Verpleegkundige in opleiding!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
daphne_xxx
Berichten: 644
Geregistreerd: 25-02-12
Woonplaats: veenendaal

Re: Verpleegkundige in opleiding!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 15:48

Wat interne ziektebeelden? Ik heb even geteld en het zijn er minstens 70 en daarnaast kwamen er in de toets nog zo'n 20 nieuwe ziektebeelden voor die ik nog nooit gezien had en als je dan alles door elkaar haalt en dan ook nog allemaal nieuwe dingen ziet.
Ik was echt woest op mijzelf had de neiging om het computerscherm te pakken en hem het raam uit te gooien . Ik ging ook woest het lokaal uit :')

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Verpleegkundige in opleiding!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 16:49

Ik heb wel tips van mijn begeleiders gehad en zijn zeker wel punten waar ik wat mee kan (lastigste blijft wel het klinisch redeneren denk ik). Ik ga gewoon knallen en niet opgeven! Wil het heel graag halen.
Zit ook te denken om tegen die tijd eerst te beginnen als mbo v om eerst het werk onder de knie te krijgen voor ik met overstijgende taken begin. Maar eerst de stage maar eens halen :=

Ik heb geen flauw idee welke richting ik uit wil, vond het ziekenhuis het leukst tot nu toe, maar dat niveau lag voor mij eigenlijk ook te hoog, had al genoeg moeite met de dagelijkse dingen zonder dat ik hele complexe patiënten had.. dat schakelen en het overzicht behouden en het klinisch redeneren waren daar mijn grootste punten.
Ik had alles hierop ingezet, maar dat valt ook tegen.. vgz en ggz vind ik niks, dus ja wat ik hierna moet :?
Ze bieden bij een thuiszorgorganisatie hier ook traineeships aan tot wijkverpleegkundige, maar dan begin je wel al als hbo. M’n collega’s hier zijn alleen allemaal behoorlijk negatief over die organisatie.

Brittjuh97

Berichten: 964
Geregistreerd: 17-05-10
Woonplaats: Obdam

Re: Verpleegkundige in opleiding!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-19 23:35

Jeetje, er word weer lekker bij gepraat.
wanneer verwachten jullie je diploma? ik (als alles goed gaat) ergens in januari.

ik moet nog 3/4 opdrachten en mn scriptie afronden, en dat ik 2 maanden ;(
begin hem nu wel te knijpen, waarom ben ik niet gewoon eerder begonnen |o |o |o
nja weet ook wel waarom, heb 1,5 jaar gevochten om niet tegen gewerkt te worden. alles werd afgekeurd, toetsen wilde niet lukken en ik mocht niet beginnen met mn verpleegtechnische handelingen af te toetsen ( ik kom in de gehandicapten simpelweg gewoon weinig handelingen tegen.. ). Uiteindelijk heb ik het voor elkaar gekregen en heb ik in september de laatste afgetoetst wat gewoon heel veel rust geeft.
ondertussen word ik ook niet meer tegen gewerkt en zijn mn cijfers goed, dus dat geeft ook weer rust.

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Verpleegkundige in opleiding!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-19 14:18

Ik hoop mijn diploma in februari te ontvangen :)

Scriptie is zo rot! Heeft mij echt bloed zweet en tranen gekost

LizMD

Berichten: 5901
Geregistreerd: 18-06-04

Re: Verpleegkundige in opleiding!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-19 16:59

Ik hoop mijn diploma zomer 2022 te hebben :')

Eloya

Berichten: 5189
Geregistreerd: 27-12-14
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-19 17:26

Ik hoop mijn diploma juni 2020 te behalen

Hier gaat het opzich wel redelijk. Na mijn 1e aanrijding heb ik 6 weken daarna een 2e heftigere aanrijding gehad. Hierbij flink wat letsel aan mijn rug en knie qua spieren/banden en herstel. Dus stage schoot er een beetje bij in. Dit begint nu allemaal wat te lopen.
1e weken was ook erg onwennig op stage omdat er erg weinig structuur is op de afdeling en ik het lastig vond mijn plekje te vinden. Het is op de HIC waar ik loop een beetje hollen of stilstaan dus ene dag kan het mega druk zijn en andere dag niets te doen.

Nu begin ik wel meer te landen hier, weet ik dat ik ook prima even met mijn laptop op de bank kan gaan zitten en dat dat niet erg is. Zolang je maar een open houding houd voor de cliënten dat ze je kunnen opzoeken als ze je nodig hebben.
School loopt op zich goed, cijfers zijn goed (1vak een 7, rest allemaal boven de 7,5)
Nu veel bezig met examens (vth, lint examens, zicht op zorg, methodisch werken en branche specifieke ggz examens) En probeer hier een beetje overzicht en planning in te krijgen. Ben nu eerst bezig met de vth handelingen aftoetsen op school. dan is dat deel tenminste klaar.
Voor een paar vakken nu met opdrachten bezig, folder maken voor psychopathologie, grote opdracht klinisch redeneren voor ibo-vp. Voor de mark bakker methode.

Ik ben wel aangenomen op mijn vorige stage, dus kan wel vast ervaring op doen als medewerker begeleider in de ouderen psychiatrie (doe eigenlijk alles als vpk, dus kan er veel leren!) En verdien er nog wat mee.

@Yvanka, hopelijk gaat je stage wat meer vlotten, lijkt mij wel lastig als je nog niet goed weet wat je wilt gaan doen na de studie. Thuiszorg is erg afhankelijk van je team en cliënten groep heb ik gemerkt hoe leuk en interessant het is.

@Daphne, balen van je toets! volgende keer beter!

@Blacky, fijn dat ze zo met je meedenken op je nieuwe plek!

PeerAppel

Berichten: 3943
Geregistreerd: 06-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-19 18:37

LizMD, wat balen van die toets zeg! En dan de rekentoets niet halen. Zit je niet mee :n
Blacky94, ooh heftig! :oo Fijn dat je langzaam weer kunt opbouwen nu.
daphne_xxx, gefeliciteerd met je P!
Yvankaxx, wat balen dat het weer niet zo goed loopt. Dat overstijgende lijkt me ook wel lastig inderdaad. :=
Brittjuh97, heb je al enig idee waar je je scriptie over gaat doen?
Eloya, wat heftig 2 aanrijdingen in korte tijd! Kan me voorstellen dat stage dan even geen prioriteit meer is. Gelukkig dat het nu weer een beetje op gang komt.

Hier gaat het goed! Zit nu in het 3e jaar van niveau 4 en loop stage in de thuiszorg. Ligt me veeeeel beter dan mijn vorige stage (somatische afdeling verpleeghuis) en vloog ook zo door mijn stageopdrachten heen waardoor ik in overleg mijn tussenevaluatie bijna een volledige maand heb mogen vervroegen. *\o/* 'Go' gekregen dus ik heb nu heerlijk tot eind januari de tijd voor mijn examens.

Ik hoop in juli 2021 mijn diploma in ontvangst te nemen.

Gowlan
Berichten: 4976
Geregistreerd: 21-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-19 19:30

LizMD schreef:
Ik hoop mijn diploma zomer 2022 te hebben :')

+ 1 :')

Biscuitje

Berichten: 1235
Geregistreerd: 04-03-12

Re: Verpleegkundige in opleiding!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-19 20:56

Succes iedereen met scripties en toetsen!

Ik ben dus Sam, 1e jaars student HBO Verpleegkunde aan het InHolland Alkmaar. Tot nu bevalt de opleiding erg goed. De eerste periode stonden de vitale functies centraal, komende week de laatste week van deze periode.
Ik heb morgen mijn eerste tentamen, Biomedisch Verpleegkundige kennis. Ik ben naar alle lessen geweest, alle E-learnings gemaakt, samenvattingen geleerd en Juf Danielle filmpjes gekeken, maar ik ben wel super zenuwachtig. Ik ben niet zo goed in meerkeuze... :\
Verder nog een gesprek voor PPO (persoonlijke en professionele ontwikkeling) en een casus simulatie met acteur waar ik wordt beoordeeld op mijn anamnese en een meting moet verrichten. Spannend weekje dus!
Periode 2 begin ik met stage lopen in de gehandicaptenzorg, heel veel zin in!

Taifoen

Berichten: 1031
Geregistreerd: 03-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-19 21:12

Biscuitje schreef:
Succes iedereen met scripties en toetsen!

Ik ben dus Sam, 1e jaars student HBO Verpleegkunde aan het InHolland Alkmaar. Tot nu bevalt de opleiding erg goed. De eerste periode stonden de vitale functies centraal, komende week de laatste week van deze periode.
Ik heb morgen mijn eerste tentamen, Biomedisch Verpleegkundige kennis. Ik ben naar alle lessen geweest, alle E-learnings gemaakt, samenvattingen geleerd en Juf Danielle filmpjes gekeken, maar ik ben wel super zenuwachtig. Ik ben niet zo goed in meerkeuze... :
Verder nog een gesprek voor PPO (persoonlijke en professionele ontwikkeling) en een casus simulatie met acteur waar ik wordt beoordeeld op mijn anamnese en een meting moet verrichten. Spannend weekje dus!
Periode 2 begin ik met stage lopen in de gehandicaptenzorg, heel veel zin in!


Heel veel succes met je tentamen morgen! Het eerste tentamen is altijd spannend. Gewoon logisch nadenken morgen, komt goed :)
Als je nog vragen hebt over de opleiding mag je me een PB sturen! Ik doe dezelfde opleiding bij Inholland Amsterdam, nu 3e jaar.

Biscuitje

Berichten: 1235
Geregistreerd: 04-03-12

Re: Verpleegkundige in opleiding!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-19 21:27

Lief, dankje! :)

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Verpleegkundige in opleiding!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-19 22:28

Succes met je tentamens!

daphne_xxx
Berichten: 644
Geregistreerd: 25-02-12
Woonplaats: veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-19 23:12

Gowlan schreef:
LizMD schreef:
Ik hoop mijn diploma zomer 2022 te hebben :')

+ 1 :')

+ 2 :')


Succes Sam! Rustig en logisch nadenken. Het klinkt alsof je je goed hebt voorbereidt en meer kan je, op dit moment, niet doen!

Lisette1987

Berichten: 1514
Geregistreerd: 13-10-06
Woonplaats: beekbergen!!

Re: Verpleegkundige in opleiding!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 12:42

Ik zit nu in de toetsweek, verpleegkundig rekenen en het verteringsstelsel..

ik hoop komende zomer mijn diploma te krijgen

Brittjuh97

Berichten: 964
Geregistreerd: 17-05-10
Woonplaats: Obdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-19 15:48

Biscuitje schreef:
Succes iedereen met scripties en toetsen!

Ik ben dus Sam, 1e jaars student HBO Verpleegkunde aan het InHolland Alkmaar. Tot nu bevalt de opleiding erg goed. De eerste periode stonden de vitale functies centraal, komende week de laatste week van deze periode.
Ik heb morgen mijn eerste tentamen, Biomedisch Verpleegkundige kennis. Ik ben naar alle lessen geweest, alle E-learnings gemaakt, samenvattingen geleerd en Juf Danielle filmpjes gekeken, maar ik ben wel super zenuwachtig. Ik ben niet zo goed in meerkeuze... :
Verder nog een gesprek voor PPO (persoonlijke en professionele ontwikkeling) en een casus simulatie met acteur waar ik wordt beoordeeld op mijn anamnese en een meting moet verrichten. Spannend weekje dus!
Periode 2 begin ik met stage lopen in de gehandicaptenzorg, heel veel zin in!


Oh je zit lekker dichtbij! waar mag je stage lopen in de gehandicaptenzorg? Ik heb in de buurt van Alkmaar ook stage's gedaan en gewerkt tijdens mijn vorige opleiding!

Heel veel succes, alles gaat lukken!

Brittjuh97

Berichten: 964
Geregistreerd: 17-05-10
Woonplaats: Obdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-19 15:51

PeerAppel schreef:
LizMD, wat balen van die toets zeg! En dan de rekentoets niet halen. Zit je niet mee :n
Blacky94, ooh heftig! :oo Fijn dat je langzaam weer kunt opbouwen nu.
daphne_xxx, gefeliciteerd met je P!
Yvankaxx, wat balen dat het weer niet zo goed loopt. Dat overstijgende lijkt me ook wel lastig inderdaad. :=
Brittjuh97, heb je al enig idee waar je je scriptie over gaat doen?
Eloya, wat heftig 2 aanrijdingen in korte tijd! Kan me voorstellen dat stage dan even geen prioriteit meer is. Gelukkig dat het nu weer een beetje op gang komt.

Hier gaat het goed! Zit nu in het 3e jaar van niveau 4 en loop stage in de thuiszorg. Ligt me veeeeel beter dan mijn vorige stage (somatische afdeling verpleeghuis) en vloog ook zo door mijn stageopdrachten heen waardoor ik in overleg mijn tussenevaluatie bijna een volledige maand heb mogen vervroegen. *\o/* 'Go' gekregen dus ik heb nu heerlijk tot eind januari de tijd voor mijn examens.

Ik hoop in juli 2021 mijn diploma in ontvangst te nemen.


Ik hou mijn scriptie over Laccs. De meeste mensen zullen deze methode niet herkennen. Dit gebruiken wij op het werk sinds een jaar, gecombineerd met Gentle teaching en ' geef me de 5' .
http://www.laccsprogramma.nl via deze site kun je veel informatie krijgen over Laccs.
Ik ben trouwens ook van mening dat dit niet alleen voor EVMB clienten gebruikt kan worden, maar ook richting de ouderenzorg en met name op de PG afdelingen etc.

Mijn onderzoek vraag is: Kan ik als verpleegkundige, een positieve bijdrage leveren aan het toepassen en implementeren van Laccs en hoe kan ik mijn collega’s hierin motiveren.

Laccs is een hele simpele methode en voor iedereen toepasbaar. alleen mijn fout is dat ik te moeilijk denk :')

Blacky94

Berichten: 3478
Geregistreerd: 07-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 19:14

Brittjuh97 schreef:
alleen mijn fout is dat ik te moeilijk denk :')

Story of my life _O- |o

Daphne, oh oeps... :') Maar herkenbaar idd. Wat mij vaak geholpen heeft is om onbekende ziektebeelden zoveel mogelijk te ontleden en dan maar proberen het meest logische antwoord te kiezen. Maar ook dan blijft het soms lastig...
Yvanka, fijn dat je wel wat met die tips kan! En evt in het ziekenhuis een afdeling zoals de dagbehandeling? Wat minder acute zorg maar wel beginnen met ervaring op doen? Lijkt me wel lastig zeg, als je niet zo goed weet welke kant je op wil.
Brittjuh, en desnoods verlengen, is dat geen optie? Wel fijn dat je inmiddels niet meer tegengewerkt wordt, dat zal ook een hoop tijd en energie gekost hebben kan ik mij zo voorstellen! En wat een leuk onderwerp voor je scriptie! Ik kende het inderdaad niet, maar het klinkt wel interessant! Hopelijk kan je er wat leuks mee bereiken! :)
Eloya, jeetje, wat heftig zeg 2x in korte tijd! Fijn dat het wel langzaam aan wat beter gaat en dat je stage begint te lopen! En goede cijfers joh! Succes met je examens en gefeliciteerd met je baan! :)
PeerAppel, goed bezig! Lekker dat het allemaal zo vlot loopt! Veel succes alvast met je examens! :)
Biscuitje, hoe ging je eerste examen? En wat de rest ook al zei, het is heel normaal om zenuwachtig te zijn! Zeker bij je eerste examens moet je vaak toch even doorkrijgen wat er van je verwacht wordt :) En idd zoveel mogelijk logisch na blijven denken! Dat heeft mij al zo vaak gered op examens := :')

Ik hoop ergens tussen september 2020 en februari 2021 af te studeren. Heb elke 2 maanden een deadline waar ik voor zou kunnen kiezen, dus ik ben klaar wanneer ik klaar ben :')

Ik kwam trouwens dit gister tegen en dat wilde ik ook even hier delen. Mocht iemand in zo'n situatie terechtkomen zeg er alsjeblieft wat van!
https://www.ad.nl/binnenland/fnv-opent- ... ~a414811c/
Laatst bijgewerkt door Blacky94 op 04-11-19 19:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Biscuitje

Berichten: 1235
Geregistreerd: 04-03-12

Re: Verpleegkundige in opleiding!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 19:20

Het ging wel aardig, ik hoop dat ik 70% goed heb, maar ik moet het dus nog allemaal afwachten. Anders is het ook geen ramp, er moeten best veel studenten deze herkansen vertelde mijn docente.

daphne_xxx
Berichten: 644
Geregistreerd: 25-02-12
Woonplaats: veenendaal

Re: Verpleegkundige in opleiding!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 20:01

Oeehh Ellen! Wat leuk dat mijn onderzoek op dit moment gaat over leeromgeving van studenten in de thuiszorg. Past dit artikel perfect bij!
:j

Brittjuh97

Berichten: 964
Geregistreerd: 17-05-10
Woonplaats: Obdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-19 21:44

Blacky94 schreef:
Brittjuh97 schreef:
alleen mijn fout is dat ik te moeilijk denk :')

Story of my life _O- |o

Daphne, oh oeps... :') Maar herkenbaar idd. Wat mij vaak geholpen heeft is om onbekende ziektebeelden zoveel mogelijk te ontleden en dan maar proberen het meest logische antwoord te kiezen. Maar ook dan blijft het soms lastig...
Yvanka, fijn dat je wel wat met die tips kan! En evt in het ziekenhuis een afdeling zoals de dagbehandeling? Wat minder acute zorg maar wel beginnen met ervaring op doen? Lijkt me wel lastig zeg, als je niet zo goed weet welke kant je op wil.
Brittjuh, en desnoods verlengen, is dat geen optie? Wel fijn dat je inmiddels niet meer tegengewerkt wordt, dat zal ook een hoop tijd en energie gekost hebben kan ik mij zo voorstellen! En wat een leuk onderwerp voor je scriptie! Ik kende het inderdaad niet, maar het klinkt wel interessant! Hopelijk kan je er wat leuks mee bereiken! :)
Eloya, jeetje, wat heftig zeg 2x in korte tijd! Fijn dat het wel langzaam aan wat beter gaat en dat je stage begint te lopen! En goede cijfers joh! Succes met je examens en gefeliciteerd met je baan! :)
PeerAppel, goed bezig! Lekker dat het allemaal zo vlot loopt! Veel succes alvast met je examens! :)
Biscuitje, hoe ging je eerste examen? En wat de rest ook al zei, het is heel normaal om zenuwachtig te zijn! Zeker bij je eerste examens moet je vaak toch even doorkrijgen wat er van je verwacht wordt :) En idd zoveel mogelijk logisch na blijven denken! Dat heeft mij al zo vaak gered op examens := :')

Ik hoop ergens tussen september 2020 en februari 2021 af te studeren. Heb elke 2 maanden een deadline waar ik voor zou kunnen kiezen, dus ik ben klaar wanneer ik klaar ben :')

Ik kwam trouwens dit gister tegen en dat wilde ik ook even hier delen. Mocht iemand in zo'n situatie terechtkomen zeg er alsjeblieft wat van!
https://www.ad.nl/binnenland/fnv-opent- ... ~a414811c/


Verlengen is geen probleem. Alleen mijn plan was om na mijn opleiding een huis te kopen, dat moet dan nog even op zich wachten. Maar zoals ik mezelf ken, word het geen verlenging :)

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 10:23

Blacky94 schreef:
Brittjuh97 schreef:
alleen mijn fout is dat ik te moeilijk denk :')

Story of my life _O- |o

Daphne, oh oeps... :') Maar herkenbaar idd. Wat mij vaak geholpen heeft is om onbekende ziektebeelden zoveel mogelijk te ontleden en dan maar proberen het meest logische antwoord te kiezen. Maar ook dan blijft het soms lastig...
Yvanka, fijn dat je wel wat met die tips kan! En evt in het ziekenhuis een afdeling zoals de dagbehandeling? Wat minder acute zorg maar wel beginnen met ervaring op doen? Lijkt me wel lastig zeg, als je niet zo goed weet welke kant je op wil.
Brittjuh, en desnoods verlengen, is dat geen optie? Wel fijn dat je inmiddels niet meer tegengewerkt wordt, dat zal ook een hoop tijd en energie gekost hebben kan ik mij zo voorstellen! En wat een leuk onderwerp voor je scriptie! Ik kende het inderdaad niet, maar het klinkt wel interessant! Hopelijk kan je er wat leuks mee bereiken! :)
Eloya, jeetje, wat heftig zeg 2x in korte tijd! Fijn dat het wel langzaam aan wat beter gaat en dat je stage begint te lopen! En goede cijfers joh! Succes met je examens en gefeliciteerd met je baan! :)
PeerAppel, goed bezig! Lekker dat het allemaal zo vlot loopt! Veel succes alvast met je examens! :)
Biscuitje, hoe ging je eerste examen? En wat de rest ook al zei, het is heel normaal om zenuwachtig te zijn! Zeker bij je eerste examens moet je vaak toch even doorkrijgen wat er van je verwacht wordt :) En idd zoveel mogelijk logisch na blijven denken! Dat heeft mij al zo vaak gered op examens := :')

Ik hoop ergens tussen september 2020 en februari 2021 af te studeren. Heb elke 2 maanden een deadline waar ik voor zou kunnen kiezen, dus ik ben klaar wanneer ik klaar ben :')

Ik kwam trouwens dit gister tegen en dat wilde ik ook even hier delen. Mocht iemand in zo'n situatie terechtkomen zeg er alsjeblieft wat van!
https://www.ad.nl/binnenland/fnv-opent- ... ~a414811c/


Ik probeer het nu eerst wat los te laten, eersten stage maar eens halen en dan zie ik dan wel weer.
Jammer alleen dat ik nu wel iig 2 dagen thuis zit omdat ik zondag een auto-ongeluk heb gehad. Eerst daarvan bijkomen voor ik weer op route kan.. maar probeer nu wel een inhaalslag te maken met schoolopdrachten voor zover ik me kan concentreren.

Brittjuh97

Berichten: 964
Geregistreerd: 17-05-10
Woonplaats: Obdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-19 13:58

Nou jongens! ik kan zeggen dat mijn scriptie bijna af is en dat mijn laatste opdracht bijna af is! een maand geleden dacht ik nog aan verlengen, maar zoals hoe het er nu uit ziet kan ik 28 januari gewoon mijn diploma ophalen!

Lisette1987

Berichten: 1514
Geregistreerd: 13-10-06
Woonplaats: beekbergen!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 17:02

*\o/* verpleegtechnisch rekenen gehaald en voor de andere toets een 8.3!

Britt goed bezig!

LizMD

Berichten: 5901
Geregistreerd: 18-06-04

Re: Verpleegkundige in opleiding!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 17:10

Goed bezig meiden!!

Brittjuh97

Berichten: 964
Geregistreerd: 17-05-10
Woonplaats: Obdam

Re: Verpleegkundige in opleiding!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-19 20:38

Netjes Lisette,

Bij mij is er 1 probleem die mijn werk begeleider en ik opgelost hebben, alleen wachten we nog op goedkeuring vanuit school. het word namelijk best lastig om binnen de tijdsperk die school heeft dat ze alles willen hebben mijn eind opdracht op het werk te presenteren, toen bedachten we dat een paar collega's naar school kunnen komen als ik hem daar heb.