Advies gevraagd werk

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Sonraffie
Berichten: 1286
Geregistreerd: 24-04-09
Woonplaats: Warder, Noord-Holland

Advies gevraagd werk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-19 08:46

Ik zit zwaar in twijfel vandaar dat ik jullie advies nodig heb, ik zal het kort proberen toe te lichten;
Ruim 1,5 jaar geleden toen ik mijn studie (paardenhouderij) had afgerond werkte ik 3 dagen in de paarden, ik wilde natuurlijk meer werken en daar was geen 5 dagen werk dus toen ben ik 2 dagen ergens anders gaan werken (niet paard gerelateerd)
Toen had ik het naar mijn zin en wilde geen verandering, (kreeg op dat moment een baan aangeboden op een ander paardenbedrijf)

Nu 1,5 jaar later werk ik nog maar 1 volle dag in de paarden (niet de beslissing vanaf mijn kant) maar heb het daar wel erg naar mijn zin.
Ik werk nog 2 dagen op mn andere werk en de overige uren werk ik in mijn vaders bedrijf, sinds een paar weken is daar een nieuwe collega gekomen waar ik mij erg aan stoor, en ik heb er geen voldoening van mijn werk.

Nu kreeg ik gister weer van die desbetreffende persoon (die mij eerder ook al had gevraagd)een berichtje dat ze me een baan wilt aanbieden voor 3 dagen in de week (in de paarden) maar kwam even zo onverwachts dat ik niet weet wat ik moet...... ook omdat ze me natuurlijk niet gaat blijven vragen.

Hoor graag jullie mening/advies.
Laatst bijgewerkt door Sonraffie op 08-12-19 09:00, in het totaal 2 keer bewerkt

✨Sonante 25/05/1999-22/08/2019 (Lancet X Saluut) ✨
Ravello 04/06/2015 (Almglimt X Haugguten)


Sonraffie
Berichten: 1286
Geregistreerd: 24-04-09
Woonplaats: Warder, Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-19 10:17

katybug schreef:
Doen! Het is het werk dat je leuk vindt en waar je voor hebt geleerd. En..je kan stoppen met het werk bij je vader. Dag irritante nieuwe collega! :evaw:



Haha daar heb je zeker een punt :')

✨Sonante 25/05/1999-22/08/2019 (Lancet X Saluut) ✨
Ravello 04/06/2015 (Almglimt X Haugguten)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot en 90 bezoekers