Paard leren rijden in Overijssel.

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Eslo
Berichten: 2
Geregistreerd: 22-05-20

Paard leren rijden in Overijssel.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-20 20:56

Hoi allemaal,

Al een hele tijd heb ik een droom en dat is paard leren rijden.
Inmiddels ben ik in de 30 en vind ik dat het er maar eens van moet komen en ik mijzelf dat moet gunnen.
Tegelijkertijd vind ik het enorm spannend! Ik heb wel eens op een paard gezeten maar draven bijv vind ik best spannend.
Mijn uiteindelijke doel is dat het me leuk lijkt om eens een heerlijke bos rit te kunnen maken, maar dat hoeft niet te gek.
Wie weet er een leuke manege oid in de buurt van Zwolle/ Raalte/ Wijhe en omgeving?
Oh en het lijkt mij ook erg leuk als ik er mensen leer kennen met wie ik mijn nieuwe toekomstige hobby kan delen...


DieL_Zor
Berichten: 3881
Geregistreerd: 04-04-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 21:09

Dalfsen genoeg in de buurt? Check manege Gerner eens :) Fijne manege waarbij het echt gaat om de harmonie tussen ruiter en paard. Ze kennen de paarden ook door en door en kunnen je vast en zeker helpen om je op je gemak te voelen. Rijden ook genoeg volwassenen nog standaard lessen daar.

En met een beetje geluk wordt die bosrit al vervuld bij de eerste les :) 9 van de 10 keer wordt er uitgestapt in het bos dat naast de manege ligt. Veel plezier en stoer dat je je droom achterna gaat!

A snowflake is one of nature's most fragile things but look what they can do when they stick together

Kinke
Berichten: 20475
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Re: Paard leren rijden in Overijssel.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 21:17



Melissa0304
Berichten: 4448
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: Dinteloord

Re: Paard leren rijden in Overijssel.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 22:25

Ik sluit deze ivm dubbel topic


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 bezoekers