Kadootje voor jarig stalgenootje!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Gerardyolo
Berichten: 285
Geregistreerd: 24-11-21

Kadootje voor jarig stalgenootje!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-22 22:12

Zoals de titel al zegt, ik ben opzoek naar een kadootje voor een jarig stalgenootje!

Ze heeft me het afgelopen jaar een paar keer uit de brand geholpen, dus ze verdient iets leuks!
Ga sowieso slingers op haar kast hangen :D

Heeft iemand een leuk ideetje?

Heb afgelopen jaar al paardensnoepjes, halster en paardrijkousen gegeven. Voor het babysitten van mijn paard.


Haar Paard staat op boxrust dus zat zelf aan iets van een zoals een speelbal te denken.
Maar ik twijfel een beetje of het niet leuker is om echt iets voor haarzelf te geven.

Heb geen idee wat ik moet geven, dus tips zijn meer dan welkom! :D

Budget is rond de 10 tot 20 euro


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-22 22:26

Wat lief! Een mooie foto afdrukken van haar paard? Of een mooi naambordje maken?

Daan13
Berichten: 2869
Geregistreerd: 18-12-19

Re: Kadootje voor jarig stalgenootje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-22 22:34

Of het nu voor haar is of voor haar paard,ze zal het vast ontzettend waarderen.

In deze situatie zou ik persoonlijk best wel leuk en attent vinden om iets voor het paard te krijgen wat op rust staat.

Een lick-it blok oid,voerbal waar brokjes in kunnen, misschien dat een grondwerk les wel mogelijk is(?)

Gerardyolo
Berichten: 285
Geregistreerd: 24-11-21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-22 22:43

Dankjewel voor de tips

het naambordje is een leuke optie!

Foto is ook erg leuk, maar weet toevallig dat ze die van haar opa en oma gaat krijgen. Dus die valt helaas af

Die voerbal is een goed idee, ga ik achteraan!
Iemand een idee of deze in het goedkopere segment te krijgen zijn?

Hij moet helaas nog minimaal 2 maand op volledige rust + pijnstilling. Dus lessen zitten er de komende tijd nog niet in. Ga het wel onthouden. Is een goed idee voor komende jaren.

Daan13
Berichten: 2869
Geregistreerd: 18-12-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-22 22:55

2 maanden hoeft hij niet opgesloten door te brengen in een box toch?

In overleg zou dan misschien wel wat oefeningen gedaan kunnen worden.
Overstappen of been optillen kan misschien niet maar met de neus iets aanraken,knuffel verplaatsen,lichte simpele oefeningen/bewegingen die de blessure niet verergeren zou wel kunnen.


Andere boeg,
Op fb staat een pagina met hersenwerk voor paarden ; https://www.facebook.com/groups/Hersenw ... ?ref=share


Staat oa op hoe je een snuffelmat moet maken.
Tips en trucs over Geestelijk het paard bezig houden.

Verder kijken of ej aanbiedingen heeft of Divoza,daar lagen ze laatst voor een tientje. Maar dat is per filiaal afhankelijk.

Steentje
Berichten: 4545
Geregistreerd: 24-06-09
Woonplaats: Ja.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-22 22:59

Wat een lieve stalgenoot ben jij. <3

Ik denk dat ik voor een cadeaubon van bijvoorbeeld EJ zou gaan, zodat ze zelf iets kan uitkiezen. Is natuurlijk wel minder persoonlijk, maar zit je wel altijd goed mee. :j

,

ievie
Berichten: 2194
Geregistreerd: 17-03-11
Woonplaats: het Laaaaaaaand van Maas en Waal

Re: Kadootje voor jarig stalgenootje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-22 23:04

Wij proberen voor jarige stalgenootjes ook altijd een paardencadeautje te vinden. Zelf was ik vorige week jarig en kreeg ik paardrijsokken (altijd goed), handschoenen en een nieuwe zweep.
Misschien een fijne borstel of iets anders waarmee ze haar paard extra kan verwennen?

Gerardyolo
Berichten: 285
Geregistreerd: 24-11-21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-22 00:03

Ga morgen eventjes in haar kast neuzen of ze toevallig al een massage borstel en/of een verzorgende glans-spray heeft.
Dat is natuurlijk super fijn voor een paard dat wat extra tlc nodig heeft!

Doe er een paar appeltjes van eigen land, en een rol Oreo bij.
ze verzot op Oreo’s, Ze Komt wekelijks (met een mond vol kruimels) melden dat de muizen mijn koekjes hebben gevonden! _O-

Paard krijgt overigens genoeg aandacht en word 3x per dag door haar verzorgd. Vind het heel knap hoe ze het doet!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-22 11:17

Gerardyolo schreef:
Ga morgen eventjes in haar kast neuzen of ze toevallig al een massage borstel en/of een verzorgende glans-spray heeft.
Dat is natuurlijk super fijn voor een paard dat wat extra tlc nodig heeft!

Doe er een paar appeltjes van eigen land, en een rol Oreo bij.
ze verzot op Oreo’s, Ze Komt wekelijks (met een mond vol kruimels) melden dat de muizen mijn koekjes hebben gevonden! _O-

Paard krijgt overigens genoeg aandacht en word 3x per dag door haar verzorgd. Vind het heel knap hoe ze het doet!

Dat zijn ook goeie ideeën :D Lief van je!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 bezoekers