Ponykamp

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
_Lydine
Berichten: 5
Geregistreerd: 16-08-19

Ponykamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-19 10:38

Hey, ik heb een vraagje. Ik ga elk jaar naar hetzelfde ponykamp (zomervakantie), heel leuk, maar het is elk jaar hetzelfde en begin een beetje oud te worden voor dit kamp. Daarom ben ik op zoek naar een ponykamp waar goed word gelet op rijtechniek, rijstijl, hoe je je paard verzorgd en dat soort dingen, een beetje meer 'wedstrijdgericht' leren rijden. Ik wil zoiezo dressuur, springen, buitenrit en voltige vind ik ook wel leuk en gewoon leuke dingen zoals poetswedstrijd, paardentaarten maken of zoiets. Ik ben twaalf jaar (9-12-2006). Als je iets weet please rea.


Blue_Monday
Berichten: 581
Geregistreerd: 28-05-17

Re: Ponykamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 10:40

Had de kwpn niet van die instructieweken vroeger?? Misschien nog steeds, zou eens googelen :)

kinel
Berichten: 2175
Geregistreerd: 17-05-11
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 11:05

Kijk eens bij manege de barlo in markelo. M’n dochter is er nu twee keer geweest en heeft er veel geleerd. Dressuur springen cross buitenritten ect. Kijk maar eens op hun website. Voor vragen mag je altijd Pb sturen.

maava
Berichten: 1568
Geregistreerd: 14-12-14
Woonplaats: Friesland

Re: Ponykamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 11:42

Als je met een vriendin kan zijn de paard en ruiter instructie weken in steenwijk misschien wel wat. De gemiddelde leeftijd is wel hoger dan een gemiddelt ponykamp. (Denk aan 20 maar met een vriendinnetje kan djt heel leuk zijn, je hoeft hier geen eigen paard voor te hebben, die kan je daar huren.

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!
Berichten: 70433
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Ponykamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 12:41

Ik verplaats dit topic naar Manegepraat.

_Lydine
Berichten: 5
Geregistreerd: 16-08-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-20 11:17

Is er iemand die een keer bij de hazelhorst is geweest? Zoja hoe was het daar?

flowerin
Berichten: 116
Geregistreerd: 27-02-16

Re: Ponykamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 17:18

Instructieweek op manege van Poelenburgh sluit ook aan op jou wensen! Vooral veel dressuur en spring lessen, maar ook een heerlijke bosrit en strandrit. Savonds andere dingen zoals een poetswedstrijd/versier wedstrijd en naar een markt! Ook ga je zonder paarden naar het strand (mooi weer) of zwembad (slecht weer)

[o] strooigoed


Lydine
Berichten: 1
Geregistreerd: 16-08-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 15:41

Bedankt voor jullie reacties. Ik ben voor volgende zomervakantie nu al op zoek;) Poelenburgh lijkt mij idd erg leuk. Ik twijfel heel erg tussen poelenburgh en de hazelhorst, maar ik heb gelukkig nog even.

Nog even tussendoor een ander vraagje. Ik ben dit jaar namelijk naar rsc kraaij geweest en dat viel nogal tegen. Heeft iemand anders ervaring met rsc kraaij? Ik wil gewoon weten wat anderen vinden.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 bezoekers