(manege) Stal Ermelo

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
davinci2412
Berichten: 1638
Geregistreerd: 07-11-12

Re: (manege) Stal Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 16:15

Ik sta nu zelf bijna een jaar bij stal ermelo en ben zeer tevreden. In het jaar is de stal ontzettend gegroeid en ze groeien nog steeds. wat is lees mbt het dieren welzijn en de bodembedekking ben ik juist niet tegen gekomen. Er wordt ontzettend goed op de dieren gelet. Om even een voorbeeld te noemen: mijn paard was niet lekker en leek koliekerig. Ik werd meteen gebeld, maar omdat ik op mijn werk was kon ik zelf lastig komen. Mijn moeder zou komen, maar die heeft totaal geen verstand van paarden. Sjerstin heeft de hele ochtend bij mijn paard in de paddock gestaan om hem aan het lopen te houden en heeft mijn moeder geholpen met het bellen van de dierenarts enz.

Natuurlijk is er niets mis mee om even te informeren, maar onthoudt wel dit is bokt ;) Leuk dat je langs komt vanavond, zal je ongetwijfeld nog wel even zien :)



davinci2412
Berichten: 1638
Geregistreerd: 07-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 16:29

Ja de site moet weer even geupdate worden maar degene die dat normaal gesproken doet is net bevallen en verhuist dus die heeft de kans nog niet gehad om te updaten.. we hebben ook een facebook waar foto's/filmpjes geplaats worden. http://www.facebook.nl/stalermelo

davinci2412
Berichten: 1638
Geregistreerd: 07-11-12

Re: (manege) Stal Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 16:40

Ik weet wel iets over de paarden maar geen idee hoe oud ze allemaal zijn want ik rij daar altijd op mijn eigen paard. Maar er zitten zeker hele leuke paarden tussen.

davinci2412
Berichten: 1638
Geregistreerd: 07-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 23:09

@Linn1502

Ja het klopt, ik ging meteen na de lessen even rijden. dus heb je nog wel even gezien geloof ik. Maar je was zo in gesprek met sjerstin en jaap dat ik me even afzijdig gehouden heb. had je nog wel even willen aanspreken maar is er niet van gekomen :)

Fijn dat je het leuk vond bij ons! Alvast veel plezier met je proeflessen!

davinci2412
Berichten: 1638
Geregistreerd: 07-11-12

Re: (manege) Stal Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 11:54

Haha ja klopt ik was mijn handschoentjes kwijt geraakt ergens onderweg


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 29 bezoekers