Manege de Veluw, Ewijk

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Sem_
Berichten: 7754
Geregistreerd: 17-02-06

Manege de Veluw, Ewijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-12 15:29

Vandaag had ik een "privéles" (met twee) via Groupon bij manege de Veluw.
Dit beviel heel erg goed! Nu wil ik op deze manege misschien twee keer in de
week gaan lessen. Het is namelijk zo dat je korting krijgt wanneer je tweemaal
per week lest en aangezien ik dat al heel lang graag wil is dat voor mij ideaal,
ik ben namelijk maar een arme student haha ;) (het is 315 euro per kwartaal
voor 2 lessen per week). Nu ben ik erg benieuwd naar ervaringen van anderen!
Ik zou dan waarschijnlijk bij de gevorderden in een volwassenen les komen.
Momenteel rijd ik op manege St. Frans in Alverna. Ik hoor graag jullie ervaringen
of eventueel andere aanraders in de omgeving van Nijmegen waar je voor een
redelijke prijs tweemaal per week kan lessen. :)


matasja
Berichten: 2610
Geregistreerd: 22-07-09

Re: Manege de Veluw, Ewijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 15:52

Toen ik er les had vond ik de lessen ERG vol, niet echt aandacht op rijtechnisch gebied, paarden staan klein gehuisvest vind ikzelf, sfeer onderling kan beter maar moet je zelf een weg in vinden. Eigenaren zijn wel erg aardig troiwens.
Vind het wel daar dat je goed op tuig moet letten, ik kreeg daar mijn eerste springles een zadel waar de beugelblokjes uit waren, gevolg erdoorheen geschote en behoorlijk gevallen.

Mijn zusje heeft er 6 jaar gereden, rijd nu sinds deze maand lessen op mijn ponyclub in millingen aan de rijn op een prive paard en ze geeft aan geen steek geleerd te hebben op de veluw in vergelijking met wat ze nu al heeft geleerd, ze rijden daar veel rondjes achter elkaar aan, maar dat is mede door de hoeveelheid paarden in de bak denk ik.
Ga eens een paar lessen kijken, of neem een 10 rittenkaart voordat je beslist, een manege moet je aanstaan vind ik.