Eerste manege les in zicht!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
XRuby_SymmyX
Berichten: 1074
Geregistreerd: 18-06-17
Woonplaats: Almere

Eerste manege les in zicht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-19 11:39

Mijn 6 jarige zoontje gaat aanstaande zaterdag afzwemmen voor zijn A. Grote vraag daarna is altijd: welke sport wil je hierna doen?

Was het eerst nog schermen of zwaardvechten heeft hij toch gezegd dat hij het liefst wilt paardrijden.

Paardrijden begon bij mij op mijn 4e en 7e met les en op mijn 11e kreeg ik mijn eerste eigen pony. Mijn hele gezin had wel wat met paarden.

Wel heb ik tegen mijn zoontje gezegd dat hij zeker weten zijn eigen keuze moet maken. Niet omdat je weet dat ik het leuk ga vinden maar vooral kiezen voor jezelf. We waren langs de paddock paradise waar mijn paardje staat wat nieuw bijgebouwd is bij de manege en hoe hij smorgens nog barstende hoofdpijn had en ontzettend vaak over zat te geven en hij smiddags zich beter voelde en savonds toen we naar de paardjes waren geweest hij niet meer kon ophouden met zingen. Kwa paarden is het een kind die ik soms eerder wat moet remmen.

Hij gaat beginnen met prive lessen, de eerste staat aanstaande donderdag gepland. Vanuit daar kan hij doorstromen naar de groepslessen. Onze eigen pony staat op de manege en hij heeft er al een paar keer op gereden. Is er ook al een keer van af gevallen maar toch geeft Symfonie hem een vertrouwd gevoel. Op onze vorige pony heeft hij ook weleens gereden en is daarbij ook naar ons huis gegaan toen hij 5 was(uiteraard hield ik onze pony vast) en hij is weleens naar school gegaan met onze huidige pony voor een project.

Uiteraard gaat hij ook verschillende andere paarden rijden. Wel mooi dat wij echt de uitleg kwa poetsen, zadelen, hoofdstel in doen enz. Hem zelf kunnen aanbieden met onze eigen pony.

Ik vind het zo ongelooflijk leuk en ook wel spannend. Maar ik heb er veel zin in.

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

♡Every step I take, I take with you
and if I ride, I fly with you♡
Volg ons op Instagram: newforestpony_kulbergs_orion
Dressuur L2+2


Britta31
Berichten: 13066
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Eerste manege les in zicht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 13:02

Gaat hij ook op voor zijn b diploma?

Britta, OUWE TAAIE.Mijn kerstmutsje.Old but still going samen met onze knuffelruin Nappie.Britt, ik mis je.

Anoniem

Re: Eerste manege les in zicht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 13:05

Wat leuk!

XRuby_SymmyX
Berichten: 1074
Geregistreerd: 18-06-17
Woonplaats: Almere

Re: Eerste manege les in zicht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-19 17:53

Britta 31 nee alleen voor zijn A

♡Every step I take, I take with you
and if I ride, I fly with you♡
Volg ons op Instagram: newforestpony_kulbergs_orion
Dressuur L2+2

troi
Berichten: 16984
Geregistreerd: 12-09-08
Woonplaats: Boven Zwolle

Re: Eerste manege les in zicht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 17:58

Wat een heerlijk bekkie heeft het ventje!


XRuby_SymmyX
Berichten: 1074
Geregistreerd: 18-06-17
Woonplaats: Almere

Re: Eerste manege les in zicht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-19 18:37

Troi dank je wel! Hij wordt gewoon zoo blij van paarden en ook van mesten wahaha hij hoopt altijd dat er iets ligt. En hij vind ze zo geweldig omdat volgens zijn woorden: de paarden zijn zo lief voor mij. Mensen zeiden ook al dat hij echt gevoel voor paarden heeft. Niet bang om tussen een kudde paarden te lopen maar wel aan de kant op tijd gaan als ze wat te druk naar elkaar worden(kudden is pas vanaf 1 april ontstaan :D)

♡Every step I take, I take with you
and if I ride, I fly with you♡
Volg ons op Instagram: newforestpony_kulbergs_orion
Dressuur L2+2


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler en 2 bezoekers