Horseball in de achterhoek

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mochiana
Berichten: 3
Geregistreerd: 01-03-22

Horseball in de achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-22 01:14

Hey iedereen! Omdat ik echt héél graag weer in contact wil komen met horseball, heb ik speciaal dit account aangemaakt....

Ik heb vroeger heel veel aan horseball gedaan met mijn oude, eigen pony toen ik denk ik 11 (zo'n 11 jaar geleden) was. Dit was op een kleinschalige manege (waar ik de naam niet meer van weet) die uiteindelijk weg is gegaan. Hierna ben ik ook gestopt met horseball.

Nu zou ik toch wel heel graag weer er mee in contact willen komen, vooral nu mijn buurmeisje het heel graag een x wil proberen. We wonen in de Achterhoek, maar kunnen niet echt heel veel vinden in onze regio...

Dus nu is mijn vraag of jullie per toeval een leuke stal weten die aan horseball doet? Liefst lessen met een manegepaard, want mijn buurmeisje beschikt niet over een eigen paard op het moment.
Eventueel kan het wel, een stal die alleen lessen aanbied voor mensen met eigen paard (dan kijken we gewoon naar een oplossing, bijv. lease)

Wie oh wie kan ons helpen?
Liefst in omgeving achterhoek, we kunnen een halfuurtje rijden (liever niet uiteraard)