Manege omg. Utrechtse Heuvelrug

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
dazai
Berichten: 9
Geregistreerd: 04-04-19
Woonplaats: Leersum

Manege omg. Utrechtse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-19 16:12

Hallo allemaal,

Na een aantal jaar niks gedaan te hebben zou ik op 19 jarige leeftijd toch weer graag het rijden oppakken en ik hoor veel wisselende dingen over maneges in de buurt, dus wilde ik graag Bokt om meningen en/of ervaringen vragen!

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34631
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-19 16:13

De Utrechtse Heuvelrug is best uitgestrekt, waar in de buurt zoek je? Welke plaats?

dazai
Berichten: 9
Geregistreerd: 04-04-19
Woonplaats: Leersum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-19 17:26

SusanH schreef:
De Utrechtse Heuvelrug is best uitgestrekt, waar in de buurt zoek je? Welke plaats?


Ik woon zelf in een beetje in het midden, richting Leersum, dus voor mij is elke richting wel prima te doen. :')

Ik heb al wat opgezocht over Den Toom, Groenewoude, Blauwendraad en zelfs twee in Leusden en die zijn qua afstand geen probleem, ik ben vooral benieuwd naar ervaringen van anderen.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34631
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-19 19:36

Blauwendraad is geen aanrader wat mij betreft maar dan spreek ik wel over ervaringen van een jaar of 14 geleden. Weet niet hoe de paarden en instructie nu zijn, maar de accommodatie is in die 14 jaar niks veranderd. Eigenaar is ook hetzelfde gebleven.

naolaya25
Berichten: 1
Geregistreerd: 20-09-19

Re: Manege omg. Utrechtse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 14:43

Misschien is het een beetje te ver weg, maar in de Glind bij Barneveld ligt een zeer goede manege: manege Zwanenburg. Goede omgang met de paarden en een erg gezellige sfeer. Lessen zijn er voor elk niveau en zelf rij ik er al jaren met plezier!

MyChoice

Berichten: 2194
Geregistreerd: 08-11-17

Re: Manege omg. Utrechtse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 15:17

Dragonder, Den Toom en Blauwendraad zijn flinke afraders! Je hebt nog henschoten in Maarn, Groenewoude in Woudenberg maar daar geen ervaring mee. Blauwendraad al heel lang ervaring mee, dragonder via familie en Den Toom vaak geweest.

DreamB

Berichten: 759
Geregistreerd: 15-06-19
Woonplaats: Scherpenzeel(GLD)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 19:02

miss al een beetje laat maar ik heb pas op een manege gereden(vraag per pb)
maar dat beviel me maar even, toen meteen naar een andere gegaan. al eerder gezegd, manege Groenewoude. rijd er nu pas 2 maaneden maar elke keer ga ik er weet met heel veel plezier naar toe :)
als je er vragen over hebt kan je ze altijd vragen, beantwoord ze graag :j