Grafisch vormgevers, webdesigners, illustrators etc.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Fair
Berichten: 3555
Geregistreerd: 18-01-12

Re: Grafisch vormgevers, webdesigners, illustrators etc.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 13:31

Vimexx.

16,- voor een jaar.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 13:39

Ben wel benieuwd ook naar wat je bij de rest allemaal krijgt voor het bedrag. Ik ga eens kijken :D

Je hebt bij hosting2Go ook nog 100 per jaar en dat is echt een groot pakket.

Ik zit echt al eeuwen bij Hosting2Go.. jaartje of 10 minimaal :')

En om de naam (en ook niet duur) vind ik dit ook een leuk bedrijf: https://kaashosting.nl/webhosting

IMANDRA
Berichten: 9798
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 14:43

Hanafubuki schreef:
Ben wel benieuwd ook naar wat je bij de rest allemaal krijgt voor het bedrag. Ik ga eens kijken :D

Je hebt bij hosting2Go ook nog 100 per jaar en dat is echt een groot pakket.

Ik zit echt al eeuwen bij Hosting2Go.. jaartje of 10 minimaal :')

En om de naam (en ook niet duur) vind ik dit ook een leuk bedrijf: https://kaashosting.nl/webhosting


Ja als je veel ruimte etc. nodig hebt is dat misschien wel handig, maar mijn portfoliootje is niet zo groot :))

The greatest obstacle to discovery is not ignorance it is the illusion of knowledge.
- Daniel J. Boorstin

Anoniem

Re: Grafisch vormgevers, webdesigners, illustrators etc.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 14:44

Uhuh :))

Ik heb eigenlijk al heel lang geen portfolio meer.. solliciteer ook niet zo veel :))

Hebben jullie werk zichtbaar? vind ik wel leuk :D

IMANDRA
Berichten: 9798
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 14:45

Hanafubuki schreef:
Uhuh :))

Ik heb eigenlijk al heel lang geen portfolio meer.. solliciteer ook niet zo veel :))

Hebben jullie werk zichtbaar? vind ik wel leuk :D


Ik PB wel even, vind het niet zo chill het openbaar te zetten :))

The greatest obstacle to discovery is not ignorance it is the illusion of knowledge.
- Daniel J. Boorstin

Anoniem

Re: Grafisch vormgevers, webdesigners, illustrators etc.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 14:45

:D

Ben benieuwd! Leuk!

Kiki1995
Berichten: 1077
Geregistreerd: 14-01-15
Woonplaats: Achterhoek

Re: Grafisch vormgevers, webdesigners, illustrators etc.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 10:26

Ik zit zelf bij Vimexx na het hele Versia debacle :')
Ben goed genaaid door die gasten

Things never happen the same way twice, dear one.

IMANDRA
Berichten: 9798
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 10:47

Kiki1995 schreef:
Ik zit zelf bij Vimexx na het hele Versia debacle :')
Ben goed genaaid door die gasten


Ik ben toevallig net geswitched naar Vimexx! Had Versio heel boos bericht en toen boden ze aan om 11 maanden hosting terug te betalen als ik echt wilde switchen.

The greatest obstacle to discovery is not ignorance it is the illusion of knowledge.
- Daniel J. Boorstin

Kyrseltje
Berichten: 8731
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: Wenum-Wiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-19 21:04

Via de zoekfunctie kwam ik op dit topic uit. Ik ben opzoek naar iemand die (voor een kleine bijdrage) een logo wilt ontwerpen voor mijn moeders B&B. Dit logo zal op mijn wedstrijd spullen worden gedrukt.
Het ontwerp is er al alleen is dit met de hand gemaakt en niet digitaal. Dus dit zou omgezet moeten worden naar een digitaal bestand.

Zit er toevallig in dit topic iemand die dit voor mij zou willen doen?

Kiki1995
Berichten: 1077
Geregistreerd: 14-01-15
Woonplaats: Achterhoek

Re: Grafisch vormgevers, webdesigners, illustrators etc.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 13:53

Ik zit erg in de stress op dit moment. Afstuderen komt er aan (diploma heb ik al in de pocket) maar wat hierna? Mijn huidige stage bied me misschien een baan aan maar die is nog niet zeker. Wat als dat niks wordt?
Mijn studiefinanciering stopt per 1 juli en dan zit ik dus zonder inkomen. Kan je als student WW aanvragen? Ben op dit moment heel erg zoekende naar wat ik allemaal voor elkaar moet maken en heb honderdduizend 'wat als het fout gaat' plannen :')

Things never happen the same way twice, dear one.

Anoniem

Re: Grafisch vormgevers, webdesigners, illustrators etc.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 14:10

Je kunt toch op zoek gaan naar een baan voor die tijd? Ik zou niet van uitgaan dat je zomaar een WW kunt aanvragen want als 23 jaar (1995) jarig persoon zijn er 10001 banen die je kunt aannemen op dit moment.

Courses
Berichten: 9944
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Re: Grafisch vormgevers, webdesigners, illustrators etc.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 12:39

Plus WW is alleen aan te vragen als je daarvoor minimaal een half jaar in vaste dienst gewerkt hebt. Alleen maar een WW op basis hiervan aanvragen vind ik nogal .. makkelijk. Je kan toch gewoon solliciteren?

IMANDRA
Berichten: 9798
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 16:39

Courses schreef:
Plus WW is alleen aan te vragen als je daarvoor minimaal een half jaar in vaste dienst gewerkt hebt. Alleen maar een WW op basis hiervan aanvragen vind ik nogal .. makkelijk. Je kan toch gewoon solliciteren?


Klopt.

En de jongerenversie van WW kan je doen... maar dan wordt wel van je verwacht dat je letterlijk elke baan aanneemt waar zij mee aankomen. Dus ook burgertjes bakken bij de mac bijv.

Ik zou gewoon gaan solliciteren, desnoods ga je even iets doen wat niet helemaal je ding is maar waarmee je toch inkomen hebt. Je kan gedurende het werk daar altijd nog doorzoeken naar je droombaan. Zo heb ik het ook gedaan!

The greatest obstacle to discovery is not ignorance it is the illusion of knowledge.
- Daniel J. Boorstin

Courses
Berichten: 9944
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Re: Grafisch vormgevers, webdesigners, illustrators etc.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 10:30

Ik ben op dit moment met een best wel tof edit project bezig, het resultaat is echt boven mijn verwachting eigenlijk qua afwerking :+ Ik deed wel vaker editen in opdracht maar dit was wel even next level voor mij :+

IMANDRA
Berichten: 9798
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Re: Grafisch vormgevers, webdesigners, illustrators etc.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 11:13

Oh tof! Is niet iets wat je hier kan delen zeker :))

The greatest obstacle to discovery is not ignorance it is the illusion of knowledge.
- Daniel J. Boorstin

Kiki1995
Berichten: 1077
Geregistreerd: 14-01-15
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 13:20

Courses schreef:
Plus WW is alleen aan te vragen als je daarvoor minimaal een half jaar in vaste dienst gewerkt hebt. Alleen maar een WW op basis hiervan aanvragen vind ik nogal .. makkelijk. Je kan toch gewoon solliciteren?


Het gaat me er meer om dat ik straks niet een maand zonder geld zit, ik heb gewoon vaste lasten die ik moet betalen. Heb het voordeel dat ik nog thuis woon, dus het is te overzien.
Ik heb gelezen dat studenten recht hebben op een aantal maanden WW als ze uit school komen. Maar dat moet ik beter uitzoeken. Ik ben echt niet van plan om lekker op m'n reet te zitten en mijn hand op te houden, maar ik zal denk ik wel een maand of wat zonder geld zitten.

Things never happen the same way twice, dear one.

Quebelle
Berichten: 7621
Geregistreerd: 08-03-09
Woonplaats: België

Re: Grafisch vormgevers, webdesigners, illustrators etc.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 14:12

Maar waarom solliciteer je gewoon niet?

things get broken, and sometimes they get repaired,
and in most cases, you realize that no matter what gets damaged,
life rearranges itself to compensate for your loss, sometimes wonderfully

Anoniem

Re: Grafisch vormgevers, webdesigners, illustrators etc.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 18:23

Ik snap je niet, zoek gewoon een baan zoals 99% van de studenten?

Ga in de horeca, ga naar de McDonalds, ga schoonmaken.... Je kunt nu toch gaan solliciteren en dan heb je over 4 weken zeker een baan. Check Temper, indeed, facebook... Een WW is letterlijk gratis geld dan, ipv het uitzoeken hoe en wat zou ik lekker je CV gaan rondsturen.

Kiki1995
Berichten: 1077
Geregistreerd: 14-01-15
Woonplaats: Achterhoek

Re: Grafisch vormgevers, webdesigners, illustrators etc.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 22:28

Omdat ik aankomende dinsdag een gesprek heb voor een baan. Ik kan op dit moment niet solliciteren omdat dat gesprek loopt. Bovengenoemd is een "wat als" optie. In mijn regio zijn op dit moment niet veel banen in de richting grafisch vormgever en ik ga niet naar de randstad verhuizen voor een baan. Als aankomende week op niks uitloopt dan ga ik idd zoeken in de regio

Things never happen the same way twice, dear one.

IMANDRA
Berichten: 9798
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 22:50

Kiki1995 schreef:
Omdat ik aankomende dinsdag een gesprek heb voor een baan. Ik kan op dit moment niet solliciteren omdat dat gesprek loopt. Bovengenoemd is een "wat als" optie. In mijn regio zijn op dit moment niet veel banen in de richting grafisch vormgever en ik ga niet naar de randstad verhuizen voor een baan. Als aankomende week op niks uitloopt dan ga ik idd zoeken in de regio


Hoezo kan je niet solliciteren omdat een gesprek loopt? Je hebt sowieso proeftijd en bij bijv. een uitzendbureau heb je geen minimum opzegtijd.

The greatest obstacle to discovery is not ignorance it is the illusion of knowledge.
- Daniel J. Boorstin

Xyris
Berichten: 9447
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Re: Grafisch vormgevers, webdesigners, illustrators etc.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 23:58

Kansen spreiden.

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

Courses
Berichten: 9944
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 01:08

Kiki1995 schreef:
Courses schreef:
Plus WW is alleen aan te vragen als je daarvoor minimaal een half jaar in vaste dienst gewerkt hebt. Alleen maar een WW op basis hiervan aanvragen vind ik nogal .. makkelijk. Je kan toch gewoon solliciteren?


Het gaat me er meer om dat ik straks niet een maand zonder geld zit, ik heb gewoon vaste lasten die ik moet betalen. Heb het voordeel dat ik nog thuis woon, dus het is te overzien.
Ik heb gelezen dat studenten recht hebben op een aantal maanden WW als ze uit school komen. Maar dat moet ik beter uitzoeken. Ik ben echt niet van plan om lekker op m'n reet te zitten en mijn hand op te houden, maar ik zal denk ik wel een maand of wat zonder geld zitten.


Maar als je nu al weet dat die mogelijkheid er is dan plan je dat toch in? Ik mis het probleem een beetje.

Er is werk in overvloed, het word bijna zomer dus elke vorm van hospitality heeft wel mensen nodig. Dan doe je tijdelijk even iets anders, prima toch?

En ik snap je beredenering over een gesprek hebben en niet kunnen solliciteren ook niet helemaal. Kansen spreiden is vrij normaal? Als je alles op één gesprek gooit is de kans 50/50 dat het fout gaat. Je moet er zélf ook voor werken, niet hopen dat het goed komt. Ik heb oprecht nog nooit gehoord van een WW als je net van je studie afkomt, ben benieuwd waar dat vandaan komt en wat de reden daarachter is mocht daar echt een regeling voor zijn. Je zegt zelf niet makkelijk geld te willen vangen maar je beredenering klinkt daar niet helemaal naar :)

Courses
Berichten: 9944
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 01:10

IMANDRA schreef:
Oh tof! Is niet iets wat je hier kan delen zeker :))


Wanneer het gepubliceerd is wellicht wel! Zal het eens navragen, zou het wel tof vinden om het uiteindelijk ook wel te kunnen delen maar weet niet of ik m’n ‘aandeel’ echt kan claimen. Het is al een tijdje geleden dat ik echt bezig ben geweest met commerciele retouch klussen dus het is weer even wakker worden :Y)

IMANDRA
Berichten: 9798
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 10:20

Courses schreef:
IMANDRA schreef:
Oh tof! Is niet iets wat je hier kan delen zeker :))


Wanneer het gepubliceerd is wellicht wel! Zal het eens navragen, zou het wel tof vinden om het uiteindelijk ook wel te kunnen delen maar weet niet of ik m’n ‘aandeel’ echt kan claimen. Het is al een tijdje geleden dat ik echt bezig ben geweest met commerciele retouch klussen dus het is weer even wakker worden :Y)


Haha kan me voorstellen. Je mag het ook wel privé delen als dat ‘veiliger’ is ivm claimen!

The greatest obstacle to discovery is not ignorance it is the illusion of knowledge.
- Daniel J. Boorstin

Warboel
Berichten: 14676
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Re: Grafisch vormgevers, webdesigners, illustrators etc.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 13:06

Hi all! Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier gereageerd heb... Ik was een beetje klaar met m’n studie := Ben er dus eventjes tussenuit geweest. Inmiddels ben ik aan het afstuderen en het gaat lekker! :)
Plan is om na de academie te gaan ZZP-en en 3 dagen in loondienst te blijven bij de winkel waar ik nu ook al werk. Dan heb ik in ieder geval maandelijks een vast inkomen en kan ik daarnaast m’n eigen bedrijfje opstarten.

Ik studeer illustratie aan de WdKA trouwens :)
M’n afstudeerproject wordt een boek over depressie. Wordt wel interessant denk ik :j

[ img ]

Otje de assistentie windhond: [BB] Onze weg naar Otje de assistentiehond
Otje & Appa op Instagram: Otje_and_Appa

Illustraties instagram: @thewanderingwindsprite


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot en 61 bezoekers