervelend! Je zegt wel vaker dat je hier last van hebt, lijkt me echt vermoeiend.

Fair
Berichten: 3555
Geregistreerd: 18-01-12

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 19:56

Ik heb er nu eigenlijk last van dat ik bepaalde dieren enorm ga missen. Ik had laatst een eenmalige klus van maarliefst 5 dieren (2 katten, 3 honden) waar ik een tijdje op moest passen aan huis 12/7.

Het was slechts eenmalig wegens een vakantie van de eigenaren. Maar pff. In die tijd was ik zulke vriendjes met die diertjes geworden dat ik ze oprecht best wel mis. Ik ga ze natuurlijk niet een berichtje sturen of ik ze misschien weer eens mag zien. Maar pff, het doet me wel realiseren dat dit werk soms best moeilijk voor me is. :o ik hecht me zo aan diertjes en als je ze dan nooit meer ziet is soms echt lastig.

Maar ik zal wel raar zijn. :=

LilChar
Berichten: 1253
Geregistreerd: 16-06-14
Woonplaats: apeldoorn

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-19 20:06

Aah ik snap dat wel hoor Fair!
Maar wie weet komen ze over een half jaar of iets weer bij je terug als ze weer op vakantie gaan?
Ik had vorige zomer ook een hond, Boris, die was twee en een halve week bij mij. Heb me ook heel erg gehecht aan hem en hoop echt dat ik aanstaande zomer weer wordt gevraagd!

marleen_usar
Berichten: 24641
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 21:24

Dat hechten herken ik zeker, vorige zomer had ik een oudje in de opvang ik wist dat ik hem nooit meer zou zien. Een week nadat hij weer thuis was overleed hij.

marleen_usar
Berichten: 24641
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 23:10

Ik heb op Marktplaats een advertentie staan, ik was net op marktplaats staat daar een advertentie van een huiselijke opvang. Ik begon te lezen ik dacht huh dat is mijn tekst maar de foto,s kloppen niet. Gebruikt er dus een vrouw mijn tekst, ze heeft er iets aan gesleuteld. Dus heb ik haar een bericht gestuurd, of ze de tekst wil weg halen en een eigen tekst wil plaatsen?

DezeNaam
Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 03:26

Fair schreef:
Ik heb er nu eigenlijk last van dat ik bepaalde dieren enorm ga missen. Ik had laatst een eenmalige klus van maarliefst 5 dieren (2 katten, 3 honden) waar ik een tijdje op moest passen aan huis 12/7.

Het was slechts eenmalig wegens een vakantie van de eigenaren. Maar pff. In die tijd was ik zulke vriendjes met die diertjes geworden dat ik ze oprecht best wel mis. Ik ga ze natuurlijk niet een berichtje sturen of ik ze misschien weer eens mag zien. Maar pff, het doet me wel realiseren dat dit werk soms best moeilijk voor me is. :o ik hecht me zo aan diertjes en als je ze dan nooit meer ziet is soms echt lastig.

Maar ik zal wel raar zijn. :=

Dit herken ik erg... Had ook een Mechelaartje, ook al een iets oudere hond die regelmatig op bezoek kwam. Echt een schat van een beest, best nog groot voor een Mechelse herder en sliep samen met mij in een eenpersoonsbed. :+ Werd ik 's ochtends wakker met een hond die mij aan het spoonen was.. _O-
Helaas heb ik niks meer van de eigenaren gehoord. Ik weet nog dat ze mij de laatste keer vijf euro te veel gegeven hadden en dat ik die de volgende keer terug zou geven. Toen hadden ze nog eens een berichtje gestuurd of ze hem langs konden brengen voor het weekend, belden ze last minute toch terug af omdat de vrouw erg moe was door het werk. En daarna helaas niks meer gehoord... Vrees dat de hond overleden is of dat er toch iets serieus gebeurd is, aangezien ik hun nog een berichtje gestuurd had met nieuwjaar maar ik niks terug kreeg./=
Als ik foto's van hem zie (ook de 'knuffelfoto' met hem in bed) dan doet het toch zeker even pijn. :o

Ook wel bij alle andere honden waar ik een langere tijd op heb moeten passen. Heb bijna voor een jaar vaste oppashonden gehad dus uiteindelijk ga je ze zeker wel missen.. Zeker de Boerboel waar ik regelmatig bij bleef slapen (meestal een week lang) en de windhond waarmee ik drie keer per week ging wandelen, is toch altijd even afscheid nemen helaas.

marleen_usar
Berichten: 24641
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 15:45

Ik kreeg ooit een reactie, het ging om een klein hondje en dan voor een jaar. Dat vond ik echt veel te lang, want die wil je dan gewoon niet meer terug geven.

95Ellen
Berichten: 588
Geregistreerd: 25-09-12
Woonplaats: Rhenen

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 11:39

Hebben jullie 't nog druk nu met de voorjaarsvakantie? :)
Ik had m'n pawshake een tijd uit staan omdat ik het te druk had met afstuderen, maar heb 'm per 1 april weer op beschikbaar gezet. Maar er zijn inmiddels zo enorm veel pawshakers in Wageningen dat ik niet denk dat ik het druk krijg :p

marleen_usar
Berichten: 24641
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 12:56

Ik ga zelf weg volgende week, maar ik had ook geen aanvragen. Jammer dat er veel in jou buurt zitten.

Mariposa11
Berichten: 2863
Geregistreerd: 22-12-09

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 13:32

Ik heb er 1 met carnaval, en een eerste aanvraag via huisdierenoppas voor de zomervakantie..

Marleen jij doet via die site ook toch? Hoe regel jij dat met betalen? Contant? Ervoor of erna of helft ervoor en helft erna?

marleen_usar
Berichten: 24641
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 22:45

Ik vraag alles van te voren, stel er is iets dan willen ze misschien niet betalen.

Mariposa11
Berichten: 2863
Geregistreerd: 22-12-09

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 22:46

Thanks! Dat was idd ook wel mijn gedachte..

marleen_usar
Berichten: 24641
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 13:21

Vorige week moest iemand worden opgenomen ik ken haar dat scheelt. Via via hoorde ze dat ik opvang was,
Het ging heel snel allemaal dus maakte ze na een paar dagen het geld over.Voor zo iets maak ik een uitzondering.

Mariposa11
Berichten: 2863
Geregistreerd: 22-12-09

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 13:30

Ja als je iemand al kent en dan in zo'n situatie is dat idd anders :)

DezeNaam
Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 22:19

"Sorry, te veel loginpogingen vanaf dit IP-adres. Dit IP-adres is tijdelijk geblokkeerd. Probeer het opnieuw of vraag een nieuw wachtwoord aan."
What...? :')

DezeNaam
Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 01:00

Ik kreeg dus nog een bericht van iemand of ik MORGEN op hun vier maande oude puppy zou kunnen gaan passen want ze moesten beide gaan werken maar wouden hem nog niet zo lang alleen laten.. Bericht letterlijk vandaag gekregen rond de avond. Dat is ook optijd...

rayoow
Berichten: 3453
Geregistreerd: 16-02-09
Woonplaats: Belgie

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 01:13

Mijn account is ineens gedeactiveerd?
Nooit geen bericht van gehad of wat dan ook

Selka
Berichten: 8460
Geregistreerd: 15-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-19 17:27

Hoi iedereen, sorry dat ik kom binnenvallen maar ik werd op dit topic gewezen in mijn eigen topic ([BB] Revalidatie hond)

Onze hond is nu zo ver dat hij te goed is voor het revalidatiecentrum maar nog niet goed genoeg om alleen thuis te blijven als wij werken.

Is dit een situatie waarin pawshake een oplossing kan bieden denken jullie?

Alvast bedankt :)

StonedRomy
Berichten: 7540
Geregistreerd: 20-03-11
Woonplaats: onder een steen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-19 17:39

Selka schreef:
Hoi iedereen, sorry dat ik kom binnenvallen maar ik werd op dit topic gewezen in mijn eigen topic ([BB] Revalidatie hond)

Onze hond is nu zo ver dat hij te goed is voor het revalidatiecentrum maar nog niet goed genoeg om alleen thuis te blijven als wij werken.

Is dit een situatie waarin pawshake een oplossing kan bieden denken jullie?

Alvast bedankt :)


Ik denk het wel. Zo ga ik binnenkort helpen met een nestje pups die dan net geboren zijn.

Zou wel erg goed uitkijken wie je vraagt en bedenken of je je hond naar de oppas heen wilt brengen of iemand zoekt die bij jou thuis is gedurende de dag.

Never mind, said Hachiko each day. Here I wait, for my friend who's late. I will stay, just to walk beside you for one more day.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot, IzAw en 78 bezoekers