Stal ‘t Kantje in Nistelrode

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Chelleke1981

Berichten: 156
Geregistreerd: 07-03-19

Stal ‘t Kantje in Nistelrode

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-19 13:20

Hoi hoi allemaal,

Wij willen over niet al te lange tijd een paardje leasen. Dus ik kijk beetje rond rondom Uden. Olympic en De Drie Linden hebben dat ook maar daar wil ik niet naar toe.
Nu zag ik dat Stal ‘t Kantje ook aan leasen doet. Is iemand bekend met die manege? Hoe zijn de mensen? Hoe is de sfeer? Hoe zijn de paardjes?
Uiteraard willen we daar ook gewoon nog gaan kijken maar was alvast benieuwd en nieuwsgierig of iemand me al iets kon vertellen :)

Liefs Angèl

MallyBelly

Berichten: 3532
Geregistreerd: 23-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 13:29

Gewoon gaan kijken en zelf beoordelen. De eigenaresse is de laatste jaren flink aan het werk geweest om het te verbeteren. Ik zou niet weten hoe het de laatste jaren het er aan toe gaat. Maar waarvoor heb je een slecht gevoel bij Olympic? Ans zorgt top voor haar paarden, staan heerlijk in de wei als ze niet lessen. Ik weet niet wie er tegenwoordig les geeft maar een aantal jaar terug kreeg je er echt goed les.

Chelleke1981

Berichten: 156
Geregistreerd: 07-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-19 13:47

Melissa1996 schreef:
Gewoon gaan kijken en zelf beoordelen. De eigenaresse is de laatste jaren flink aan het werk geweest om het te verbeteren. Ik zou niet weten hoe het de laatste jaren het er aan toe gaat. Maar waarvoor heb je een slecht gevoel bij Olympic? Ans zorgt top voor haar paarden, staan heerlijk in de wei als ze niet lessen. Ik weet niet wie er tegenwoordig les geeft maar een aantal jaar terug kreeg je er echt goed les.


Dat is iets persoonlijks met Ans. Ik was daar vroeger begonnen toen Piet van Grunsven er nog zat. Ans nam het over en dat ging gewoon een tijdje goed totdat ze wat flikte. Weg mijn manege tijd. Maar goed, kan ik wel zeggen dat ik inmiddels volwassen ben en ga gewoon door maar tis beetje een principe kwestie.