Wat als het paard nou stopt.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kinke
Berichten: 20513
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Re: Wat als het paard nou stopt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 20:24

ik snap deze adviezen niet....wat zegt jouw instructeur ervan?


Kinke
Berichten: 20513
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Re: Wat als het paard nou stopt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 22:01

Ik denk dat er maar 1 verstandig antwoord is....zoek snel een ander adres om te leren rijden.


Kinke
Berichten: 20513
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Re: Wat als het paard nou stopt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 10:38

Echt bizar...op een forum met zoveel zogenaamde paardenliefhebbers. In al die decennia is er blijkbaar nog lang niet genoeg veranderd.
Vinden jullie het ook ok als je iemand met een hond aan de riem ziet die zijn hond eens even flink afrost met een zweep? Of een kat/konijn? Een boer die een koe een flink pak slaag geeft?
xelinexx, zoek alsjeblieft een ander adres om te leren rijden.

Kinke
Berichten: 20513
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Re: Wat als het paard nou stopt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 11:29

ach kom zeg, alsof een pony die in de les niet wil lopen vergelijkbaar is met een dier wat niet op de trailer naar de kliniek wil. We weten toch dondersgoed dat er nog echt slechte maneges zijn? Waar les gegeven wordt op de manier van, geef maar een tik, por maar flink in de ribben, met harnachement wat niet goed past, waar die arme dieren de een na de ander op hun rug moeten verdragen. Heeft helemaal niets met veilige omgang te maken. Ik tolereer van mijn paarden ook geen gedrag wat mijn veiligheid in gevaar brengt, maar een zweep? Zou niet weten waarom ik die zou moeten gebruiken. Het is gewoon jammer dat een meisje van 13 methodes aanleert die ze (hopelijk) later weer wil afleren.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 58 bezoekers