Manege’s omgeving spijkenisse/Nieuw-beijerland/zuidland enz

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem222
Berichten: 0
Geregistreerd: 18-04-19

Manege’s omgeving spijkenisse/Nieuw-beijerland/zuidland enz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-19 15:17

Hoi hoi, ik ben opzoek naar een manege om op te rijden, dus ik dacht ik plaats even iets op bokt. Ik rijd nu al jaren op Manege Willemshof maar ik heb het er niet meer zo naar mijn zin dus ik ben nu opzoek naar een andere leuke Manege. Als je dit leest en je weet een leuke manege in deze buurt zou je dan misschien wat info kunnen vertellen over deze manege? :) Ps. Wat ik zoek is een leuke, gezellige manege met goede spring en dressuur lessen en waar ik een paard zou kunnen leasen voor ong 2 dagen in de week. Groetjess :D


quera
Berichten: 13893
Geregistreerd: 10-02-05
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 15:19

Simonshaven

9-10-2015 is A. Geboren <3
29-06-2018 is S. Geboren
<3

Anoniem222
Berichten: 0
Geregistreerd: 18-04-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-19 15:21

quera schreef:
Simonshaven

Kan je misschien iets over de manege vertellen(zoals de lessen)

pompadour
Berichten: 1120
Geregistreerd: 10-06-18

Re: Manege’s omgeving spijkenisse/Nieuw-beijerland/zuidland enz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 15:35

manege Tinte.
Is een goeie manege en wordt ook goed les gegeven.
En de mensen daar zijn altijd heel hecht met elkaar,
De manege paarden zijn ook handelspaarden, dus altijd verse paarden
En ze zijn niet duur qua lessen
https://www.manegetinte.nl/

quera
Berichten: 13893
Geregistreerd: 10-02-05
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 15:55

quera schreef:
Simonshaven

Ik rij al heel lang geen paard meer. Dus daar kan ik je niet mee helpen.

9-10-2015 is A. Geboren <3
29-06-2018 is S. Geboren
<3

Anoniem

Re: Manege’s omgeving spijkenisse/Nieuw-beijerland/zuidland enz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 21:24

Ik verplaats dit topic van Wie, wat, waar naar Manegepraat, daar past het beter. :)

Ineke2
Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Manege’s omgeving spijkenisse/Nieuw-beijerland/zuidland enz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 21:27

Iets verder in Hellevoetsluis zit de Iron Horse Ranch.
Je kunt er dressuur en springles volgen, maar ook grondwerk lessen. Er worden ook buitenritten georganiseerd naar het strand.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

lara1510
Berichten: 107
Geregistreerd: 23-08-13
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 20:57

Hoi ik weet niet of je inmiddels al voorzien bent maar ik sta zelf op Simonshaven. Ik volg geen manegelessen meer maar neem er nog wel priveles.

Toen ik nog in de manegelessen reed had ik les van Romy, zij gaf altijd hele leerzame, gezellige lessen zover ik me kan herinneren. Ik les nu bij Timo met mn eigen paard en hij geeft echt onwijs goed les, altijd heel eerlijk, vriendelijk en motiverend. In de manegelessen gaat het vooral om dressuur maar er wordt af en toe ook wel een sprongetje gedaan. Op donderdagavond zijn er aparte springlessen (per week inschrijven) van Henk, die heb ik nooit gereden dus ik kan er niks over zeggen maar mijn nichtje leert er veel van. Over gezelligheid kan ik niks zeggen, ik vond het zelf altijd heel leuk en gezellig maar het hangt er natuurlijk van af of je klikt met je lesclubje en instructrice!

Leasen kan ik je niet veel over vertellen, ik weet dat het wel gedaan wordt maar het is niet echt een groot ding hier. Je kunt geen pony/paard huren voor een weekje ofzo. Maar dat zou je dan even na moeten vragen!

Ik hoop dat je wat heb aan de informatie (ondanks dat ik geen manegelessen meer rij), je kan altijd vragen stellen, er zijn nog aantal mogelijkheden op deze stal maar anders wordt het bericht zo lang :') Mocht je het overwegen kan je misschien eerst een aantal proeflessen/privelessen nemen om te kijken of het klikt met de instructie, paarden en manier van lesgeven. Succes met je zoektocht.

Prince Charming: B+13, L+0 <3

"No learning curve could ever bend us too far out of shape"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 bezoekers