Ponykamp

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
CayaxOdin
Berichten: 27
Geregistreerd: 25-12-14
Woonplaats: Amsterdam

Re: Ponykamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-14 12:32

Poelenburgh is echt een aanrader! Heel leuk, je rijd 2 uu per dag

LiannePuthzy

Berichten: 6988
Geregistreerd: 10-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-14 12:38

CayaxOdin schreef:
Poelenburgh is echt een aanrader! Heel leuk, je rijd 2 uu per dag


toen ik r op kamp was reden we helemaal geen 2 uur per dag, we hebben 1 dag geeneens echt gereden alleen maar 15 minuten voltige gedaan en gingen toen met de fiiets naar t strand om te zwemmen, vaak reden we maar 1 uur per dag

CayaxOdin
Berichten: 27
Geregistreerd: 25-12-14
Woonplaats: Amsterdam

Re: Ponykamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-14 12:50

Raar, ik reed ECHT altijd 2 uu per dag... 1x zelf 3,5 uu. Wanneer was jij er?

LiannePuthzy

Berichten: 6988
Geregistreerd: 10-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-14 12:52

CayaxOdin schreef:
Raar, ik reed ECHT altijd 2 uu per dag... 1x zelf 3,5 uu. Wanneer was jij er?


zomervakantie van 2013 de ena laatste week

CayaxOdin
Berichten: 27
Geregistreerd: 25-12-14
Woonplaats: Amsterdam

Re: Ponykamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-14 13:01

Oh, misschien is het iets van dit jaar

LiannePuthzy

Berichten: 6988
Geregistreerd: 10-05-13

Re: Ponykamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-14 13:04

kan, maar toen werden de paarden ook nog gewoon gebruikt voor mensen die een strandrit wouden maken en de [paaren werden toen ook gewoon gebruikt voor de lessen in de middag en avond

lieketjuh
Berichten: 161
Geregistreerd: 03-08-14
Woonplaats: in 't noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-14 13:30

Ponykamp bij manege gasselte is leuk!
En onder je budget.
ga zelf dit jaar waarschijnlijk 2t/m8 augustus.
Heb er al eens een buitenrit gedaan.
je gaat naar een klein pretpark.
Je rijdt 3a 4 uur per dag.
Je doet ook een survival.
http://www.ponykampgasselte.nl/

CayaxOdin
Berichten: 27
Geregistreerd: 25-12-14
Woonplaats: Amsterdam

Re: Ponykamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-14 13:59


saabineex

Berichten: 1491
Geregistreerd: 15-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 18:52


asdfjkl
Berichten: 26
Geregistreerd: 17-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 00:49

Hee! Even wat info :o

Manege stal de Eik ; rijd ik zelf, en ben daar 3jaar lang achter elkaar op ponykamp geweest vanaf mijn 6e of7e dus voor zo'n kleintje was het nog wel leuk :) gewoon je eigen vertrouwde manege maar er word niet veel bijzonders gedaan je rijd gewone lessen en 1 buitenrit per week verder ben je meer bezig met corvee dus stallen uitmesten, tafel op en afruimen , afwassen. Verder is het gewoon een leuke manege maar ponykamp zou ik afraden als je meer buiten wilt rijden en spelletjes doen. Je hebt wel een onwijs leuk kampvuur donderdag avond!!

Ponykamp Ameland ; AFRADER!! ik ben er geweest en echt zonde van het geld vond ik dit je rijd 1x op een dag en voor de rest moet je jezelf maar vermaken de pony's zijn ook ontzettend agressief in de wei dus je moet echt jezelf vermaken de leidsters kijken niet naar je om! zelfs met eten moet je het maar uitvogelen, ook als je rijd en je gaat naar het strand is het ong 1 uur rijden naar het strand dan ben je er 2 minuten en moet je weer van het strand af om weer 1 uur terug te rijden. De foto's vallen ook ontzettend tegen!

Ponykamp Poelenburgh ; Hier ben ik in 2014 geweest, super ponykamp! Alle paarden zijn ontzetten leuk! maar hier naar het strand rijden het zelfde als bij ameland en je moet met de strandrit om 6 uur opstaan , geen pretje! Ook zijn ze met de lessen erg streng! Maar de springlessen zijn geweldig! Ik had een ontzettend leuke groep dus dat heeft zeker geholpen anders had ik het wel echt minder gevonden..

Manege Gerner ; Ik had ook hier een super gave groep! De baas(naam vergeten..) is een geweldig mens en ze probeert je ook echt te helpen als je bang bent. de lessen vielen me wel echt een beetje tegen.. De paardjes waren ontzettend leuk maar dit is meer een ponykamp voor mensen die dingen met kruiden en gedoe willen doen je gaat ook de benen van een paard masseren en je maakt een zalfje en je doet ochtenoefeningen em je maakt een dromenvanger allemaal zulke dingen. Om eerlijk te zijn niet iets voor mij, maar als je daar van houd & als het je aanspreekt een geweldig ponykamp.

Ponykamp Ponyhof ; Ik ben hier nog niet eerder geweest maar ik ga in 2015. Nou hoor ik veel verschillende dingen over deze manege. Zoals dat ze veel singelwondjes hebben en dat die niet worden verzorgd & dat ook kreupele paarden mee moeten lopen in de les. Ik word hier een beetje bang van want ik ben al ingeschreven. Het lijkt me een geweldig ponykamp! maar als ik hoor dat er niet gedacht word aan het welzijn van de paarden maar alleen aan het geld word ik toch bang.. Ik ken 2 meisjes die toch elk jaar terugkomen naar deze manege dus het lijkt me wel goed zitten daar opzich maar ikk heb nooit echt met ze over het kamp gepraat.. dus we zullen zien ;)

LiannePuthzy

Berichten: 6988
Geregistreerd: 10-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 00:57

Ik vond manege poelenburgh echt stom, leiding was chagrijnig, vroeg opstaan je mog nie meerijden als je paard nog een beetje vies was (als je corvee had had je nmaar 10 minuten om te botstelen en op te zadelen) eten was super smerig, paarden liepen ook nog gewoon normale lessen en deden ook gewoon mee met normale buitenritten niet de hele week tzelfde paard we reden vaak maar 1x per dag of nie omdat de paarden t zo druk hadden dus toen deden wev15 minuten voltige en daarna met de fiets naar t strand

asdfjkl
Berichten: 26
Geregistreerd: 17-01-15

Re: Ponykamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 20:41

Ja dat klopt! Erg vroeg opstaan en over die vieze paarden heb je ook helemaal gelijk. Helemaal mee eens

LiannePuthzy

Berichten: 6988
Geregistreerd: 10-05-13

Re: Ponykamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 22:09

en daarom kan ik poelenburgh echt afraden aan iedereen

Silkee1997

Berichten: 122
Geregistreerd: 14-12-11
Woonplaats: Holten

Re: Ponykamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 12:50

Manege Stal de Eik in Holten is erg leuk ! +/- 18 personen per groep en erg gezellig. http://www.eik.nl

iirrssjjee

Berichten: 5937
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Ponykamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 12:53

Ik zou echt kiezen voor Manege van Loon. Groep is dan wel iets groter, maar de kosten vallen heel erg mee en je doet echt van alles! Buitenritten, gewone lessen, voltige, mennen, wisselrit, paardenspelletjes....

melody074
Berichten: 1
Geregistreerd: 04-02-15

Re: Ponykamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 18:51

Manege Gasselte in Gasselte (Drenthe)
Is echt een super kamp!!
Er zijn veel slechte reacties maar daar klopt niks van.
Ben er 5x geweest en wou er echt niet meer weg

Cinderella

Berichten: 6326
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: Cinderella Castle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 18:56

Ik vond de Eekwal echt ontzettend leuk. Veel afwisselende activiteiten en leuke huisjes waar je in slaapt. Er wordt ook veel aan gedaan om een leuke hechte groep te krijgen.

Manege Poelenburgh vind ik verschrikkelijk. De hele sfeer daar is echt naar.

Ik ben ook bij les Chevaux geweest en qua gezelligheid was het wel oke, maar je leert er helemaal niks :'). Toen ik er was, was het elke dag bloedjeheet en zaten we alleen maar elke dag bij een kaal meertje te zitten.

Let wel: ik ben er jaren geleden geweest, bij de eekwal en les chevaux. Het zou ondertussen natuurlijk veranderd kunnen zijn.
Poelenburgh woon ik vlakbij, daar ben ik meerdere malen geweest, recent ook nog en ik blijf het niks vinden.

AmberRomeex

Berichten: 107
Geregistreerd: 24-01-15
Woonplaats: Voorschoten

Re: Ponykamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 09:59

Hee!
Ik ga zelf vaak bij mijn eigen manege maar ben ook 2 keer op de Ripse Ruiters geweest! Onwijs leuk gaaf en gezellig kamp!
Vooral de strandrit was erg gaaaf omdat we op strand ook echt hard gingen! En tijdens de bosrit kom je langs een renbaan!
Ook zijn er heel veel activiteiten buiten het rijden! Ik heb mij daar niet verveeld!
Ook de paarden zijn heel leuk! Niet van die afgestompte manege paarden:)

Zelf ga ik dit jaar op jongerentrektocht bij stal t reelaer 12 juli dus ben erg benieuwd!

Als je vragen hebt laat maar weten
X

NivesxLilo
Berichten: 42
Geregistreerd: 03-10-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-19 22:49

Voor als iemand dit toch leest. Wat vomden jullie er van dat je je telefoon in moest leveren?