Stal 't Reelaer zomer 2020

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anja_96

Berichten: 773
Geregistreerd: 15-09-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-20 19:55

Lisanneves schreef:
Anja_96 schreef:
Hoi hoi! Superleuk!
Ik ga 2 weken eerder op Trec, maar ga ook nog een paar weekjes begeleiden :)

Aahh zoo leuk!! Kom je dan ook toevallig in mijn week begeleiden?? :) enn ga je dan een jt of cross begeleiden of als extra??

Dat blijft nog even een verrassing :+

cecile2003

Berichten: 43
Geregistreerd: 05-04-18

Re: Stal 't Reelaer zomer 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 20:22

Hahahaha ben ik de enige die t echt jammer vind dat we in een tent moeten hahaha?

Anja_96

Berichten: 773
Geregistreerd: 15-09-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-20 20:26

cecile2003 schreef:
Hahahaha ben ik de enige die t echt jammer vind dat we in een tent moeten hahaha?

Haha, ik vind t ergens ook wel jammer hoor. Maar ik probeer het maar positief te bekijken en denk echt dat het in een tentje ook heel leuk kan zijn! Ik bedoel, stel je ff voor dat je met heel je JT een soort 'tentenkampje' hebt, met ieder z'n tentje, dat moet toch ook gewoon heel gezellig zijn :D

cecile2003

Berichten: 43
Geregistreerd: 05-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 20:42

Anja_96 schreef:
cecile2003 schreef:
Hahahaha ben ik de enige die t echt jammer vind dat we in een tent moeten hahaha?

Haha, ik vind t ergens ook wel jammer hoor. Maar ik probeer het maar positief te bekijken en denk echt dat het in een tentje ook heel leuk kan zijn! Ik bedoel, stel je ff voor dat je met heel je JT een soort 'tentenkampje' hebt, met ieder z'n tentje, dat moet toch ook gewoon heel gezellig zijn :D



Ja klopt heb je wel een punt haha maar wel beetje jammer

Ginny135
Berichten: 313
Geregistreerd: 02-08-16

Re: Stal 't Reelaer zomer 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 20:47

Hopelijk wordt het niet weer zo warm, dan moet je rond drieën je bed uit om eerst je tent op te gaan ruimen. Ik heb er heel veel zin in!
Komt iemand uit deze groep ook naar de JT week 2, 12 tot 18 (of 17 nu denk ik) juli?

cecile2003

Berichten: 43
Geregistreerd: 05-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 20:56

Ginny135 schreef:
Hopelijk wordt het niet weer zo warm, dan moet je rond drieën je bed uit om eerst je tent op te gaan ruimen. Ik heb er heel veel zin in!
Komt iemand uit deze groep ook naar de JT week 2, 12 tot 18 (of 17 nu denk ik) juli?


Lijkt me juist leuk zo tropenroosten hahaha mooi de zonsopgang, ik ben trouwens ook een ochtendmens haha

Ginny135
Berichten: 313
Geregistreerd: 02-08-16

Re: Stal 't Reelaer zomer 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 20:59

Het is inderdaad echt prachtig, met zonsopkomst op een paard zitten. Toen ik twee jaar geleden mee was hoefden we "pas" om half vier op. Rond die tijd proberen brood naar binnen te werken is wat minder leuk...
Maar de hele ervaring werd er absoluut bijzonderder op met zo vroeg opstaan!

Anja_96

Berichten: 773
Geregistreerd: 15-09-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-20 21:11

cecile2003 schreef:
Ginny135 schreef:
Hopelijk wordt het niet weer zo warm, dan moet je rond drieën je bed uit om eerst je tent op te gaan ruimen. Ik heb er heel veel zin in!
Komt iemand uit deze groep ook naar de JT week 2, 12 tot 18 (of 17 nu denk ik) juli?


Lijkt me juist leuk zo tropenroosten hahaha mooi de zonsopgang, ik ben trouwens ook een ochtendmens haha

Ik was vorig jaar op trec in die week dat het 40 graden werd {:} Op donderdag stonden we om 3 uur op en om 5 uur vertrokken we in de schemer en later met de zonsopgang. De zonsopgang was zoo mooi! We waren helemaal gesloopt aan het eind van de week, maar het was zo mooi dat het het zeker waard was <3
Ik bedoel, dit is toch prachtig!
Afbeelding

Mirre1415

Berichten: 341
Geregistreerd: 17-10-19
Woonplaats: Somewhere only we know

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 21:32

Anja_96 schreef:
cecile2003 schreef:


Lijkt me juist leuk zo tropenroosten hahaha mooi de zonsopgang, ik ben trouwens ook een ochtendmens haha

Ik was vorig jaar op trec in die week dat het 40 graden werd {:} Op donderdag stonden we om 3 uur op en om 5 uur vertrokken we in de schemer en later met de zonsopgang. De zonsopgang was zoo mooi! We waren helemaal gesloopt aan het eind van de week, maar het was zo mooi dat het het zeker waard was <3
Ik bedoel, dit is toch prachtig!
[ Afbeelding ]


:j *\o/* :)) _/-\o_

Myka

Berichten: 698
Geregistreerd: 15-06-18
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 23:30

Ginny135 schreef:
Hopelijk wordt het niet weer zo warm, dan moet je rond drieën je bed uit om eerst je tent op te gaan ruimen. Ik heb er heel veel zin in!
Komt iemand uit deze groep ook naar de JT week 2, 12 tot 18 (of 17 nu denk ik) juli?

Maar hopelijk regent het ook niet, een natte tent inpakken en s avonds weer opzetten is ook geen pretje :=

Maar in Nederland kan alles dus het is afwachten :+

cecile2003

Berichten: 43
Geregistreerd: 05-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 07:06

Arnon schreef:
Ginny135 schreef:
Hopelijk wordt het niet weer zo warm, dan moet je rond drieën je bed uit om eerst je tent op te gaan ruimen. Ik heb er heel veel zin in!
Komt iemand uit deze groep ook naar de JT week 2, 12 tot 18 (of 17 nu denk ik) juli?

Maar hopelijk regent het ook niet, een natte tent inpakken en s avonds weer opzetten is ook geen pretje :=

Maar in Nederland kan alles dus het is afwachten :+


Oh gosh thanksss voor de reminder. Dit kan echt vreselijk aflopen hahahahaa. Ik weet niet eens hoe ik een tent moet opzetten hahahaha

Lisanneves
Berichten: 6
Geregistreerd: 13-03-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 10:34

Lisanneves schreef:
Aahh zoo leuk!! Kom je dan ook toevallig in mijn week begeleiden?? :) enn ga je dan een jt of cross begeleiden of als extra??
Anja_96 schreef:
Dat blijft nog even een verrassing :+

Hahahaha lolll spannend :D

Ja gelukkig heb ik een pop up tent gekocht dus daar zal niet heel veel aan opzetten zijn hahah. Maar laten we gewoon hopen op goed weer idd!! {:}

Myka

Berichten: 698
Geregistreerd: 15-06-18
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 12:26

cecile2003 schreef:
Arnon schreef:
Maar hopelijk regent het ook niet, een natte tent inpakken en s avonds weer opzetten is ook geen pretje :=

Maar in Nederland kan alles dus het is afwachten :+


Oh gosh thanksss voor de reminder. Dit kan echt vreselijk aflopen hahahahaa. Ik weet niet eens hoe ik een tent moet opzetten hahahaha

De begeleiding wil je vast wel een handje helpen hahaha

die foto's van de cross zijn ook weer leuk op facebook, soort voorpret

Iejoorr

Berichten: 6255
Geregistreerd: 20-05-10
Woonplaats: Alphen a/d Rijn

Re: Stal 't Reelaer zomer 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 20:06

Die pop-up tenten opzetten wordt niet zo'n probleem gok ik. Ze afbreken en meenemen wel vrees ik :')

Ik moet nog steeds op zoek naar een tent :=

Anja_96

Berichten: 773
Geregistreerd: 15-09-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-20 20:23

Iejoorr schreef:
Die pop-up tenten opzetten wordt niet zo'n probleem gok ik. Ze afbreken en meenemen wel vrees ik :')

Ik moet nog steeds op zoek naar een tent :=

Haha ja, de laatste stap om dat ding weer in de verpakking te krijgen is m'n grootste struggle |o
Nou hup Marit, op naar de Decathlon :+ Die doen goeie zaken denk ik *D

Lvn_kanjer
Berichten: 5
Geregistreerd: 13-02-20

Re: Stal 't Reelaer zomer 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 20:24

Haha daar zeg je iets onze groep heeft al wat zitten oefenen met de tentjes op te vouwen en dat gaat vlot nu gelukkig, even oefenen en dan valt dat heel goed mee!

Iejoorr

Berichten: 6255
Geregistreerd: 20-05-10
Woonplaats: Alphen a/d Rijn

Re: Stal 't Reelaer zomer 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 20:35

Als jij nou heel veel oefent Anja, dan kan jij ons allemaal helpen :') :))

Anja_96

Berichten: 773
Geregistreerd: 15-09-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-20 20:55

Lvn_kanjer schreef:
Haha daar zeg je iets onze groep heeft al wat zitten oefenen met de tentjes op te vouwen en dat gaat vlot nu gelukkig, even oefenen en dan valt dat heel goed mee!

Iejoorr schreef:
Als jij nou heel veel oefent Anja, dan kan jij ons allemaal helpen :') :))

Haha ik heb het ook al eens geprobeerd en met een beetje oefenen gaat dat wel lukken hoor.
Hahaha komt vast goed 8-)

dmuts
Berichten: 696
Geregistreerd: 09-03-10

Re: Stal 't Reelaer zomer 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 21:07

Ultiem trektocht gevoel toch met de tentjes? :) zeker de pop up tentjes zouden super easy moeten zijn.

Ik heb er in ieder geval weer zin in!

Mirre1415

Berichten: 341
Geregistreerd: 17-10-19
Woonplaats: Somewhere only we know

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 14:44

dmuts schreef:
Ultiem trektocht gevoel toch met de tentjes? :) zeker de pop up tentjes zouden super easy moeten zijn.

Ik heb er in ieder geval weer zin in!

Ik ook super veel! :j

noaxxhorses
Berichten: 15
Geregistreerd: 03-04-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-20 13:09

Loena_Mare schreef:
Hallo ik ga deze zomer met 2 vriendinnen op kamp in de week van 2 tot 8 augustus :). Ik had nog een vraagje ik weet dat er al een tijd niet is gereageerd maar alsnog stel ik hem en hoop op een antwoord. Met hoeveel mensen ben je ongeveer op kamp? Ik rijd wel 6 jaar maar ik heb vooral tot nu toe eigenlijk niet zo heel veel springervaring is dit heel erg? In ieder geval heb ik veel zin in het kamp en laat mij alsjeblieft weten als je ook van 2 tot 8 augustus gaat *\o/*


ik ga ook die week samen met mijn zus!! <3

noaxxhorses
Berichten: 15
Geregistreerd: 03-04-19

Re: Stal 't Reelaer zomer 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-20 13:17

hebben jullie nog een lijst met paarden die je leuk vindt ik heb namelijk geen idee op welke ik wil *\%/*

Anja_96

Berichten: 773
Geregistreerd: 15-09-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-20 13:46

noaxxhorses schreef:
hebben jullie nog een lijst met paarden die je leuk vindt ik heb namelijk geen idee op welke ik wil *\%/*

Leuk! Ga je op TREC, JT of crosskamp?
Als je op zondagavond vertelt wat voor paarden je normaal rijdt en wat je leuk lijkt dan komt dat helemaal goed! De begeleiding deelt namelijk de paarden in :)

noaxxhorses
Berichten: 15
Geregistreerd: 03-04-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-20 13:57

Anja_96 schreef:
noaxxhorses schreef:
hebben jullie nog een lijst met paarden die je leuk vindt ik heb namelijk geen idee op welke ik wil *\%/*

Leuk! Ga je op TREC, JT of crosskamp?
Als je op zondagavond vertelt wat voor paarden je normaal rijdt en wat je leuk lijkt dan komt dat helemaal goed! De begeleiding deelt namelijk de paarden in :)

ik ga op crosskamp vn 2tot 7 augustus zijn er meer die dan gaan?

Ginny135
Berichten: 313
Geregistreerd: 02-08-16

Re: Stal 't Reelaer zomer 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 13:13

Wat is het handigste voor broek als je de waterbak in gaat? Een korte broek? En is het het handigste om deze al onder je rijbroek aan hebt? (Al kan ik me niet voorstellen dat dit comfortabel is.) Of wissel je gewoon even van broek?