Manege’s omgeving spijkenisse/Nieuw-beijerland/zuidland enz

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem222
Berichten: 0
Geregistreerd: 18-04-19

Manege’s omgeving spijkenisse/Nieuw-beijerland/zuidland enz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-19 15:17

Hoi hoi, ik ben opzoek naar een manege om op te rijden, dus ik dacht ik plaats even iets op bokt. Ik rijd nu al jaren op Manege Willemshof maar ik heb het er niet meer zo naar mijn zin dus ik ben nu opzoek naar een andere leuke Manege. Als je dit leest en je weet een leuke manege in deze buurt zou je dan misschien wat info kunnen vertellen over deze manege? :) Ps. Wat ik zoek is een leuke, gezellige manege met goede spring en dressuur lessen en waar ik een paard zou kunnen leasen voor ong 2 dagen in de week. Groetjess :D


quera
Berichten: 13893
Geregistreerd: 10-02-05
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 15:19

Simonshaven

9-10-2015 is A. Geboren <3
29-06-2018 is S. Geboren
<3

Anoniem222
Berichten: 0
Geregistreerd: 18-04-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-19 15:21

quera schreef:
Simonshaven

Kan je misschien iets over de manege vertellen(zoals de lessen)

pompadour
Berichten: 1120
Geregistreerd: 10-06-18

Re: Manege’s omgeving spijkenisse/Nieuw-beijerland/zuidland enz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 15:35

manege Tinte.
Is een goeie manege en wordt ook goed les gegeven.
En de mensen daar zijn altijd heel hecht met elkaar,
De manege paarden zijn ook handelspaarden, dus altijd verse paarden
En ze zijn niet duur qua lessen
https://www.manegetinte.nl/

quera
Berichten: 13893
Geregistreerd: 10-02-05
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 15:55

quera schreef:
Simonshaven

Ik rij al heel lang geen paard meer. Dus daar kan ik je niet mee helpen.

9-10-2015 is A. Geboren <3
29-06-2018 is S. Geboren
<3

Anoniem