Mijn avontuur: emigreren naar Engeland

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 12:00

Wat leuk! Je baan klinkt inderdaad pittig maar dat komt vast wel goed. Succes met de zoektocht naar een kamer en met al het andere geregel. Over drie weken ga je dus al, spannend! :D


Anoniem

Re: Mijn avontuur: emigreren naar Engeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 14:16

Oei dat gaat snel, spannend! Die lijstjes zijn inderdaad wel handig, zit niet alles in je hoofd. Lijkt me wel lastig om alles achter te laten, dan heb je echt het gevoel dat je niets moet vergeten, haha. Succes met het geregel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 10:32

Wat een mooi plekje inderdaad! Hihi, die lila badkamertegels had een Britse vriendin van me ook in haar huis. Gelukkig jullie huis niet helemaal roze :D Mooi hoor, en heerlijk, die tuin en zo'n mooie omgeving! Heb je je buren al leren kennen of heb ik daar overheen gelezen?

Ik vond het OV in Engeland trouwens ook prima. Beetje onhandig dat ik in eerste instantie geen creditcard had en jammer dat de treintickets op het laatste moment opeens zo rete-duur kunnen worden, maar anderzijds kan je reis ook erg goedkoop zijn als je 'm ruim van tevoren boekt. Ben ooit nog voor 15 pond van Newcastle naar Reading gereisd; dat lukt je in Nederland niet snel zo goedkoop en vlekkeloos, hihi.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 83 bezoekers