Wie doet de opleiding verzorgende IG?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: Wie doet de opleiding verzorgende IG?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 19:48

Fijn dat je opdrachten dan al binnen zijn!

Ja veel in mijn klas hebben er moeite mee. Snapte eerst er ook niks van. Onduidelijk boek en docent die het voor mij net niet juist uitlegt.

Gelukkig heeft mijn moeder opleiding paar jaar terug ook afgerond. En na haar uitleg, viel het kwartje.

Sjofel

Berichten: 315
Geregistreerd: 15-10-16

Re: Wie doet de opleiding verzorgende IG?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 23:24

ZZP ook ja? Dat wil ik ook wel op termijn :) Maar niet in de terminale zorg..
Anatomie heb ik gelukkig ook geen moeite mee.. vind het leuk zelfs := heb maar 1 vak waar ik moeite voor moet doen eigenlijk.. ontwikkelingspsychologie..

Anoniem

Re: Wie doet de opleiding verzorgende IG?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 23:38

Ontwikkelingspsychologie op mijn opleiding stelt niks voor. Eerste toets niet voor geleerd. En had alsnog een 8.

Toets 2 gaat niet eens door. Moeten alleen een woordspin van de stof maken. En daar een pitch overhouden :')

Ja zzp. Mams doet dat ook. Verdient veel beter. En kunt uren zelf meer inplannen.

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19226
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 23:41

Daar zou ik nog wel wat meer over weten, dat ZZP. Je gaat dan altijd alleen op pad neem ik aan. Maar hoe gaat dat dan? Wordt je dan gebeld door een huisarts die verteld dat er iemand terminaal ligt en je er heen moet bvb? Wie is dan je contact persoon, alleen de arts?

Amado7

Berichten: 10728
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Re: Wie doet de opleiding verzorgende IG?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 07:57

Hier is dat via de thuiszorg geregeld. En dan wordt je idd gewoon opgebeld.

Ik heb nooig ontwikkelingspsychologid gehad!

Anoniem

Re: Wie doet de opleiding verzorgende IG?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 09:17

Ze wordt door bepaalde organisaties gebeld. En die zijn dan ook de contactpersoon.

Johanna01

Berichten: 651
Geregistreerd: 15-11-07
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 21:17

Hoe gaat het hier bij iedereen? Voor mij zit het eerste jaar er al bijna weer op en aankomende vrijdag heb ik het eindgesprek van mijn eerste stage.
Morgen krijg ik mijn nieuwe stageplek voor volgend jaar te horen, in het tweede jaar lopen we 40 weken stage bij ons.

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19226
Geregistreerd: 17-11-07

Re: Wie doet de opleiding verzorgende IG?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 21:21

Goed bezig!
Hier in december klaar met de 2 jarige opleiding.

Spelt

Berichten: 867
Geregistreerd: 09-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 13:28

Hoihoi! Ik geef dit topic even een schop omhoog! Ik ga per 1 februari starten met de verkorte opleiding tot verzorgende ig! Ik ben aangenomen bij een bedrijf waar ik 32 uur mag gaan werken en mijn opleiding volledig word betaald. Meer mensen die gaan beginnen of nog bezig zijn? Iemand ervaring met de verschillen van de verkorte tegenover de gewone 3 jarige opleiding? Ben benieuwd! :D

Anoniem

Re: Wie doet de opleiding verzorgende IG?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 13:32

Ik ben bezig met bol 2 jarige traject.

StillAngel

Berichten: 6166
Geregistreerd: 03-03-07
Woonplaats: Vlakbij Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 13:58

Spelt schreef:
Hoihoi! Ik geef dit topic even een schop omhoog! Ik ga per 1 februari starten met de verkorte opleiding tot verzorgende ig! Ik ben aangenomen bij een bedrijf waar ik 32 uur mag gaan werken en mijn opleiding volledig word betaald. Meer mensen die gaan beginnen of nog bezig zijn? Iemand ervaring met de verschillen van de verkorte tegenover de gewone 3 jarige opleiding? Ben benieuwd! :D


Wat leuk! Ik ga 1 februari ook beginnen maar dan met de normale 3 jarige versie. Heb je ook de AMN test gedaan? Pfoeh, mijn uitslag was niet geweldig omdat ik niet tegen tijdsdruk kan haha. Maar mijn persoonlijkheid wel op 90 procent dus dat komt goed.

Spelt

Berichten: 867
Geregistreerd: 09-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 14:22

StillAngel schreef:
Spelt schreef:
Hoihoi! Ik geef dit topic even een schop omhoog! Ik ga per 1 februari starten met de verkorte opleiding tot verzorgende ig! Ik ben aangenomen bij een bedrijf waar ik 32 uur mag gaan werken en mijn opleiding volledig word betaald. Meer mensen die gaan beginnen of nog bezig zijn? Iemand ervaring met de verschillen van de verkorte tegenover de gewone 3 jarige opleiding? Ben benieuwd! :D


Wat leuk! Ik ga 1 februari ook beginnen maar dan met de normale 3 jarige versie. Heb je ook de AMN test gedaan? Pfoeh, mijn uitslag was niet geweldig omdat ik niet tegen tijdsdruk kan haha. Maar mijn persoonlijkheid wel op 90 procent dus dat komt goed.


Ja had gesolliciteerd bij 3 bedrijven, en bij een ervan moest ik een AMN test maken. Dacht dat ik m zwaar had verkloot maar had een uitzonderlijk goed resultaat volgens hun :') uiteindelijk was ik bij alle 3 aangenomen en heb ik 1 bedrijf gekozen waar ik m verkort mocht gaan doen en die het beste voor mij voelde. Ben echt benieuwd! Naar welke school ga je? Je komt bij mij uit de buurt zie ik!

StillAngel

Berichten: 6166
Geregistreerd: 03-03-07
Woonplaats: Vlakbij Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 07:43

Wauw, dat is knap van je! Nee, die test heeft mijn ego een beetje aangetast haha. Maar goed, het zegt ook niet alles. Ik ga naar het Horizon in Alkmaar. Eigenlijk had ik een voorkeur voor de thuiszorg maar bij dit bedrijf werk ik gewoon op een locatie.

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19226
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 04:49

Even een upje hoor, want ik ben blij!

Ik heb vandaag mijn eind examen gesprek gehad en met een goed kunnen afsluiten. Ik ben vig-er! Joehoe!

Giolli schreef:
Goed bezig!
Hier in december klaar met de 2 jarige opleiding.



Oja en ik .zei dit, dat is bijna een jaar later geworden omdat er een baby tussen door kwam. :=

LadyDaily

Berichten: 1554
Geregistreerd: 18-01-08
Woonplaats: Overijssel

Re: Wie doet de opleiding verzorgende IG?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 07:25

Wat goed zeg! Van harte gefeliciteerd! Heb je ook gelijk nu een baan?

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19226
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-19 23:10

Sorry, ontstipt...

Ja! Heb gelijk een (vaste) baan.
Kom hem nog even showen hoor, net diplomering gehad, eed afgelegd en mijn speldje gekregen. Ben er beren trots op!


Afbeelding

Amado7

Berichten: 10728
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Re: Wie doet de opleiding verzorgende IG?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-19 23:46

Gefeliciteerd Giolli!

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19226
Geregistreerd: 17-11-07

Re: Wie doet de opleiding verzorgende IG?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-19 23:47

Heee Dankje! Was jou bijna vergeten hier. <3 Ben jij al klaar?

Amado7

Berichten: 10728
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Re: Wie doet de opleiding verzorgende IG?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-19 23:50

Ik werk alweer anderhalf jaar :D Maar ik ga denk ik iets anders zoeken en/of doorstuderen!

Heerlijk dat je een vaste baan heb. Waar? Of welke richting?

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19226
Geregistreerd: 17-11-07

Re: Wie doet de opleiding verzorgende IG?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-19 00:02

Ik doe je een pb!